خبرگزاری کار ایران

8 دلیلی که شما هیچ ترافیک وب سایتی دریافت نمی کنید (و نحوه رفع آن)

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۸۳۹

شما احساس می کنید که همه چیز را درست انجام داده اید، اما اعداد ترافیک وب سایت شما چیز دیگری می گوید.واضح است که مشکلی وجود دارد.شاید شما فقط یک یا دو برای سئو سایت فاصله دارید؟اما این سوال باقی می ماند ... دلیل اینکه وب سایت ترافیک کمی دارد چیست؟در این پست، آموزش سئو به شما احتمالات قانونی را نشان خواهیم داد که چرا وب سایت شما کار نمی کند و چگونه آنها را برطرف کنید

1. سئو سایت شما ضعیف است

گوگل بهترین منبع ترافیک رایگان است. اما قرار دادن محتوای خود در بین 10 نتیجه برتر سئو صفحه اول کار دشواری است. فقط بهترین های بهترین ها موفق می شوند در آنجا معرفی شوند.این بدان معناست که محتوای شما باید درجه یک باشد. این شروع است.اما چندین فاکتور دیگر نیز وجود دارد، از جمله راه اندازی نقشه سایت XML، نصب یک افزونه SEO، بهینه سازی محتوای خود برای عبارات جستجوی کلمات کلیدی و موارد دیگر.بدون همه اینها، شانس شما برای کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو بسیار کم است. تنها از دست دادن یک عامل مهم می تواند منجر به رتبه های بسیار پایین شود. Yoast SEO  و رنک مث احتمالا بهترین افزونه سئو وردپرس است. استفاده از آن آسان است و کار را انجام می دهد. برای شروع، افزونه را نصب کنید و از جادوگر پیکربندی استفاده کنید تا در راه اندازی به شما کمک کند.

گوگل آنالیتیکس، کنسول جستجو و نقشه سایت XML را نصب کنید

همه می دانند که Google Analytics، کنسول جستجو و نقشه سایت XML ضروری هستند.گوگل آنالیتیکس به شما اجازه می دهد تا ترافیک کلی سایت خود را پیگیری کنید. همچنین برای تأیید وب سایت شما با کنسول جستجو استفاده می شود.کنسول جستجو به شما امکان می دهد تا حضور جستجوی خود را پیگیری کنید. و نقشه های XML راهی برای ربات های گوگل برای خواندن سایت شما فراهم می کند.

2. بک لینک ها نقش کلیدی در رتبه بندی جستجوی شما دارند.

اکثر صفحاتی که در سه یا بیشتر رتبه بندی می شوند، معمولاً دارای لینک های با کیفیتی هستند که مرورگرها را به سمت آنها هدایت می کند. حداقل، دامنه آنها دارای انبوهی از اعتبار است، به این معنی که پروفایل پیوند آنها شامل ده ها و ده ها بک لینک از بهترین های صنعت آنها است.اگر در گذشته هیچ لینک بیلدینگی را امتحان نکرده اید، به احتمال زیاد بک لینک های زیادی ندارید.و اگر اینطور است، احتمالاً دلیل شماره 1 این است که شما هیچ ترافیکی از Google دریافت نمی کنید.بهترین راه برای شروع نظر دادن در وبلاگ است . اکثر وبلاگ ها لینک های بدون دنبال کردن را به نظر دهندگان خود می دهند.پیوندهای بدون فالو واقعاً آب پیوند زیادی ندارند، به این معنی که به ندرت به رتبه بندی جستجوی شما کمک می کنند. اما این مهم نیست…بهترین پروفایل های پیوند دارای ترکیب خوبی از لینک های بدون فالو و انجام دادن هستند.

3. کلمات کلیدی هدف شما خارج از سایت شما هستند

همه ما می دانیم که کلمات کلیدی برای رتبه بندی موتورهای جستجو بسیار مهم هستند.با این حال، هر چه تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی در جستجوی گوگل وارد شود، بیشتر مورد هدف بهترین نوشته ها در یک صنعت قرار می گیرد. این بدان معناست که شکست دادن رقبای خود برای کسب جایگاهی در بین 10 تیم برتر، 100 برابر دشوارتر می شود.

8 دلیلی که شما هیچ ترافیک وب سایتی دریافت نمی کنید (و نحوه رفع آن)

حتی اگر محتوای شما بهترین باشد، هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانید به رتبه های بالا دست یابید... SERP ها اینطور ناعادلانه هستند. آنها معمولاً رتبه های برتر را به وب سایت های معتبری مانند آمازون، کارآفرین و WebMD می دهند.شما می توانید انتخاب کنید که اقتدار کسب کنید یا کلمات کلیدی دم بلند را هدف قرار دهید.اگر می خواهید یک وب سایت معتبر بسازید، باید سخت کار کنید و بسیار صبور باشید. تبدیل شدن به یک مرجع آسان نیست. ممکن است ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد.نوع کاری که باید انجام دهید شامل وبلاگ نویسی مهمان، مصاحبه، لینک سازی عظیم و ایجاد محتوای 10 برابری است .از طرف دیگر، اگر کلمات کلیدی دم بلند را هدف قرار دهید، که عبارت‌های جستجویی حاوی بیش از 4-5 کلمه هستند و بسیار خاص هستند ، شانس بسیار بیشتری در افزایش ترافیک جستجو خواهید داشت.من توصیه می‌کنم هر دو گزینه را با هم ترکیب کنید... دم بلند را هدف قرار دهید، و در حالی که در آن هستید، هر کاری که می‌توانید برای افزایش قدرت خود انجام دهید.

4. محتوای شما شایسته نیست

محتوای شما دلیل اصلی بازدید مردم از وبلاگ شماست.اگر فقط پست‌های متوسط ​​وبلاگ را منتشر می‌کنید، هیچ‌کس نمی‌خواهد برای مطالعه به آنجا سر بزند. مهم نیست که تاکتیک های بازاریابی شما چقدر عالی هستند، اگر محتوای شما بد است، جریان ترافیک شما نیز افزایش نمی یابد.ترافیک یک چیز است. وادار کردن آنها به ماندن، چیز دیگری است. و انجام آن بر اساس یک مبنای ثابت، این سوال میلیون دلاری است.همه چیز با محتوای باکیفیت شروع می شود که باعث می شود خوانندگان شما متوقف شوند و بگویند: "قبلاً هرگز به آن فکر نکرده بودم!"

5. شما زمان زیادی را صرف ایجاد و تبلیغات کافی نمی کنید

همه ما می دانیم که وبلاگ های ما بدون محتوای با کیفیت بالا نمی توانند زندگی کنند.اگر به طور مداوم هر هفته یک پست وبلاگ ایجاد کنید، شانس بسیار خوبی برای ایجاد یک جریان خوب از ترافیک ارگانیک وجود دارد.با این حال، هیچ چیز در دنیای وبلاگ نویسی تضمین نشده است. مخصوصاً وقتی صحبت از نگاه تازه به محتوای شما باشد.

6. تیترهای شما قابل کلیک نیستند

اگر تیترهای شما قانع کننده نیستند، به احتمال زیاد کلیک های زیادی دریافت نخواهید کرد. مهم نیست که چقدر در موتورهای جستجو رتبه خوبی دارید یا چند بار در فیدهای خبری رسانه های اجتماعی ظاهر می شوید.می بینید،  عناوین  اولین چیزی است که کاربران اینترنت قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد اینکه آیا می خواهند از سایت شما بازدید کنند یا نه، می بینند.مهم نیست محتوای وبلاگ شما چقدر عالی است. اگر کسی روی آن کلیک نکند، کسی آن را نمی بیند.با یکسری فرمول های تیتر بازی کنید . تن در خارج وجود دارد. و تنها کاری که باید انجام دهید این است که اساساً جاهای خالی را پر کنید.

یکی از ساده‌ترین فرمول‌هایی که من استفاده کرده‌ام، که برای پست‌های فهرستی عالی است، این است… [شماره] + [صفت] + [کلمه کلیدی] + [وعده]

در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • ۲۱ استراتژی موثر برای ایجاد لیست که لیست ایمیل شما را سه برابر می کند
  • 99 نکته ساده برای کاهش وزن که می تواند به کاهش وزن 10 کیلو کمک کند
  • چگونه به طور موثر رژیم غذایی برنامه ریزی کنید که به شما کمک کند سالم تر بخورید

7. تجربه کاربری وب سایت شما وحشتناک است

اگر به طور مداوم ترافیک وب سایت دریافت نمی کنید ، به احتمال زیاد به دلیل UX وب سایت شما است .

8 دلیلی که شما هیچ ترافیک وب سایتی دریافت نمی کنید (و نحوه رفع آن)

اگر سایت شما کاربرپسند نباشد، هیچ کس تمایلی به بازدید از آن نخواهد داشت. مهم نیست محتوای شما چقدر عالی است.اگر چیزی را منتشر کنید که مخاطبان شما واقعاً می خواهند بخوانند، ممکن است حتی نیایند و آن را بخوانند. آنها فقط برای اطلاعات مشابه به شخص دیگری مراجعه می کنند.یکی از موارد اصلی زمان بارگذاری است . اگر سایت شما بیش از سه ثانیه طول می کشد تا به طور کامل بارگذاری شود، می توانید انتظار داشته باشید که بازدیدکنندگان دکمه "بازگشت" را بزنند.نکته دیگر پاسخ گویی موبایل است. چند سال پیش، گوگل به روز رسانی را ارائه کرد که در آن تمرکز کاربران تلفن همراه بود. اگر سایت شما سازگار با موبایل نیست، احتمالاً در SERP های موبایل رتبه ای نخواهید داشت.آخرین چیزی که می خواهم در اینجا به آن اشاره کنم طراحی وبلاگ است . مطالب زیادی در یک وبلاگ با طراحی خوب وجود دارد که باعث می شود بازدیدکنندگان شما از آن بازدید کنند و خوانندگان شما را مطالعه کنند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز