خبرگزاری کار ایران

بهترین سایت‌های دانلود قالب پاورپوینت در سال 2021

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۰۵۳

سال 2021 میلادی هم با همه اتفاق‌های تلخ و شیرین بالاخره به پایان رسید. شاید مهمترین اتفاق برای دانش‌آموزان و دانشجویان و به طور کلی محصلان در این سال ادامه همه‌گیری کرونا و تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های مختلف بود. این تعطیلی باعث پیشرفت و رونق بیشتر آموزش مجازی و کلاس‌های آنلاین شد. و برنامه‌هایی همچون شاد برای آموزش به دانش‌آموزان بوجود آمد. پس از پایان هر سال میلادی سایت‌های مختلف طی مقالاتی بهترین برندهای هر حوزه را معرفی می‌کنند. با توجه به مجازی بودن آموزش و اهمیت استفاده از قالب پاورپوینت، ما نیز در این پست قصد داریم 3 وبسایت برتر دانلود تم پاورپوینت سال 2021 را به شما معرفی کنیم.

قبل از معرفی این سایت‌ها ابتدا کمی درباره تمپلیت پاورپوینت و کاربرد  آن حرف بزنیم...

قالب پاورپوینت چیست و چه کاربردی دارد؟

خب احتمالا همه شما با نرم‌افزار پاورپوینت آشنا هستید و از آن استفاده کرده‌اید. اما آیا تنها باز کردن پاورپوینت و گذاشتن محتوا در آن و با کمی تغییرات، می‌شود یک پاورپوینت حرفه‌ای؟ قطعا خیر!

پاورپوینت یک نرم‌افزار طراحی است که شما برای استفاده از آن باید طراح و خوش سلیقه باشید، روانشناسی رنگ‌ها را بدانید و برای پیاده کردن این‌ها در پاورپوینت، به این نرم‌افزار مسلط باشید. اگر همه این‌ها را هم بلد باشید باید چند روزی وقت بگذارید و معلوم هم نیست نتیجه کار چه از آب درآید! خب شاید فکر کنید که کار خیلی سخت شد اما اینطور نیست. شما می‌توانید از قالب‌های آماده پاورپوینت استفاده کنید.

قالب‌های پاورپوینت آماده، طرح‌های آماده و از پیش ساخته شده‌ای هستند که برای موضوعات، درس‌ها و رشته‌های مختلف دانشگاهی وجود دارند. این تم‌های پاورپوینت توسط طراحان خبره و باتجربه پاورپوینت ساخته شده‌اند و معمولا دارای اسلایدهای متنوع و زیادی (بالای 30 اسلاید) هستند. در اسلایدهای این پاورپوینت‌های آماده جاهایی برای قرار دادن متن، تصویر، فیلم، شکل، جدول، نمودار و اینفوگرافی وجود دارد و شما تنها کافیست محتوای خود را جایگذاری کنید. تمام! اینگونه شاید یک ساعت وقت با ارزش شما را نگیرد و نتیجه کار قطعا عالی خواهد بود.

اما سؤالی که اکنون پیش می‌آید اینست که قالب پاورپوینت شیک و حرفه‌ای از کجا دانلود کنیم؟؟؟

بهترین سایت‌های دانلود قالب پاورپوینت در سال 2021

سایت‌های زیادی در حوزه ارائه و دانلود پاورپوینت آماده فعالیت دارند و قطعا شما نیز بعضی از آن‌ها را دیده‌اید یا از آن‌ها استفاده کرده‌اید. ما نخواستیم همچون سایر مقالات «بهترین‌های 2021»، 10 یا 15 سایت فروش قالب پاورپوینت را به شما معرفی و انتخاب را برایتان سخت کنیم. ما با در نظر گرفتن پارامترهای

  • کیفیت
  • زیبایی
  • پشتیبانی
  • تنوع بالا
  • مقرون به صرفه
  • دسترسی آسان

سه وبسایت دانلود تم پاورپوینت یعنی slidego.com، slidemodel.com و gam98.ir را انتخاب کردیم که در سال گذشته جزو بهترین‌های این حوزه بوده‌اند، همچنان پیشتازند و با این 3 وبسایت دیگر شما نیازی به سایت‌های دیگر ندارید. در ادامه به معرفی هر یک خواهیم پرداخت...

1. اسلایدگو | slidego.com

اولین سایت در لیست بهترین وبسایت‌های دانلود پاورپوینت آماده در سال گذشته میلادی، سایت خارجی اسلایدگو است. اسلایدگو یکی از بهترین سایت‌های بین المللی دانلود تمپلیت پاورپوینت است. اسلایدگو مجموعه‌ای کامل از قالب‌های پاورپوینت را برای موضوعات مختلف در اختیار کاربر می‌گذارد که براساس جستجوی موضوع، رنگ و ... در این سایت می‌توانید پاورپوینت دلخواه خود را بیابید. برای استفاده از امکانات این سایت شما باید ثبت نام کرده و اکانت مدت‌دار خریداری کنید. متاسفانه اسلایدگو اخیرا برای کاربران ایرانی از دسترس خارج شده است.

2. اسلایدمدل | slidemodel.com

یکی دیگر از سایت‌های مطرح بین المللی در زمینه فروش قالب پاورپوینت در سال گذشته میلادی وبسایت اسلایدمدل بود. در این سایت بیش از 30 هزار قالب پاورپوینت برای دانلود وجود دارد که با جستجو و یا استفاده از دسته بندی‌ها می‌توانید پاورپوینت دلخواه خود را بیابید. برای دانلود قالب‌های پاورپوینت این وبسایت نیز شما باید اشتراک مدت‌دار (ماهیانه 25 دلار که با احتساب دلار 30 هزار تومان معادل 750 هزار تومان!!!!!) خریداری نمایید.

3. گام98 | gam98.ir

تنها وبسایت ایرانی لیست کوتاه بهترین سایت‌های دانلود قالب آماده پاورپوینت در سال 2021 میلادی، گام98 است. استفاده از وبسایت اسلایدگو و اسلایدمدل با توجه به انگلیسی زبان بودن و لزوم خرید اشتراک ماهیانه (به دلار) برای کاربران ایرانی بسیار گران و مشکل است. در گذشته نبود وبسایت خوب ایرانی دانلود پاورپوینت‌های آماده، مشکل بزرگی برای کاربران فارسی محسوب می‌شد. اما با گذشت زمان سایت‌های مختلفی در این زمینه بوجود آمدند و اقدام به طراحی و ارائه قالب‌های پاورپوینت زیبا و متنوع نمودند. در این بین، گام98 یکی از باتجربه‌ترین و حرفه‌اترین سایت‌های دانلود تم پاورپوینت است.

در گام98 شما با مجموعه‌ای حرفه‌ای و متنوع از قالب‌های پاورپوینت دسترسی خواهید داشت. در زیر دسته‌بندی پاورپوینت‌های این وبسایت را مشاهده می‌کنید. همانطور که ملاحظه می‌کنید گام98 اکثر سلیقه‌ها، موضوعات و رشته‌های درسی را پوشش داده است و درحال حاضر بزرگترین بانک پاورپوینت حرفه‌ای ایران است. برای دسترسی به این پاورپوینت‌های جذاب و شیک بر روی قالب پاورپوینت آماده کلیک نمایید.

بهترین سایت‌های دانلود قالب پاورپوینت در سال 2021

پاورپوینت‌های موجود در این سایت به طور اختصاصی توسط تیم طراحان گام98 ساخته شده و نمونه آن‌ها به خصوص پاورپوینت‌های مذهبی و سنتی ایرانی گام98 را در هیچ سایت خارجی نمی‌توان یافت. پاورپوینت‌های دینی و مذهبی جزو پرطرفدارترین قالب‌های پاورپوینت آماده هستند. این تمپلیت‌های پاورپوینت به دلیل تم اسلیمی و استفاده از نقش و نگارهای سنتی و دینی و مذهبی ایرانی بسیار جذاب هستند. علاوه بر آن استفاده از انیمیشن و متحرک‌سازی، جذابیت قالب‌های پاورپوینت مذهبی را دوچندان می‌کند. بانک پاورپوینت متحرک مذهبی گام98 درحال حاضر یکی از بزرگترین و حرفه‌ای‌ترین مجموعه‌های پاورپوینت مذهبی ایران است که در سال گذشته میلادی با استقبال زیادی توسط دانش‌آموزان و دانشجویان روبرو شده بود. برای دسترسی به این مجموعه زیبا بر روی تم مذهبی پاورپوینت کلیک کنید.

بهترین سایت‌های دانلود قالب پاورپوینت در سال 2021

سخن پایانی

در این مقاله به رسم هرسال بهترین سایت‌های دانلود تم پاورپوینت سال گذشته یعنی سال 2021 میلادی به شما معرفی شد. در انتخاب این سایت‌ها وسواس زیادی خرج شد به همین دلیل تنها 3 سایت مجوز حضور در این لیست را گرفتند، اینگونه انتخاب برای شما نیز آسان خواهد شد. در این بین وبسایت گام98 به دلیل ایرانی بودن و دسترسی آسان و مهمتر از آن‌ها تنوع و کیفیت بالای قالب‌های پاورپوینت‌شان، به عنوان بهترین سایت دانلود قالب پاورپوینت سال 2021 میلادی شناخته شد. نظر شما چیست؟

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز