خبرگزاری کار ایران

5 سایت فوق العاده برای دانلود قالب پاورپوینت رایگان!

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۲۴۹

اگر به دنبال ایجاد یک فایل ارائه عالی در کمترین زمان هستید، می‌توانید با دانلود قالب پاورپوینت رایگان که در طرح های مختلف عرضه می شوند، کار خود را سریع تر و حرفه ای تر انجام دهید.

شما می توانید طیف گسترده ای از قالب آماده پاورپوینت را به صورت آنلاین و رایگان پیدا کنید که می توانند تنوع و جذابیت بیشتری را به کار شما ببخشند.

در این مقاله ما 5 سایت بسیار عالی را معرفی کرده ایم که می توانید با استفاده از آنها قالب های پاورپوینت عالی را بیابید. سپس می توانید از این قالب ها به عنوان نقطه شروع برای ایجاد صفحات ارائه جذاب و منحصر به فرد استفاده کنید که پیام شما را خیلی حرفه ای تر منتقل کنند.

دانلود پاورپوینت رایگان از سایت تایم کد

سایت تایم کد یکی از قدیمی ترین سایت های ایرانی است که به ارائه قالب های پاورپوینت در موضوعات مختلف می پردازد. با وارد شدن به بخش قالب های پاورپوینت در سایت تایم کد و مشاهده دسته بندی های مختلف، متوجه این موضوع خواهید شد که این سایت تقریبا برای هر حوزه ای، قالب پاورپوینت آماده دارد.

علاوه بر قالب های حرفه ای شما می توانید از قالب های رایگان این سایت نیز استفاده کنید که در موضوعات و حوزه های مختلف به صورت رایگان عرضه شده است.

سایت پرزنتیشن مگزین Presentation Magazine

این وب سایت بیش از 67000 قالب پاورپوینت خلاقانه و رایگان ارائه می دهد. بیش از ده ها دسته بندی از جمله پزشکی، تجاری، طبیعت، آموزشی، عروسی، معماری، عید، سفر و آب و هوا دارد. می توانید آنها را بر اساس محبوبیت، رنگ یا برچسب جستجو کنید.

قالب ها هم معمولی و هم متحرک هستند و مرتب اضافه یا به روز می شوند. همچنین دانلود آنها آسان است، به علاوه می توانید یک اسکرین شات از شکل ظاهری آنها در صفحه اسلاید خود مشاهده کنید.

با این حال، هیچ سیستم رتبه‌بندی برای قالب ها وجود ندارد، و بیشتر قالب‌ها بسیار ابتدایی هستند، اما حداقل تنوع زیادی برای انتخاب دارید.

5  سایت فوق العاده برای دانلود قالب پاورپوینت رایگان!

سایت PowerPoint Styles

PowerPoint Styles همچنین قالب‌های پاورپوینت رایگان ارائه می‌دهد و می‌توانید با مرتب‌سازی فهرست بر اساس پربازدیدترین، اخیراً اضافه‌شده یا برترین قالب‌های دانلود شده، یک قالب زیبا را بیابید که متناسب با نیاز شما باشد. همچنین دسته‌ها و برچسب‌هایی را برای کمک به شما در یافتن قالب‌های کلی، یا قالب‌های کارتونی، انتزاعی، اجتماعی، بافت‌ها، مخابرات و انواع دیگر ارائه می‌کند.

هر قالب پاور پوینت رایگان، دارای یک اسکرین شات است تا بتوانید نگاهی اجمالی به ظاهر طراحی واقعی داشته باشید و قبل از دانلود طرح، فایل مورد نظر را از نظر ظاهر و رنگ بررسی کنید.

همچنین می‌توانید هر رنگی را که می‌خواهید برای دیدن قالب‌ها انتخاب کنید و الگوی دلخواه خود را به‌عنوان رنگ اصلی انتخاب کنید.

ایراد اصلی این وب سایت تبلیغات موجود در سایت است که یافتن دکمه دانلود مناسب برای قالب مورد نظر شما را سخت می کند.

سایت Showeet

Showeet قالب‌های پاورپوینت رایگان خود را با اطلاعات زیادی در مورد هر یک نمایش می‌دهد و می‌توانید قالب‌های محبوب را با برچسب‌هایی مانند سرگرمی، تجارت، قالب رایگان و موارد دیگر مرور کنید. هر صفحه دانلود همچنین دارای تصاویر پیش نمایش، به علاوه دستورالعمل ها و نکاتی در مورد نحوه استفاده از الگو و تعاملی کردن آن است.

این دسته ها همچنین هر از گاهی به روز شده و محصولات جدیدی به آن ها اضافه می شوند، اما شما باید آنها را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید تا به روزرسانی های جدیدترین طرح های قالب آنها را دریافت کنید.

اشکال اصلی این است که هر قالب در یک فایل ZIP ذخیره می شود، بنابراین شما باید فایل ها را قبل از استفاده از آنها در ارائه خود، از حالت فشرده خارج کنید.

سایت Google Slides Templates

قالب‌های سایت Google Slides Templates شیک و بدون حق کپی رایت هستند که البته در ایران نیز خیلی این موضوع مهم نیست.

معمولا قالب های این سایت طوری طراحی شده اند که شما با کمترین تغییرات می توانید از آن ها استفاده کنید.

برای استفاده از قالب های رایگان پاورپوینت در این سایت، نیازی به پر کردن فرم ثبت نام ندارید. به‌علاوه، اگر در ساختن ارائه‌ها در Google Slides تازه کار هستید یا مدت‌هاست از آن استفاده نکرده‌اید، لینک های مفیدی در سایت قرار داده شده اند که می‌توانند به شما کمک کنند.

آیا شما سایت های دیگری می شناسید؟

خب ما در اینجا 5 سایت عالی را برای دانلود قالب پاورپوینت رایگان معرفی کردیم و طلبیعتا این لیست می توانست بیشتر از این باشد و شاید سایت های خیلی بهتر دیگری هم در اینجا قرار می گرفتند.

اگر شما هم تجربه استفاده از سایت های مشابه را دارید خوشحال می شویم در بخش کامنت ها آن ها را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز