خبرگزاری کار ایران

تعمیر ارزان قیمت لوازم خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۳۴۳

خیلی وقت ها پیش می آید که شما نحوه کار تخصصی با وسایل آشپزخانه و کلا لوازم خانگی را نمی دانید یا اینکه با مشکلی مواجه می شوید و دستگاه خوب کار نمی کند و نیازمند تعمیر لوازم خانگی و یا تامین قطعه های خاص آن دستگاه و یا لوازم مصرفی مثل انواع شوینده ها و رسوب گیر برای لوازم خود می شوید . تمامی این خدمات یعنی تعمیر و نگهداری لوازم خانگی ، تامین قطعات فنی و یدکی لوازم خانگی و تامین لوازم مصرفی همانند شوینده ها برای کارکرد درست دستگاه ها در وب سایت روبراه سرویس در دسترس هستند. شما می توانید با تماس با شماره تلفن 44219619-021 و یا با تکمیل فرم درخواست تعمیرات در وب سایت روبراه سرویس و یا خرید مستقیم قطعات فنی و یدکی به تمام این نیازها پاسخ دهید. خانم های خانه دار بیشتر با لوازم خانگی آشپرخانه سروکار دارند و خوب می دانند که خراب شدن یک وسیله همانند ماشین لباسشویی یا ظرفشویی چه مصیبتی است!

در هر نقطه از تهران که باشید تنها با یک تماس می توانید از خدمات حضوری تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی همانند ماشین لباسشویی و ظرفشویی، یخچال و فریزر، جاروبرقی ، قهوه ساز و اسپرسوساز، اجاق و صفحه گاز، فر و مایکروویو، هود و کشو گرمکن، آبمیوه گیری ، مخلوط کن ، چای ساز و غذاسازخصوصا از برند بوش Bosch و تمام برندهای خارجی و ایرانی دیگر در محل شما بهره مند شوید. تعمیرکار متخصص روبراه سرویس به خوبی می داند که هر مشکل و ارور به کجای دستگاه شما برمیگردد و سعی می کند با کمترین هزینه برای شما روال کار نرمال دستگاه را راه بیندازد. همچنین تمام قطعات فنی و یدکی تمام لوازم خانگی های بوش و سایر برندها در فروشگاه وب سایت روبراه سرویس قابل خرید  آنلاین هستند.

انواع شوینده و رسوب گیر و جرم زدا از وسایل ریز و درشت خانگی نیز در فروشگاه روبراه سرویس قرار دارند.

خدمات شرکت لوازم تعمیرات خانگی روبراه سرویس به تفکیک :

  • تعمیر ماشین لباسشویی
  • تعمیر ماشین ظرفشویی
  • تعمیر جاروبرقی
  • تعمیر یخچال و فریزر
  • تعمیر قهوه ساز و اسپرسوساز
  • تعمیر اجاق گاز و صفحه گاز
  • تعمیر خشک کن
  • تعمیر فر و مایکروویو
  • تعمیر هود و کشو گرمکن
  • تعمیر آبمیوه گیری و آب مرکبات گیری
  • تعمیر مخلوط کن
  • تعمیر چای ساز
  • تعمیر غذاساز
  • .........

تعمیر ارزان قیمت لوازم خانگی

همچنین در وب سایت روبراه سرویس و در بخش دانلودها انواع کتابچه های فارسی تعمیر و تست تنظیمات و کدهای خطا به رایگان قابل دریافت هستند :

  • انواع کتابچه های فارسی تعمیر تخصصی قهوه ساز توکار بوش و یخچال ساید بوش
  • آموزش تست و تنظیمات تخصصی فر توکار بوش
  • شرح تخصصی کدهای خطا و رفع عیوب فرهای سری 8 بوش Bosch
  • دانلود راهنمای فارسی یخچال فریزر بوش
  • دانلود راهنمای فارسی لباسشویی بوش
  • دانلود راهنماب فارسی ظرفشویی بوش
  • دانلود راهنماب فارسی فر توکار بوش
  • تست و ارور لباسشویی های بوش
  • تست و ارور قهوه ساز توکار بوش

و صدها فایل آموزشی و مقاله های مفید در زمینه لوازم خانگی بوش و سایر برندها

جهت دریافت خدمات نصب، سرویس و تعمیرات انواع لوازم خانگی در منزل ،بایستی درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن، تکنسین متخصص جهت ارائه خدمات با ارزان‌ترین قیمت ممکن به محل مورد نظر اعزام شود.

ارجاع تماس شما به نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی روبراه سرویس در محل منزل خودتان :

تلفن برای خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل :

 ٤٤٢١٩٦١٩-٠٢١

تعمیر ارزان قیمت لوازم خانگی

روبراه سرویس، معتبرترین مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در ایران خصوصاً شهر تهران است . در این مرکز تعمیرات تخصصی انواع لوازم خانگی بوش و سایر برندهای جهانی و ایرانی انجام می گردد. تعمیرات لوازم آشپزخانه توسط متخصص های متبحر و با تجربه انجام می گردد. ما تعمیرات خود را با تضمین تمام عیار کیفیت انجام می دهیم. روبه راه سرویس مکانی است که شما بهترین و مناسب ترین خدمات و سرویس تعمیرات کامل را دریافت می کنید. مهارت تعمیرکاران روبرا سرویس به حدی است که آنها تنها با گرفتن یک فیلم از دستگاه خراب شما می تواند مشکل آن را حدس بزنند و حتی تلفنی آن را برطرف کنند خبرگی و چیره دستی در روبه راه سرویس حرف اول را می‌زند سال های سال کارکردن این مهارت را به تعمیرکاران متخصص ما داده است. تعمیر اسپشیال حرفه ما برای راه اندازی کار مشتری است. همچنین ما مرکزی داریم که در آن صفر تا صد تعمیرات لوازم خانگی را به شما آموزش می دهیم. لیست آدرس و تلفن بهترین تعمیرکاران لوازم خانگی در دفتر ما محفوظ است. با ما تماس بگیرید تا به منزل شما بیاییم و در کمترین زمان ممکن مشکلات شما را رفع کنیم . تمام آشپزخانه های ایرانی با ما رو به راه می شود.

ما تعمیرات خود را با تضمین تمام عیار کیفیت انجام می‌دهیم. چیزی که پس از انجام تعمیرات، روبراه سرویس روی آن تاکید دارد خدمات پس از فروش ( After Sales Services/AAS) است.

تعمیر ماشین لباسشویی

هرچند در شرکت روبراه سرویس ، تعمیر ماشین لباسشویی بوش بصورت تخصصی انجام می شود اما تمامی برندهای ایرانی و خارجی هم جزو خدمات این شرکت قرار میگیرند. کسی باید ماشین لباسشویی شما را تعمیر کند که از همه بخش ها و کارکردهای آن مطلع باشد و دوره این کار را دیده باشد. با سپردن تعمیر ماشین لباسشویی خود به روبراه سرویس مطمئن می شوید که اولا قطعات مصرفی برای تعمیرات اورجینال هستند. ثانیا تعمیرکار ما با دیدن ارورها مستقیما به حل مشکل پیش آمده اقدام می کند و به جاهای دیگر دست نمی زند چون متخصص است.

تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی بسیار تخصصی و ویژه است و حتما باید بدست تکنسین متخصص انجام شود. تعمیر ماشین ظرفشویی بوش و سامسونگ و ال جی و اسنوا و غیره در روبراه سرویس با ارزان ترین قیمت بازار انجام می پذیرد. قطعات با کیفیت ماشین لباسشویی برای تعمیر باعث می شوند دستگاه همانند روز اولش کار کند و استفاده از لوازم مصرفی ماشین ظرفشویی اورجینال همانند پودر و قرص و رسوب گیر در بازده و طول عمر ماشین ظرفشویی موثر است.

پس از تماس با شماره ٤٤٢١٩٦١٩-٠٢١ یا ارسال فرم درخواست تعمیرات در وبسایت روبراه سرویس تعمیرکار متخصص در کمتر از یک ساعت برای انجام فرآیند تعمیرات، خود را به محل سکونت شما در تهران و حومه خواهد رساند. اگر مشکل تعمیری شما کوچک باشد همانجا در منزل انجام می شود و اگر مشکل حاد باشد دستگاه برای انتقال به کارگاه یا قطعه مورد نظر آماده می شود. ارسال انواع قطعات برای همکاران در شهرستان نیز بصورت پستی انجام می پذیرد.

 

ارجاع تماس شما به نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی روبراه سرویس در محل شما :

 ٤٤٢١٩٦١٩-٠٢١

آدرس اینترنتی وب سایت روبراه سرویس برای درخواست تعمیرات یا خرید قطعات و لوازم مصرفی :

 WWW.ROBERAHSERVICE.COM

اگر می خواهید از ارزان ترین قیمت قطعات فنی و یدکی انواع لوازم خانگی خصوصا از برند بوش و یا ارزان ترین قیمت تعمیرات تخصصی لوازم خانگی در محل با اطلاع شوید حتما سری به سایت فوق بزنید یا با شماره تلفن فوق تماس بگیرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز