خبرگزاری کار ایران

طراحی سایت حرفه ای و فروشگاه اینترنتی از زبان پلتفرم حافظ

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۹۰۰

طراحی سایت حرفه ای به یک دنیا مهارت، تجربه و دانش فنی وابسته است و با وجود اینکه هر کسب و کاری به یک سایت نیاز دارد؛ آنچه مهم هست، اثربخش و اثرگذار بودن سایت در برندینگ و معرفی کسب و کار به مخاطبین است. درواقع تا زمانی که سایت یا فروشگاه اینترنتی، نتواند معرف خوبی برای آن برند باشد و یا نتواند جاذب مخاطبین و اعتماد ساز باشد؛ نمی توان صفت حرفه ای را نثار آن سایت کرد. در این مقاله که توسط تیم متخصص پلتفرم حافظ نگاشته شده است، سعی داریم شما را با ویژگی ها و معیارهای سنجش سایت حرفه ای آشنا کنیم تا بتوانید با دید منطقی و واقع بینانه به مساله طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی نگاه کنید.

ویژگی های یک سایت حرفه ای

1- طرح و نقشه راه منطقی برای سایت داشته باشید! هدف تان از طراحی سایت را بشناسید و سپس انتظاراتی که کاربر حق دارد از سایت شما داشته باشد را برآورده نمایید. به شکلی که کاربر پس از ورود به وب سایت به راحتی متوجه ساختار و عمکرد وب سایت و نیز متوجه کاربرد بخش های مختلف آن بشود. داشتن یک طرح و نقشه راه استاندارد در طراحی سایت، باعث کاربرپسند بودن و امتیاز بهتر در سئو سایت شما خواهد شد. نکته مهم تر، به روز بودن سایت و طراحی با متدها و تکنیک های طراحی به روز هست. اگر کاربر حس کند سبک طراحی سایت شما مربوط به 10 سال قبل است، احساس خوشایندی نخواهد داشت.

2- اطلاعات مهم را در قسمت های مهم وب سایت نمایش داده شود! کاربر در وب سایت شما به دنبال خدمات و یا محصولات اصلی شما می باشد. برای همین باید به کاربر این اطلاعات مهم را در قسمت های اصلی سایت نمایش دهیم. به عنوان مثال در طراحی سایت رستوران نیاز هست تا آدرس رستوران، اطلاعات تماس و از همه مهم تر، منوی رستوران به راحتی در دسترس کاربر باشد؛ در غیر این صورت کاربر کلافه شده و از سایت خارج خواهد شد.

3- در طراحی سایت اطلاعات تماس، شعار کسب و کار، مجوزات قانونی و تصاویر اعتمادساز را در دسترس و جلوی چشم کاربر قرار دهید! هیج چیز بدتر از آن نیست که کاربر در وب سایت شما به دنبال اطلاعات  تماس بگردد. در اطلاعات تماس راه های تماسی را در وب سایت قرار دهید که همیشه به آنها پاسخگو باشید. اگر تلفن خود را از  دسترس خارج می کنید، بهتر است آن را در اطلاعات تماس وب سایت قرار ندهید و فقط از ایمیل استفاده نمایید.

4- امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای است! در طراحی وب سایت کسب و کارها، امنیت اطلاعات و دسترسی های سایت و نیز امنیت اطلاعات کاربر حائز اهمیت است. اولین و ساده ترین کار، نصب گواهی امنیت SSL بر روی وب سایت هست؛ چه بسا سایت های زیادی در بستر اینترنت هست که همین کار ساده را نیز انجام نداده اند و در نتیجه اعتماد کاربران به وب سایت خود را از دست داده اند.

5- به فکر ظاهر، سرعت، عملکرد و سئو سایت خود باشید! یکی دیگر از معیارهای خیلی مهم و اساسی در سنجش کیفیت سایت طراحی شده، ظاهر و عملکرد سایت هست. اگر سایت شما سرعت بارگزاری و لودینگ خوبی نداشته باشد و یا بخش هایی از سایت عملکرد خود را از دست داده باشند یا نتوانند به درستی اجرا شوند، کاربر از سایت شما استفاده نخواهد کرد و سراغ سایت بهتری می رود. به عبارت دیگر هنر و مهارت اصلی یک طراح سایت، دقیقا از ظاهر و عملکرد سایت معلوم می شود. اگر سایت و کدنویسی های سایت به گونه ای باشد که توسط موتورهای جستجوگر به آسانی قابل فهم و خواندن نباشد؛ سایت به مشکل برمی خورد و علی رغم هرگونه تلاش برای تولید محتوا و لینک سازی و ...، نتیجه منفی در پی خواهد داشت. یکی از ویژگی های طراحی سایت توسط پلتفرم حافظ، سئوپذیر بودن سایت طراحی شده و بهبود رتبه سایت در کمترین زمان ممکن در نتایج گوگل می باشد.

 6- نمایش مناسب وب سایت شما در موبایل یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای می باشد. سایت شما باید خود را با ابعاد نمایشگرهای مختلف تطبیق دهد تا همه کاربران بتوانند از وب سایت شما استفاده نمایند. این معیار به شدت از سمت گوگل و سایر موتورهای جستجوگر مورد سنجش و بررسی قرار می گیرد و در صورتی که سایت شما دارای ایراداتی در این بخش باشد، حتما از سوی گوگل خطا دریافت خواهید کرد.

7- برای وب سایت حرفه ای خوب یک میزبان حرفه ای پیدا کنید! داشتن یک هاست ایرانی و قوی بدون قطعی و یا افت سرعت با منابع نامحدود، یک امر حیاتی برای تمامی صاحبین وبسایت ها به شمار می آید و می توانید با پرداخت مبلغی منطقی و مناسب، از هاست های حرفه ای و پرسرعت پلتفرم حافظ بهره مند شوید. پلتفرم حافظ دارای انواع هاست حرفه ای با پایداری مطلوب 99.9% مناسب برای انواع وبسایت با پشتیبانی واقعی 24 ساعته + منابع نامحدود + نصب بودن تمامی ماژول های مورد نیاز برای انواع وبسایت می باشد و در کنار این سرویس، به ارائه خدمات جانبی نظیر اتصال وبسایت به درگاه پرداخت، درگاه پیامک (پنل پیامکی)، بک لینک باکیفیت و ... نیز می پردازد.

8- سئوی حرفه ای + ظاهر حرفه ای + امکانات حرفه ای برابر است با یک سایت حرفه ای! حتما می دانید که طراحی سایت به خودی خود کافی نیست و در کنار طراحی سایت، نیاز است تا سایت شما در موتورهای جستجو مثل گوگل، یاهو، یاندکس و ... رتبه خوبی داشته باشد. سرویس سئو و تولیدمحتوای پلتفرم حافظ، شامل تولید محتوا و مقاله حرفه ای و یونیک برای انواع وبسایت به صورت تخصصی، به همراه خدمات سئو حرفه ای نظیر نصب و کانفیگ افزونه های اختصاصی، آنالیز و تعریف کلمات کلیدی و متا، بک لینک، لینک سازی داخلی، تعریف صفحات شاخص، بهبود رنک الکسا و افزایش ورودی گوگل + ارائه گزارشات ماهانه از عملکرد و وضعیت سئو می باشد.

طراحی سایت حرفه ای و فروشگاه اینترنتی از زبان پلتفرم حافظ

در این مقاله سعی کردیم ویژگی ها و معیارهای سایت و فروشگاه اینترنتی حرفه ای را به صورت خلاصه توضیح دهیم. فرقی نمی کند شما دنبال طراحی سایت شرکتی باشید یا سایت فروشگاهی و یا سایت آموزشگاهی. پلتفرم حافظ با بکارگیری بهترین طراحان وبسایت و نیز بیشترین تجربه در زمینه طراحی سایت، بهترین و کامل ترین سایت را تقدیم شما خواهد کرد. سرویس طراحی سایت پلتفرم حافظ به همراه پشتیبانی 3 ساله ارائه می شود و به این معنی است که شما تا 3 سال، علاوه بر داشتن یک وبسایت آپدیت شده و بی نقص، می توانید درخواست اضافه شدن امکانات جدید را مطرح کنید تا به صورت رایگان برایتان انجام شود. پس اگر به طراحی انواع وبسایت و فروشگاه اینترنتی حرفه ای با موضوع و امکانات بی نهایت مختلف، به همراه ارائه اپلیکیشن حرفه ای در دو نسخه اندروید و ios به صورت کاملا Native + پشتیبانی تضمینی 3 ساله (ارائه خدمات جانبی طی 3 سال نظیر بروزرسانی مداوم، بهبود سرعت و عملکرد، تغییر و چیدمان و …) نیاز دارید، حتما با پلتفرم حافظ در ارتباط باشید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می توانید به وبسایت hafezpl.com مراجعه نمایید و یا برای دریافت راهنمایی و مشاوره با شماره 09302868094 در واتساپ در ارتباط باشید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز