خبرگزاری کار ایران

آشنایی با چراغ پارکی لاکچری لایت

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۷۵۹

 

مقاومت بدنه چراغ های پارکی به چه صورت است ؟

در ابتدا باید مشخص کنید که چه میزان بودجه را برای خرید چراغ پارکی درنظر گرفته‌ اید . چراغ های پارکی که خود یک نوع چراغ محوطه می باشند با بدنه های پلاستیکی ، فولادی و آلومینیومی تولید شده اند . به ترتیب میزان مقاومت محصولات آلومینیومی بیشتر از محصولات فولادی و مقاومت بدنه ی محصولات فولادی ، از محصولات پلاستیکی بیشتر است . در نظر بگیرید که محصولات آلومینیومی به روش دایکاست تولید شده‌ اند و می‌ توانند در تمامی شرایط آب و هوایی در هر کجای کشور ، استفاده شوند . شما می توانید از ضد زنگ بودن این محصولات اطمینان حاصل کنید .

پس از این محصولات ، چراغ های فولادی هستند که به خاطر داشتن پوششی از رنگ پلی استر کوره ای ، کاملاً ضد آب هستند و شما می توانید در تمامی محیط‌ های محوطه از انواع مختلف این محصولات استفاده کنید . در نهایت محصولات پلاستیکی هستند که یک سال هم گارانتی دارند . این محصولات با پلاستیک درجه یک و غیر بازیافتی تولید شده اند ، و شما می توانید به راحتی از این محصولات در تمامی قسمت های محوطه استفاده کنید . توجه کنید که تنوع و رنگ بندی محصولات آلومینیومی از محصولات پلاستیکی و فولادی بیشتر است . اگر بخواهیم به صورت کلی قیمت این محصولات را با هم مقایسه کنید ، محصولات آلومینیومی قیمت بالاتری از محصولات فولادی دارند و محصولات پلاستیکی ارزان ترین چراغ های پارکی هستند که در بازارهای ایران وجود دارند .

نوع سرپیچ و جنس حباب محصولات محوطه ای به چه صورت است ؟

دقت کنید که شما باید بتوانید خودتان بدون حضور نصاب ، لامپ های این محصولات را تعویض و یا نصب کنید . بنابراین لاکچری لایت برای سهولت کار شما از سرپیچ های عمومی و بزرگ E بیست و هفت ، کمک گرفته است تا شما عزیزان بتوانید خودتان هر لامپی را که در بازار می پسندید ، با هر میزان روشنایی که دوست دارید ، در این محصولات نصب کنید . درباره جنس حباب های این محصولات نیز باید بدانید که چراغ پارکی موجود در لاکچری لایت معمولاً حبابی از جنس پلی کربنات دارد و یا حبابی از شیشه بر روی آن نصب شده است . به طور کلی پلی‌ کربنات استفاده شده در این محصولات دارای بالا ترین کیفیت است و می‌ تواند به صورت کاملا شفاف نورپردازی را تا سال های سال انجام دهد . محصولات لاکچری‌ تر معمولاً دارای حباب های شیشه ای هستند تا لامپ درونی محصولات به خوبی نمایان باشد .

آشنایی با چراغ پارکی لاکچری لایت

کیفیت کابل های به کار رفته در محصولات لاکچری لایت :

تمامی چراغ های پارکی موجود در این سایت با کابل های بسیار باکیفیت ، به همراه عایق های ضخیم و نسوز تولید شده اند تا شما عزیزان بتوانید بدون نگرانی از آتش سوزی ناشی از نوسانات برقی ، در تمامی محیط‌ های محوطه از این محصولات استفاده کنید و از زیبایی آن ها لذت ببرید .

نحوه نصب چراغ های محوطه ای :

به طور کلی دو روش نصب برای چراغ پارکی وجود دارد . در روش اول به وسیله پیچ و مهره توسط صفحه ای فلزی ، این محصولات به زمین به صورت کاملا محکم پیچ می شوند . در روش بعدی حدود ۲۰ سانت از لوله ها وارد زمین می ‌شوند و سپس دور تا دور آن ها با موادی مثل سیمان پر می‌ شود . در حقیقت روش دفنی یا همان روش دوم ، روش ایمن تری است ولی هزینه نصب به این روش ، معمولاً بالاتر است  . شما عزیزان می توانید در هر ساعتی از شبانه روز سفارش خود را در این سایت ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن ، محصولات انتخاب شده را تحویل بگیرید .

آشنایی با چراغ پارکی لاکچری لایت

کاربرد چراغ های پارکی :

بهتر است ذهن خود را محدود نکنید . در حقیقت شما می توانید از چراغ پارکی ، در بسیاری از فضاها استفاده کنید . اگر قصد دارید که در ویلا و یا حیاط خانه تان از این محصولات استفاده کنید ، می توانید در کنار های استخر ، بین فضا های سبز  ، راهرو ها و سایر نقاطی که حس می کنید ، میزان هماهنگی لازم را با این محصولات را دارد ، از این چراغ ها استفاده کنید . در رستوران ها و کافی شاپ ها ، همچنین در سالن های پذیرایی و حیاط تالارها نیز می‌ توان از این چراغ ها استفاده کرد . علاوه بر آن ، در محیط های شهری نیز از این محصولات استفاده می‌ شود . زیبایی نورپردازی حاصل از این محصولات ، کاملاً چشم‌ نواز است و نورپردازی حرفه‌ ای که توسط این محصولات انجام می شود ، اغلب برای تمامی سلیقه ها خوشایند است .

چرا از لاکچری لایت چراغ های محوطه را تهیه کنیم ؟

تنوع بالای محصولات در رنگ بندی های مختلف مشکی ، نقره ای ، طوسی ، پلاتینی و مسی در دو طیف مات و شفاف باعث شده است تا بسیاری از مشتریان بتوانند محصول مورد نظر خود را از طریق همین سایت تهیه کنند . شما عزیزان می توانید در ارتفاع مورد نظر این محصولات را خریداری کنید . در حقیقت در صورتی که دوست دارید ، تعداد شاخه ها و ارتفاع این محصولات با سلیقه شما باشد ، می توانید محصول مورد نظرتان را به صورت سفارشی دریافت کنید . از آنجا که شما به صورت مستقیم از تولید کننده محصول را دریافت می کنید ، با قیمت بسیار کمتری می‌توانید چراغ پارکی را در هر کجای ایران که هستید ، تحویل بگیرید .

منبع: https://luxurylight.ir

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز