خبرگزاری کار ایران

آشنایی با قفل اسکار

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۹۱۵

انواع قفل از گذشته تا به امروزه جهت امنیت و بسته نگه داشتن درب ها، کمدها، گنجه ها، قفسه ها و موارد دیگر کاربرد داشته اند. قفل ها باتوجه به کاربردهای گوناگون و ساختارهای خاصی که دارند، در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. همچنین هر یک از انواع این محصول، براساس فاکتورهای امنیتی متفاوتی که دارند از یکدیگر متمایز می شوند.  به عبارتی قفل ها از تنوع و مدل های بسیار زیادی برخوردار هستند که بدون شناخت هیچ یک از آنها نمی توانید انتخاب صحیحی داشته باشید. در این مقاله را تاریخچه قفل و برند قفل اسکار و نمایندگی قفل اسکار به عنوان یکی از بهترین برندهای قفل آشنا خواهیم کرد.

تاریخچه انواع قفل

در ابتدای مطلب انواع قفل بهتر است که تاریخچه این محصول را مورد بررسی قرار دهیم. نخستین قفل، ۴۰۰۰ سال پیش از دوران مصر باستان اختراع شده است. جنس ابتدایی ترین قفل از چوب بوده است که برجستگی هایی بر روی آن وجود داشت. همچنین این برجستگی ها به منظور باز و بسته شدن قفل استفاده می شدند. سپس با گشت سال ها و شروع قرون وسطی، طرح ظاهری قفل ها بسیار تغییر کرد. از این رو استفاده از قفل ها برای حفظ امنیت مکان های خاص افراد و یا نگهداری اشیاء آنها، اهمیت زیادی داشته است.

درباره قفل اسکار

شرکت اسکار(Oscar Kilit)  از سال 2000 فعالیت خود را در زمینه تولید انواع قفل، لولاو لوازم جانبی که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند را آغاز نموده است. این شرکت محصولات خود را با نام تجاری اسکار در بازار عرضه می‌نماید. برند اسکار به طور پیوسته به معرفی محصولات جدید برای صنایع برق، ساختمان‌سازی، ماشین‌آلات، خودروسازی و مبلمان می‌پردازد.

 

این شرکت برای اینکه بتواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد علاوه بر عرضه محصولات عمومی به سفارشی‌سازی تولیدات خود براساس نیازهای مشتریان می‌پردازد.

برند اسکار از سال 2000 که فعالیت خود را در ترکیه شروع کرده است، توانسته با معرفی انواع یراق‌آلاتی نظیر قفل‌های صنعتی و لولا به یکی از مطرح‌ترین عرضه‌کنندگان قفل‌های صنعتی و تابلو برق در سطح جهانی تبدیل شود. اسکار برای رسیدن به موفقیت علاوه بر کیفیت بالای خدمات خود رضایت حداکثری مشتریانش را هم مدنظر قرار داده است. همین موضوع باعث شده تا اسکار بتواند سهم بزرگی از بازار قفل‌های صنعتی و تابلوهای برق را به خود اختصاص دهد.

اسکار در بیانیه سازمانی خود اعلام می‌دارد که: “مشتریان ما زمانی به سراغ ما می‌آیند که با مشکل یا چالش جدّی مواجه شده باشند و ما با درک صحیح از این موضوع، وظیفه خود می‌دانیم که بهترین راهکارها را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم”

برند اسکار توانسته با تمرکز بر تولید انواع یراق‌آلات به خصوص تجهیزات مورد استفاده در بدنه تابلوهای برق، ژنراتورها و ماشین‌آلات صنعتی و سفارشی سازی محصولات خود نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب کند. خدمات پس از فروش مناسب باعث شده تا مشتریان با اعتماد و اطمینان کامل محصولات این برند را خریداری نمایند.

ویژگی‌های مهم برند اسکار

  • کیفیت و قیمت مناسب
  • تنوع محصولات و طراحی سفارشی محصول با توجه به نیازهای مشتریان
  • توجه به استحکام و زیبایی محصولات در کنار یکدیگر
  • گستردگی شبکه‌های توزیع در کشورهای مختلف از جمله در ایران
  • توجه به رضایت مشتری و بهبود مستمر کارآیی محصولات
  • خدمات پس از فروش مناسب

آشنایی با انواع قفل تابلو برق

تابلو برق محفظه‌ای برای نگهداری تجهیزات برقی می‌باشد که برای جلوگیری از اتصال کوتاه در مدارات الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تابلو برق دارای انواع قفل‌ برای بسته شدن درب می‌باشند.

آشنایی با راهنمای خرید انواع قفل تابلو برق

برای آشنایی با انواع قفل تابلو برق جهت خرید، بهتر است به فضای تابلو برق و کاربردی که از قفل‌ها مد نظرمان است توجه کنیم. ممکن است در برخی از تابلوهای برق امکان نصب قفل‌هایی با زبانه بلند وجود نداشته باشد یا در برخی از تابلوهای دیگر به دنبال امنیت بیشتری باشیم. در چنین مواقعی ممکن است قفل‌هایی را نصب کنیم که دارای قفل سوئیچی باشند.

مورد دیگری که در خرید انواع قفل تابلو برق باید مورد توجه قرار گیرد، جنس آلیاژ استفاده شده در انواع تابلوهای برق می‌باشد. معمولا پلی‌آمید، زاماک و فولاد بصورت ترکیبی در بدنه این قفل‌ها استفاده می‌شوند. زاماک و پلی‌آمید ظاهر زیباتری دارند ولی فولاد از استحکام بیشتری برخوردار است و به راحتی نمی‌شکند.

در مجموع در هنگام خرید انواع قفل تابلو برق باید به موارد زیر توجه داشت:

  • کاربرد قفل
  • قیمت قفل
  • آلیاژی که قفل از آن تهیه شده است
  • ظاهر قفل و زیبایی آن
  • وزن و سایز قفل تابلو برق

انواع قفل تابلو برق

قفل در تابلوهای برق از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا علاوه بر افزایش ایمنی یک تابلو، می‌تواند نوع طرح قفل بر روی میزان دسترس‌پذیری به تابلو نیز تاثیر بگذارد. در تابلوهای برق یراق‌آلات مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند که یکی از مهمترین آن‌ها، قفل می‌باشد.

یک قفل تابلو برق باید علاوه بر کیفیت مناسب دارای قیمت قابل قبول و کاربری ساده هم باشد تا بتواند دوام کافی داشته باشد و اپراتوری که با تابلو برق کار می‌کند، دچار مشکل نشود. در حال حاضر انواع قفل تابلو برق را می‌توان در بازار مشاهده کرد که مهمترین آن‌ها عبارتند از:

  • قفل های طرح زیمنسی
  • قفل مثلثی
  • قفل کشویی
  • قفل سیواکن
  • قفل آویزخور یا پلمپ شو
  • قفل زبانه کوتاه
  • قفل زبانه بلند
  • قفل کلید سرخود(قفل پروانه‌ای)
پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز