خبرگزاری کار ایران

10 تاکتیک منسوخ سئو که باید در سال 2022 از آنها اجتناب کنید

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۱۹۲

همیشه سردرگمی در زمینه بهینه سازی جستجو وجود دارد. بیشتر دانشی که به دست می آوریم از طریق آزمون و خطا است، و تا زمانی که چیزی را کشف کنیم، الگوریتم قبلاً حرکت کرده است. بنابراین، به طور قابل پیش بینی، سهم عادلانه ای از توصیه های سئو و افزایش رتبه سئو سایت گمانه زنی، متناقض و به طرز ناامیدکننده ای قدیمی است.امروز، بیایید به برخی از تاکتیک‌هایی نگاه کنیم که علیرغم اثبات بی‌فایده بودن یا حتی غیرقانونی بودنشان توسط سیاست‌های گوگل، همچنان پابرجا هستند. برخی از آنها چیزی بیش از اتلاف وقت نیستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است باعث افزایش رتبه سئو سایت شما نشود کنند.

1. صفحات یک کلمه کلیدی

زمانی که الگوریتم چندان پیشرفته نبود، حتی کوچکترین تغییر در یک عبارت جستجو، مجموعه ای کاملاً متفاوت از نتایج جستجو را ایجاد می کرد. بنابراین، اگر می‌خواهید در هر موضوعی قابل مشاهده باشید، باید یک صفحه اختصاصی برای هر تغییر کلمه کلیدی در این موضوع ایجاد کنید. مثلاً اگر لپ‌تاپ‌های تجاری می‌فروشید، باید صفحات مختلفی برای لپ‌تاپ‌های تجاری، لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای، لپ‌تاپ‌های اداری و لپ‌تاپ‌های کاری ایجاد کنید.

چرا از این تاکتیک اجتناب کنید؟

از زمان معرفی به‌روزرسانی مرغ مگس خوار در سال 2013، گوگل در شناسایی نه تنها مترادف‌ها، بلکه جستجوهایی با هدف مشابه نیز بسیار خوب عمل کرده است. امروزه، چه لپ‌تاپ‌های تجاری، لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای یا لپ‌تاپ‌های کار را جستجو کنید، مجموعه‌ای تقریباً یکسان از صفحات را دریافت می‌کنید که به جای انتخاب کلمات شما، با هدف شما مطابقت دارند:

ایجاد صفحات اختصاصی کلمه کلیدی در حال حاضر منسوخ شده است. چرا در تلاش برای بهینه‌سازی ده‌ها صفحه برای همین تعداد پرس‌وجو، در حالی که تمام این تلاش‌های سئو می‌تواند به سمت ایجاد یک صفحه بسیار رقابتی انجام شود، خود را نازک کنید. ناگفته نماند که داشتن ده ها صفحه تقریباً یکسان ممکن است توسط گوگل به عنوان هرزنامه مشاهده شود و منجر به جریمه جستجو شود.

به جای آن چه باید کرد؟

یک صفحه برای هر موضوع ایجاد کنید، نه برای هر کلمه کلیدی. موضوع صفحه را با استفاده از کلمه کلیدی مورد نظر خود و همچنین انواع آن، مترادف ها و عبارات جستجوی مرتبط مورد بررسی قرار دهید.

2. چگالی کلمات کلیدی

ایده چگالی کلمات کلیدی این است که برای اینکه گوگل بفهمد صفحه مربوط به چه چیزی است، درصد معینی از کپی باید از کلمات کلیدی تشکیل شده باشد. در بدترین حالت، پیشنهاد شد که پنج درصد متن باید دقیقاً با کلمات کلیدی مورد نظر شما مطابقت داشته باشد. که تقریباً یک بار در هر جمله است.

چرا از این تاکتیک اجتناب کنید؟

در حالی که کلمات کلیدی هنوز تا حدودی مهم هستند، هم کلمات کلیدی مطابقت دقیق و هم تراکم کلمات کلیدی مربوط به گذشته هستند. در سال 2011، مت کاتز به ما هشدار داده بود که استفاده از کلمات کلیدی بیش از چند بار در هر صفحه ارزش افزوده ای ندارد و استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی ممکن است بر رتبه بندی تأثیر منفی بگذارد.

به جای آن چه باید کرد؟

ایمن بازی کنید و از یک ویرایشگر محتوای SEO اختصاصی برای استفاده بهینه از کلمات کلیدی برای هر موضوع استفاده کنید

3. طول صفحه

این ایده پایدار در جامعه سئو وجود دارد که یک صفحه باید حداقل تعداد کلمات مشخصی داشته باشد تا به رتبه های برتر دست یابد. چند سال پیش قبلاً 1000 کلمه بود، سپس به 2000 کلمه رسید و سئوورد | seoword معتقد است که فعلاً روی 1500 کلمه استقرار یافته است. همچنین مطالعاتی انجام شده است که نشان می‌دهد محتوای طولانی تا ۷۷ درصد بیشتر از محتوای کوتاه بک لینک ارائه می‌دهد.

چرا از این تاکتیک اجتناب کنید؟

در حالی که برخی داده های قانع کننده در مورد طول محتوا و رتبه بندی وجود دارد، طبق معمول، همبستگی دلالت بر علیت ندارد. آنچه واقعا برای کاربران و موتورهای جستجو اهمیت دارد این است که محتوا کامل باشد. برای برخی از موضوعات، می تواند به معنای 500 کلمه باشد، در حالی که برای موضوعات دیگر می تواند به معنای 10000 کلمه باشد.

به جای آن چه باید کرد؟

تعداد کلمات خود را مورد به مورد تعیین کنید. بهتر از این، شمارش کلمات را متوقف کنید و به نوشتن ادامه دهید تا موضوع شما تمام شود.

10 تاکتیک منسوخ سئو که باید در سال 2022 از آنها اجتناب کنید

4. بک لینک های وب 2.0

قبلاً هر چه تعداد بک لینک های بیشتری داشته باشید رتبه بالاتری در جستجو داشته باشید. تنها عامل محدود کننده یافتن وب سایت های کافی برای میزبانی لینک به سایت شما بود. اینجاست که وب 2.0 بسیار مفید بود. پیشرفت محتوای تولید شده توسط کاربر به سئوکاران فرصت های بی شماری برای قرار دادن لینک داد و به سرعت به سطوح همه گیر اسپم رسید:

چرا از این تاکتیک اجتناب کنید؟

در سال 2005، گوگل به وضوح اعلام کرد که وب‌سایت‌هایی را که هرزنامه‌های زیادی تولید شده توسط کاربر دارند جریمه می‌کند و مدیران وب‌سایت‌ها را تشویق کرد تا اقداماتی را علیه لینک‌سازی انجام دهند. یکی از این اقدامات، معرفی ویژگی nofollow بود. هنگامی که به یک لینک اضافه می شود، ویژگی nofollow مانع از انتقال هر مرجعی به صفحه مقصد می شود و پیوند را بی فایده می کند. از آن زمان، ویژگی nofollow در اکثر وب سایت ها و برنامه های Web 2.0 از جمله WordPress، Medium، Quora، YouTube، Flickr،و همه شبکه های اجتماعی محبوب پیاده سازی شده است.

به جای آن چه باید کرد؟

در حالی که بک لینک های وب 2.0 برای سئو بی فایده هستند، اما همچنان برای ترافیک و ارتقای محتوا منطقی هستند. داشتن یک وبلاگ ثانویه، حضور در یک صفحه گفتگو یا یک نمایه اجتماعی فعال، همه استراتژی های معتبری برای توزیع محتوای شما و هدایت ترافیک به سایت هستند.

5. شبکه های وبلاگ خصوصی

راه دیگر برای تولید بک لینک در مقیاس این است که شبکه وب سایت های خود را ایجاد کنید و آنها را به وب سایت اصلی خود پیوند دهید. جذابیت این تکنیک لینک بیلدینگ این است که شما کنترل شبکه را در دست دارید

چرا از این تاکتیک اجتناب کنید؟

گوگل طرفدار پر و پا قرص PBN نیست و در صورت کشف، از مجازات کل شبکه دریغ نخواهد کرد. البته، برخی از PBN ها در اجتناب از شناسایی موفق هستند - آنها نویسنده هایی را استخدام می کنند تا محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنند.

6. وبلاگ نویسی مهمان

راه دیگری برای ایجاد تعداد زیادی بک لینک از طریق وبلاگ نویسی مهمان است.

چرا از این تاکتیک اجتناب کنید؟

گوگل یاد گرفته است که پست‌های وبلاگ اسپم را با مشاهده کیفیت محتوا ، متن‌های لنگر بیش از حد بهینه‌سازی شده و نرخ انباشت بک لینک، از جمله موارد دیگری که من فرض می‌کنم، ردیابی کند.

7. لنگرهای غنی از کلمات کلیدی

متن‌های لنگر بهینه‌سازی شده برای تطابق دقیق کلمات کلیدی برای سیگنال‌دهی ارتباط لینک ضروری در نظر گرفته می‌شد و بنابراین به طور گسترده توسط متخصصان سئو و سازندگان محتوا استفاده می‌شد.  

چرا از این تاکتیک اجتناب کنید؟

لنگرهای تطبیق دقیق دیگر برای سیگنال دادن به ارتباط بک لینک ضروری نیستند - گوگل از متن لنگر فراتر رفته و اکنون از متن اطراف و همچنین زمینه بزرگتر برای تعیین اهمیت پیوند استفاده می کند.

به جای آن چه باید کرد؟

هیچ استاندارد دقیقی برای ایجاد متن لنگر وجود ندارد، اما، به طور کلی، باید بین توصیفی بودن، اما نه بیش از حد بهینه بودن، تعادل برقرار کند.

8. بهینه سازی EAT

در آگوست 2018 گوگل یک به‌روزرسانی الگوریتم اصلی را منتشر کرد که به نظر می‌رسید به طور نامتناسبی بر وب‌سایت‌های پزشکی تأثیر می‌گذارد، که منجر به باور گسترده‌ای مبنی بر تخصص، اعتبار و اعتماد (EAT) در حال حاضر به عنوان عوامل رتبه‌بندی می‌شود.

چرا از این تاکتیک اجتناب کنید؟

در حالی که هیچ یک از توصیه‌های بهینه‌سازی EAT به وب‌سایت شما آسیب نمی‌زند، هیچ مدرک قطعی مبنی بر اینکه چنین بهینه‌سازی روی رتبه‌بندی تأثیری داشته باشد ، وجود ندارد .

9. تبدیل AMP

AMP یک چارچوب منبع باز تحت رهبری گوگل برای توسعه صفحات وب بسیار سریع است.

چرا از این تاکتیک اجتناب کنید؟

اول از همه، AMP یک عامل رتبه بندی نیست:

ثانیاً، تبدیل AMP نتایج متفاوتی در جامعه SEO داشته است و بسیاری از پذیرندگان در نهایت به وب‌سایت‌های غیرAMP بازگشتند. توافق فعلی این است که AMP فقط برای وب‌سایت‌های خبری و رسانه‌ای مفید است که در صورت تبدیل، موقعیت‌های اصلی SERP را دریافت می‌کنند. اگر شما یک وب سایت خبر یا رسانه ای نیستید، بعید است که از تبدیل به AMP هیچ مزیتی را تجربه کنید.

10 تاکتیک منسوخ سئو که باید در سال 2022 از آنها اجتناب کنید

10. تگ کلمه کلیدی متا

شما فکر می کنید که برچسب کلمه کلیدی تا به حال باید به عنوان یک اشاره افتخاری باشد، اما تقریباً خوب و زنده است - هنوز توسط برخی از مشتریان درخواست شده است و هنوز در بسیاری از وب سایت ها وجود دارد. برای کسانی که آن را از دست داده اند، تگ کلمه کلیدی یک تگ HTML بود که به صراحت کلمات کلیدی مورد نظر را برای صفحه بیان می کرد، مانند:

چرا از این تاکتیک اجتناب کنید؟

در سپتامبر 2009 ، گوگل اعلامیه‌ای رسمی اعلام کرد که از متا تگ‌های کلیدواژه برای رتبه‌بندی صفحات استفاده نمی‌کند.

منبع: سئو سایت | seoword

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز