خبرگزاری کار ایران

جامع ترین دوره سئو برای اولین بار بصورت پروژه محور برگذار خواهد شد!

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۲۱۴۲

این قطعا کامل ترین دوره جامع سئو خواهد بود. هرچه نیاز خواهید داشت را در این دوره مشاهده خواهید کرد تا بتوانید ظرف مدت 40 ساعت آموزش پروژه محور تبدیل به یک متخصص سئو حرفه ای شوید. درپایان این دوره شما می توانید بعنوان یک متخصص سئو در شرکت ها مشغول به فعالیت شوید و یا کسب و کار شخصی خود را در گوگل رشد دهید!

دوره سئو منطقی پروژه محور است!

یکی از مشکلات اصلی دانشجویان که در دیگر دوره های آموزشی آن را بسیار مشاهده کردیه ایم، تئوری بودن مطالب است در صورتی که همه میدانیم در دنیای عملی، بازی به شکلی متفاوت از ارائه ها می باشد. به همین علت تصمیم گرفتیم این دوره سئو پیشرفته را از ابتدا عملی پیش ببریم.

در ابتدای دوره سرفصلی را قرارداده ایم تا با استفاده از آن بتوانید یک وب سایت برای خود آماده کنید تا آموزش های این دوره سئو تخصصی را بر روی آن پیاده سازی کنید.

در ادامه ابتدا به تدوین استراتژی سئو خواهیم پرداخت، جایی که عملا بازی را بر روی کاغذ خواهیم برد و پس از آن به سراغ اجرای بهینه سازی و فرایند سئو به شکلی عملی خواهیم رفت. در این بین تمامی چالش های موجود در یک پروژه را خواهید دید و تمامی آن هارا حل کرده و جلو خواهیم رفت. در انتهای دوره شما یک وب سایت سئو شده را مشاهده خواهید کرد که از ابتدای پروژه تا انتهای آن را دیده اید و همچنین رتبه گرفتن آن  و ورودی گرفتن آن را شاهد خواهید بود!

جامع ترین دوره سئو برای اولین بار بصورت پروژه محور برگذار خواهد شد!

چه نیازی است دوره سئو منطقی را مشاهده کنم؟

سئو قدرتمند ترین ابزار بازاریابی دیجیتال است. قطعا نمی توان از کنار چنین قابلیت و فرصتی به سادگی عبور کرد. در بسیاری از کسب و کار های اینترنتیف بدون نیاز به رعایت تمام اصول دیجیتال مارکتینگ، تنها با استفاده از SEO افزایش درآمد چشمگیری را مشاهده کنید. برای همین است که می گویند سئو قدرتمند ترین ابزار بازاریابی دیجیتال است. این دوره سئو به شما کمک می کند به سادگی ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و در نتیجه تاثیر مستقیم بر روی ارائه خدمات و فروش خود داشته باشید.

تفاوت این دوره سئو با دیگر دوره ها

شما در حال مطالعه صفحه بهترین دوره آموزش سئو هستید! در این دوره سعی شده سریعا از روی مباحث ابتدایی و بدیهیات عبور کنیم و به سراغ مباحث تخصصی برویم. بخش اعظمی از این دوره مجموعه حرکت های می باشند که در پروژه هایی بزرگ بر روی لینک های یک و دو و سه اجرا میکنیم! مزیت این دوره، موشکافی نظریه های مختلف و مشهور در دنیای سئو صرفا بر اساس تجربه است. شاید شما هم شنیده باشید که به هیچ عنوان نباید بک لینک از سایدبار ها خرید، و یا هیچگاه از تگ ها استفاده نکنید یا تنها رپورتاژ خود را تک لینکه ارسال کنید. در این دوره سئو قصد داریم تک تک آنهارا برسی کنیم و بصورت عملی وارد هرکدام شویم و منطق پشت آن را بررسی کنیم.

چرا در صفحه اول گوگل نیستیم؟

موتور جستجوی گوگل، همیشه رضایت کاربران خود را در اولویت دارد و اگر فکر کرده اید هر کسب و کاری می تواند با راه اندازی یک وب سایت در صفحه اول گوگل جای داشته باشید سخت در اشتباهید! برای اینکه بتوانیم در صفحه اول گوگل قرار بگیریم و افزایش فروش و ارائه خدمات داشته باشیم محکوم به رعایت قوانینی هستیم که به مجموعه این فوانین اصول SEO می گویند. در دوره سئو منطقی، از ابتدایی ترین نکات و اصول ابتدایی بهینه سازی یک وب سایت گرفته تا تخصصی ترین نکات و استراتژی های بهینه سازی سایت هارا در انواع مختلف کسب و کاری برسی کرده ایم و برای بهبود هر کدام از فاکتور های مورد نیاز راه کار های جدید ارائه داده ایم.

اهراز شرایط استخدام پس از دریافت مدرک

بسیاری از شرکت های مختلف ماهانه درخواست های خود را جهت دریافت و معرفی نیروی سئو متخصص برای ما ارسال می کنند. سئو نکست تنها دانشجویانی که در دوره جامع سئو منطقی شرکت کرده اند را همراه با مدرک و یک معرفی نامه مهر شده برای شرکت ها ارسال می کند. بی شک اگر سری به سایت های کاریابی آنلاین بزنید درخواست های زیادی را برای استخدام سئوکار حرفه ای بصورت حضوری و دورکار مشاهده می کنید؛ که همه این افزایش درخواست ها بدلیل رشد کسب و کار های اینترنتی است و اگر بتوانید تمامی مباحث دوره را فرا بگیرید و آن را به شکلی کامل و صحیح بر روی سایت تستی خود پیاده سازی کنید به سادگی می توانید به جلسات مصاحبه بروید و سایت تستی خود را بعنوان یک نمونه کار موفق ارائه دهید و مشغول به کار شوید.

انواع موقعیت های شغلی پس از اتمام دوره سئو

پس از اینکه بتوانید فرایند آموزش سئو را به خوبی پشت سر بگذارید و بتوانید یک یا دو پروژه بعنوان نمونه کار موفق برای خود دست و پا کنید، می توانید فعالیت خود را بصورت حرفه ای و تخصصی در بازار سئو ایران شروع کنید. در ادامه قصد داریم تا موقعیت های شغلی که پس از اتمام این دوره جامع سئو می توانید داشته باشید را بررسی کنیم:

  • کارشناس سئو : موقعیت شغلی کارشناس سئو، درواقع یک موقعیت اجرایی است که شما در کنار دیگر کارشناسان سئو پروژه با مدیریت یک مدیر سئو، بر روی یک پروژه فعالیت خود را انجام می دهید.

  • کارشناس ارشد سئو : در یک تیم سئو و بهینه سازی سایت، موقعیت ها و پست های مختلفی برای فعالیت وجود دارد که کارشناس ارشد سئو درواقع مقام انتهایی در تیم سئو ثبل از مدیر تیم است که وظیفه بررسی و چک کردن نهایی تسک های در دست انجام را بر عهده دارد.

  • استراتژیست سئو : در همان تیم سئو که در بالا بخشی از آن را توضیح دادیم مقامی تحت عنوان استراتژیست سئو وجود دارد که این فرد در تیم، وظیفه تخصیص استراتزی برای سایت را دارد که در مواردی همچون استراتژی لینک سازی داخلی، تدوین معماری محتوایی و .. خلاصه می شود.

  • مدیر سئو : مدیر سئو درواقع اصلی ترین فرد در یک تیم سئو و بهینه سازی است. مدیر سئو استراتژی را از استراتژیست سئو گرفته، پلن لینک سازی خارجی را از متخصص لینک سازی گرفته بررسی و در صورت تایید آن هارا به دست کارشناس سئو و کارشناس ارشد سئو خود در تیم می سپارد تا برای اجرا اعمال شود. همچنین مدیر سئو فعالیت مستقیم بر روی پروژه های جهت افزایش رتبه نیز دارد.

  • مشاور سئو : مشاور سئو فردی با تجربه در زمینه بهینه سازی سایت ها است که در صورت نیاز می تواند به تیم ها و پروژه های سئو اضافه شود تا برای اچالش هایی که برای پروژه ها رخ می دهد بهترین رویکرد را ارائه دهد تا پروژه با موفقیت پیش برود. یکی از شغل های سئو که حاشیه سود بالایی دارد، همین مشاور سئو بودن است! که الیته تجربه بسیار بالایی لازم دارد.

  • مدرس سئو : آموزش همیشه یکی از صنعت های تمام نشدنی بوده است که همیشه برای آن متقاضی وجود دارد. آموزش سئو نیز یکی از پرطرفدارترین آموزش ها در دنیای دیجیتال مارکتینگ است که حاشیه سود بسیار بالایی برای مدرسین دوره های سئو دارد.

https://seonext.ir/

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز