خبرگزاری کار ایران

نصب و تعمیر تلویزیون در برندهای مختلف

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۴۷۷

تلویزیون جزء آن دسته از لوازم خانگی است که زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بسیاری از خانه‌ها، تلویزیون در اکثر مواقع روشن است؛ حتی اگر کسی به آن نگاه نکند! به همین دلیل است که از این دستگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی نام برده می‌شود. هنگامی که برای تلویزیون مشکلی پیش می‌آید، در بسیاری از موارد امکان تعمیر تلویزیون در محل وجود دارد. در برخی موارد نیز به دلیل تعمیرات تخصصی‌تر، نیاز به انتقال دستگاه به مرکز تعمیرات است.

 

 نصب و تعمیر تلویزیون توسط تکنسین‌های کاردون در برندهای مختلف

تکنسین‌های کاردون در زمینه تعمیر انواع برندهای تلویزیون از جمله سونی، سامسونگ، ال جی، ایکس ویژن و... تخصص دارند. این تعمیرات شامل برطرف کردن مشکلاتی مانند فقدان وضوح تصویر، کیفیت پایین تصویر و صدا، رنگ تصویر، سوختن صفحه نمایش، خرابی کنترل، اشکالات اتصالات و برق دستگاه، پیکسل‌های مرده، نگاتیو شدن تصویر، رفع خطوط عمودی یا افقی روی صفحه نمایش و ... است.

تعمیر تلویزیون ال جی

از برندهای معتبر تلویزیون‌ می‌توان به ال جی اشاره کرد که به علت کیفیت بالای دستگاه‌هایش، طرفداران زیادی از سرتاسر جهان دارد. با وجود کیفیت خوب تلویزیون‌های ال جی، اما این دستگاه‌ها برخی مشکلات رایج نیز دارند. از مشکلات این دستگاه‌ها می‌توان به اختلال رنگ در تصویر، حالت رنگین‌کمانی شدن و پدیدار شدن خطوط افقی یا عمودی در آنها اشاره کرد. بهترین راه برای تعمیر تلویزیون ال ‌جی گرفتن مشاوره از افراد حرفه‌ای و آشنا به قطعات این تلویزیون است. به احتمال زیاد، این قطعات پس از گذشت سال‌ها به‌روز می‌شوند و استفاده از قطعات جایگزین مناسب، نیازمند تخصص است.

عدم نمایش تصویر در تلویزیون ال جی

ممکن است با این مشکل مواجه شده باشید که تلویزیون ال جی صدا دارد ولی تصویر ندارد؛ این موضوع می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. قدیمی بودن سیستم‌عامل تلویزیون، شل بودن کابل‌ها و وجود اختلال سخت‌افزاری، بعضی از مواردی هستند که باعث بروز این مشکل می‌شوند. برای رفع این مشکل باید اقداماتی مثل بررسی چرخه برق تلویزیون، بررسی کابل‌ها، بررسی تنظیمات حالت نور و تصویر، ریست کردن تنظیمات تلویزیون و عیب‌یابی بخش سخت‌افزار دستگاه را انجام دهید.

روشن نشدن تلویزیون ال جی

اگر تلویزیون ال جی شما به‌طور کلی روشن نمی‌شود، ممکن است مین برد دستگاه آسیب دیده باشد. البته این مورد در صورتی اتفاق می‌افتد که سیم برق مشکلی نداشته باشد و به‌درستی کار کند؛ پس بهتر است قبل از تعمیر تلویزیون ال جی، سیم برق را بررسی کنید. نقص در برد یا دکمه پاور هم می‌تواند مانع از روشن شدن تلویزیون شود. کیفیت پایین یا معیوب بودن کابل اچ دی ام آی هم عامل دیگری است که باعث روشن نشدن تلویزیون ال جی و سایر برندها می‌شود.

سیاه شدن تصویر تلویزیون ال جی

خرابی بک لایت، سوختگی پیکسل و خرابی پنل از علل اصلی کم نور شدن تصویر تلویزیون ال جی و دیگر برندها هستند. در این موارد، باید تلویزیون به وسیله یک تکنسین مجرب و حرفه‌ای، عیب‌یابی و تعمیر شود. در مواردی، ممکن است میزان خرابی بالا باشد و بک لایت تلویزیون نیاز به تعویض داشته باشد.  

تعمیر تلویزیون سونی

از متداول‌ترین ایراداتی که کاربران تلویزیون سونی با آن روبه‌رو می‌شوند، شامل: قطع شدن صدای تلویزیون، ایجاد لکه‌های رنگی در تصویر تلویزیون، ایجاد نوار صورتی‌رنگ در بالای تصویر و خاموش و روشن شدن ناگهانی تلویزیون است.

مشکلات متداول در تلویزیون سونی

  • نداشتن صدا یا تصویر یا هر دو
  • روشن نشدن تلویزیون
  • قطع شدن صدای تلویزیون
  • روشن و خاموش شدن ناگهانی تلویزیون
  • به هم ریختگی رنگ‌های تلویزیون
  • پیکسلی شدن تصویر
  • چشمک زدن ممتد چراغ پاور
  • کم نور بودن صفحه تصویر تلویزیون
  • تأخیر در روشن شدن تلویزیون
  • ظاهر شدن خطوط عمودی یا افقی روی صفحه نمایش
  • سیاه شدن برخی از پیکسل‌های صفحه نمایش
  • قطع و وصل شدن تصویر
  • شکستگی پنل ال سی دی به دلیل ضربه و فشار

ظاهر شدن خطوط عمودی و افقی روی صفحه سونی

ظاهر شدن خطوط افقی یا عمودی در زمان روشن کردن تلویزیون سونی یا در تمام مدتی که دستگاه روشن است، ناشی از نقص در پردازش تصویر دستگاه تلویزیون است. در صورت بروز چنین مشکلی، بهتر است از یک متخصص جهت تعمیر تلویزیون سونی خود کمک بگیرید. دلایل مختلفی می‌توانند باعث نمایان شدن خطوط و ترک‌های روی صفحه تلویزیون شوند. در ادامه، به برخی از این دلایل اشاره می‌کنیم.

سوختگی پیکسل یا خرابی خازن تلویزیون سونی

یک علت شایع در ایجاد خطوط روی صفحه نمایشگر، سوختگی پیکسل‌ها در تلویزیون سونی است. گاهی در قسمتی از دستگاه، پیکسل‌ها دچار سوختگی و باعث اختلال در سیگنال‌های تصویر می‌شوند. در این موارد، قسمتی از تصویر به شکل نقطه‌ای یا خطی کم نور دیده می‌شود. علاوه بر این، خرابی خازن‌های دستگاه در بیشتر مواقع چنین مشکلاتی را پدید می‌آورد.

نصب و تعمیر تلویزیون در برندهای مختلف

به‌هم ریختگی تنظیمات دستگاه سونی

ممکن است تنظیمات تلویزیون سونی دچار اختلال شده باشد. این مشکل در مدل‌های مختلف دستگاه تلویزیون رخ می‌دهد. در این شرایط، با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توانید به حل مشکل بپردازید و نیازی به مشاوره و دریافت سرویس تعمیرات تلویزیون در محل نیست.

مشکلات مین برد در تعمیر تلویزیون

در مواقعی، ممکن است عدم هماهنگی تصویر و صدا به دلیل اختلال مین برد در تلویزیون سونی باشد. برای تشخیص علت این مشکل و تعمیر تلویزیون سونی خود باید از یک متخصص کمک بگیرید. در صورت عدم تعمیر، ممکن است آسیب جدی به دستگاه تلویزیون وارد شود و هزینه بالایی را به شما تحمیل کند.

عدم اتصال تلویزیون سونی به وای فای

برای بررسی علت عدم اتصال تلویزیون به اینترنت، در ابتدا اتصالات شبکه اینترنت را بررسی کنید. گاهی ممکن است به دلیل محدودیت دامنه شبکه اینترنتی، اتصال برقرار نشود. علاوه بر این، مشکلات کابل LAN یا بی‌سیم نیز می توانند مانع از اتصال تلویزیون به شبکه وای فای شوند. اما در مواقعی، ممکن است مشکلات بزرگ‌تری مانند ایرادات سخت‌افزاری دستگاه دلیل این امر باشند. در این صورت، برای بررسی، عیب‌یابی و تعمیر تلویزیون به یک تعمیرکار حرفه‌ای نیاز است.

خدمات نصب و تعمیر تلویزیون در محل کاردون

  • رفع مشکلات صدای دستگاه
  • تعمیر بک لایت و عوض کردن آن در صورت نیاز
  • تعمیر بردهای الکترونیکی دستگاه
  • تعویض قطعات فرسوده دستگاه با نمونه اورجینال
  • استفاده از قطعات و تجهیزات باکیفیت در تعمیر دستگاه
  • تعمیر در محل انواع ال ای دی
  • تعمیر ایرادات انواع مدل‌های ال سی دی
  • عیب‌یابی تخصصی دستگاه در محل مورد نظر مشتری
  • اصلاح مشکلات عملکردی قطعات دستگاه
  • تعمیرات تخصصی پنل دستگاه و برد

مزایای استفاده از سرویس تعمیر تلویزیون در کاردون

تکنسین‌های حرفه‌ای، خوب می‌دانند که مشکل تلویزیون از چیست و چطور می‌شود آن را برطرف کرد. گاهی امکان انتقال تلویزیون برای رساندن آن به تعمیرکار وجود ندارد. جابه‌جا کردن دستگاه کار دشواری است و با این کار حتی ممکن است آسیب بیشتری به آن وارد شود. بنابراین بهترین راه، استفاده از تکنسین‌های ماهر کاردون در محل است.

جمع‌بندی

تلویزیون یکی از لوازم خانگی محسوب می‌شود که خراب شدن آن بسیار آزاردهنده است. گاهی ممکن است دلیل خرابی تلویزیون چندان پیچیده نباشد و به راحتی بتوان آن را برطرف کرد. از طرفی، با توجه به حساس بودن تلویزیون و گران بودن قطعات داخلی دستگاه، برای تعمیر تلویزیون بهتر است از افراد متخصص و حرفه‌ای کمک گرفته شود. یکی از مراکز حرفه‌ای در زمینه تعمیر تلویزیون و دیگر لوازم خانگی، نمایندگی تعمیر لوازم خانگی کاردون (Kardoon.ir) است که به صورت 24 ساعته خدمات ارائه می‌دهد. 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز