خبرگزاری کار ایران

خدمات ثبت شرکت بین المللی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۰۴۵

 

ثبت شرکت بین المللی از جمله خدماتی بوده که توسط موسسه sabtta در بیش از 170 کشور به متقاضیان ، تجار و بیزینس ها ارائه میشود. شرکت بین المللی به شرکت هایی اطلاق  می شود که محصولات یا خدمات خود را در کشورهای دیگر ارائه میکنند ، اگر شما هم تصمیم به ثبت شرکت خارجی در سایر کشورها دارید در ادامه  این گزارش همراه ما باشید.

با ثبت شرکت در کشور مورد نظر  و همچنین با داشتن یک بیزنس پلن یا نقشه راه دقیق بهمراه سرمایه گذاری می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن علاوه بر رسیدن به اهداف بیزینسی خود ، اقامت دائم یا موقت کشور مورد نظر خود را برای خود و اعضای خانواده خود کسب نمایید. در حال حاضر ثبت شرکت در سایر کشورها ، یکی از سریع ترین راه ها برای مهاجرت به خارج و اخذ اقامت دائم میباشد.

تاسیس شرکت بین المللی

با ثبت و تاسیس شرکت بین المللی در کشور مورد نظر خود ، فرزندان و اعضای خانواده شما قادر خواهند بود تا در دانشگاه ها و مدارس کشور مورد نظرتان با هزینه مناسب و گاها به صورت رایگان تحصیل کنند . شما همچنین میتوانید با ثبت شرکت بین المللی از مزایای دیگر آن همچون افتتاح حساب ارزی یا حساب بانکی بین المللی بهمره  ببرید . موسسه ثبتا می تواند در مسیر فرایند ثبت شرکت ببه شما کمک نموده تا در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه برسید. کارشناسان این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته به متقاضیان ثبت شرکت در بیش از 170 کشور جهان ، مشاوره تلفنی رایگان ارائه می دهند. این موسسه از لحظه ثبت درخواست شما و عقد قرارداد تا زمان ثبت نهایی شرکت در کشور مورد نظرتان همراه شما خواهد بود .

بهترین موسسه ثبت شرکت خارجی

امروزه تحولات اخیر جهان باعث شده است تا افراد تمایل بیشتری به تاسیس و راه اندازی شرکت بین المللی در سایر کشورها از خود نشان دهند تا از مزایای این شرکت ها استفاده کنند. موسسه بین المللی ثبتا یکی از مجموعه های تخصصی و معتبر با قدمت 30 ساله در حوزه ثبت شرکت بوده که تا کنون موفق به ثبت بیش از 37000 شرکت بین المللی در کشورهای اروپایی ، آمریکا و آمریکای لاتین ، استرالیا و آسیایی شده است . لذا اگر تصمیم به ثبت شرکت بین المللی دارید پیشنهاد میکنیم حتما موسسه ثبتا را بعنوان یکی از بهترین گزینه های موجود برای خود در نظر داشته باشد.

موسسه ثبتا با ایجاد زیرساخت قدرتمند تمامی خدمات برون مرزی مرتبط با امور ثبتی ، مهاجرتی ، حقوق بین الملل از قبیل : اپلای تحصیلی ، خرید بیزینس ، راه اندازی کسب و کار ، اخذ ویزا ، امور مهاجرتی ، تمکن مالی و .... را به کلیه متقاضیان در داخل و خارج کشور ارائه نماید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز