خبرگزاری کار ایران

تعمیرکار مجاز بوش و جنرال الکتریک کجاست؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۹۰۸

شرکت‌ بوش و جنرال الکتریک هر دو جزو بزرگ‌ترین تولید کنندگان لوازم خانگی به شمار می روند که با کیفیت بالای قطعات خود و به کار بردن تکنولوژی های به روز، سطح رفاه مردم را افزوده اند و به همین دلیل در منازل ایرانی نیز پرطرفدارند.

با وجود سطح بالای این دو برند، بازهم امکان خرابی و بروز مشکلات در آن ها اجتناب ناپذیر می باشد، مرکز تعمیرکار مجاز، با همکاری کردن با بهترین تکنسین ها در انجام تعمیرات لوازم خانگی این دو برند و بهره بردن از دانش به روز برای انجام عیب یابی و تعمیرات، آمادگی دارد تا در سرتاسر تهران و کرج، معضلات خرابی این لوازم خانگی را بهترین کیفیت و قیمتی منصفانه و منطقی برطرف کند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی جنرال الکتریک در محل با گارانتی

نمایندگی جنرال الکتریک که به عنوان تعمیرکار مجاز لوازم جنرال الکتریک به فعالیت می پردازد، متشکل است از تیمی قوی، متخصص، با تجربه و آشنا به تعمیرات دستگاه های جنرال الکتریک که در صورت تماس شما با این مرکز در هر ساعت از شبانه روز که درخواست مشتری عزیز باشد، تکنسینی ماهر را همراه با تجهیزات به روز به منزل یا محل کار شما برای انجام تعمیرات اعزام می کند.

 

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک

در صورت مواجهه با هر گونه خرابی در یخچال فریزر که بی اغراق ضروری ترین عضو آشپزخانه محسوب می شود، باید هر چه سریع تر برای انجام تعمیرات اقدام کرد تا مواد غذایی دچار فساد نشوند، تعمیرکار مجاز با برخورداری از شعب متعدد در سرتاسر تهران و کرج، می تواند در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شود.

همچنین از آن جایی که تکنسین های تعمیرکار مجاز ماهر و با تجربه هستند، انجام عیب یابی، سرویس و تعمیرات یخچال فریزر جنرال الکتریک همچون یخچال فریزر دو قلو جنرال، یخچال فریزر بالا پایین و یخچال فریزر فرانسوی را با مهارت خود به دقت و در کمترین زمان به انجام می رسانند.

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک

ساید جنرال الکتریک که بدون شک بنا بر برخورداری از ویژگی هایی همچون یخساز خودکار، مصرف کم انرژی، عدم وجود برفک، رطوبت قابل تنظیم آن و... از با کیفیت ترین سایدهای موجود در بازار می باشد در صورت خرابی، باید توسط تکنسینی ماهر عیب یابی شود تا از تحمیل هزینه های اضافی برای انجام تعمیرات آن خود داری شود.

تکنسین های ماهر تعمیرکار مجاز، ابتدا ساید را به دقت بررسی و ارزیابی می کنند تا منبع مشکل مشخص شود و سپس برای تعمیر آن تلاش می کنند و در صورتی که امکان تعمیر قطعه خراب وجود نداشت، آن را با قطعه ای اورجینال تعویض خواهند کرد.

تعمیر ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک

در صورت استفاده شما از ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک و مواجهه شما با مشکلاتی نظیر تمیز نشدن ظروف، روشن نشدن ماشین ظرفشویی، مشکل در تخلیه آب دستگاه، نشت آب از دستگاه ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک، می توانید تنها با تماسی با شماره تلفن 02188655706 و یا دیگر شماره تلفن های درج شده در سایت تعمیرکار مجاز تماس بگیرید تا تکنسین به طور فوری برای انجام تعمیرات ظرفشویی در منزل شما حاضر شود.

همچنین نصب و سرویس ماشین ظرفشویی جنرال الکتریک نیز از دیگر خدمات مرکز تعمیرکار مجازند که توسط تکنسین های ماهر به انجام می رسند.

تعمیر ماشین لباسشویی جنرال الکتریک

تعمیرکاران تخصصی ماشین لباسشویی جنرال الکتریک آمادگی دارند تا با تماس شما، در محل حاضر شوند و امور نصب، سرویس، تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض قطعات را ماهرانه به انجام برسانند.

تعمیر ترموستات یخچال جنرال الکتریک

قطعه ترموستات وظیفه دارد تا دمای یخچال را ثابت نگه دارد و به موتور یخچال دستوراتی را مبنا بر خاموش و یا روشن شدنش بدهد، در صورت خرابی این قطعه، یخچال گرم می شود و توانایی خنک کردن خود را از دست می دهد، تکنسین های ماهر این مرکز، تعمیرات ترموستات را نیز به طور تخصصی به انجام برسانند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بوش با گارانتی در محل

محصولات بوش (با آغاز به فعالیت در سال 1986 و سال ها سابقه) دارای تکنولوژی پیشرفته می باشند که افراد را ملزم می کند تا برای انجام تعمیرات آن، حتماً از تعمیرکاران مجاز و تکنسین های ماهر بهره بجویند، نمایندگی بوش با برخورداری از تکنسین های با تجربه، آموزش دیده و ماهر در انجام تعمیرات دستگاه های بوش، آمادگی دارد تا برای انجام هر گونه تعمیرات در محل حاضر شود.

لازم به ذکر می باشد کلیه خدمات در تعمیرات لوازم خانگی بوش، همراه با گارانتی 12 ماهه ارائه می شوند تا خیال مشتریان از بابت لوازم خانگی شان آسوده گردد.

تعمیرکار مجاز بوش و جنرال الکتریک کجاست؟

تعمیر یخچال فریزر بوش

اغراق نیست که بگوییم پرکار ترین لوازم خانگی، یخچال فریزر می باشد که 24 ساعت هر 7 روز هفته را کار می کند، بنابر این امکان بروز مشکلات و عیوب در یخچال دور از ذهن نمی باشد، در صورت بروز هر گونه مشکلی در عملکرد یخچال فریزر بوش خود همانند ایرادات زیر می توانید با تعمیرکار مجاز تماس بگیرید تا تکنسین مجرب و ماهر، به طور فوری به رفع عیوب یخچال شما بپردازد:

  • شنیده شدن صدای نابهنجار و لرزش
  • کار نکردن کمپرسور و یکسره کار کردن آن
  • اتومات نکردن یخچال فریزر بوش
  • برفک زدن یخچال فریزر بوش
  • روشن نشدن یخچال فریزر بوش
  • و...

تعمیر ساید بای ساید بوش

ساید بای ساید از گران قیمت ترین لوازم خانگی خانه به شمار می رود و معمولاً افراد برای پیشگیری از خرابی آن، در مراقبت از ساید بوش می کوشند تا درگیر تعمیرات و هزینه های فراوان آن نشوند.

با این وجود، بازهم امکان بروز مشکلات در ساید بای ساید وجود دارد، در صورت تماس شما با مرکز تعمیرکار مجاز و اعلام مشکل ساید بوش، کارشناسان ما در وهله اول می کوشند تا در صورتی که ایراد ساید توسط خودتان قابل حل باشد به صورت تلفنی و رایگان شما را راهنمایی کنند تا عیب را برطرف کنید.

در صورتی که مشکل عمیق تر باشد، تکنسین ماهر در تعمیر ساید بوش به محل کار یا منزل شما اعزام می شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی بوش

در اینکه ماشین ظرفشویی بوش از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، شکی نیست با این وجود، احتمال مشکلات در عملکرد آن و نیاز به تعمیرکار ماهر وجود دارد، تکنسین های متخصص تعمیرکار مجاز تعمیرات را با گارانتی 12 ماهه به انجام می رسانند.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

در صورت مواجهه شما با مشکلاتی همچون تخلیه نشدن آب ماشین لباسشویی بوش، نچرخیدن دیگ آن، باز نشدن درب ماشین لباسشویی پس از اتمام کار آن، صدا و لررش بیش از اندازه لباسشویی و... می توانید تنها با تماسی با تعمیرکار مجاز، تکنسین مجرب انجام تعمیرات ماشین لباس شویی بوش را در منزل خود حاضر کنید.

بهره برداری از خدمات تعمیرات لباسشویی بوش در محل این مزیت را به دنبال دارد که در زمان و هزینه های مشتریان عزیز صرفه جویی می شود و دیگر نیازی نیست تا دشواری هایی را برای حمل دستگاه به نزد تعمیرکار تحمل کرد، همچنین احتمال صدمه رسیدن به دستگاه در زمان حمل و نقل نیز از بین می رود.

تعمیرکار مجاز بوش و جنرال الکتریک کجاست؟

دلایل انتخاب تعمیرکار مجاز برای تعمیرات بوش و جنرال الکتریک

  1. ضمانت نامه کتبی 365 روزه
  2. ارائه خدمات در محل
  3. تکنسین های ماهر در تعمیرات بوش و جنرال الکتریک
  4. برخورداری از شعب متعدد
  5. سرعت بالای ارائه خدمات
  6. تعویض قطعات با قطعات اصل
  7. دستمزد مطابق تعرفه اتحادیه و قیمت مناسب

جهت تعمیرات لوازم خانگی خود با شماره تلفن 02188655706 یا دیگر شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

منبع

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز