خبرگزاری کار ایران

دریو مجری و مشاور سرمایه‌گذاری و اقامت در قبرس شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۴۰۱

گاهی اوقات یافتن یک زندگی بهتر تنها در سرزمینی دیگر ممکن می‌شود. از لحظه‌ای که مطمئن می‌شوید تحقق رؤیاهایتان در جایی بیرون از مرزها اتفاق می‌افتد هزاران سؤال درباره اخذ اقامت، میزان سرمایه موردنیاز، کشور مناسب با انتظاراتی که دارید، شرایط مالی، مدارک موردنیاز و ... به ذهنتان خطور می‌کند؛ اما این موارد ذکر شده تمام ماجرا نیستند، فاکتورهای بی‌شمار دیگری نظیر میزان مهاجرپذیری کشور مدنظر، کیفیت زندگی، کیفیت آموزش، هزینه‌های زندگی و جانبی در طول سال، قوانین اقامتی و مالیاتی، امنیت و ... نیز ممکن است در تصمیم‌گیری شما برای انتخاب مقصد اثر بگذارند.

این فاکتورها تنها بخشی از چالش‌هایی بود که در طی این سال‌ها متقاضیان بی‌شماری در راستای اقامت دائم، اقامت تحصیلی و دریافت بورسیه، خرید ملک، سرمایه‌گذاری و ... در قبرس شمالی برای دریافت مشاوره به دریو مراجعه کردند. با تخصص و تجربه چندین ساله‌ای که کارشناسان دریو در امور اقامتی و سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی دارند تا لحظه تحقق آرزو و اهدافتان برای اقامت در این جزیره رؤیایی در کنارتان هستیم. تا پایان مقاله همراه دریو باشید.

 

دریو در چه زمینه‌ای فعالیت دارد؟

شرکت سرمایه‌گذاری و مشاوره دریو متشکل از تیمی حرفه‌ای در امور اقامتی و سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی سال‌هاست که به‌صورت مستمر در تلاش است تا برای تسهیل فرایندهای اقامتی و سرمایه‌گذاری، در اولویت قرار دادن پروژه متقاضی به‌منظور سرعت بخشی به روند پروژه، ارائه بالاترین میزان کیفیت و رضایت مشتری در ایران و قبرس شمالی، راهنمایی تخصصی برای سرمایه‌گذاری در صنعت ساخت‌وساز و خرید ملک به نیاز مشتری‌های خود جامه عمل بپوشاند. هلدینگ سرمایه‌گذاری و مشاوره اقامتی دریو به طور تخصصی برای اقامت موقت و دائم، اقامت تحصیلی، سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت و یا خرید ملک در قبرس شمالی تا به امروز فعالیت کرده و رضایت کامل مشتریان تنها سرمایه این هلدینگ بزرگ است. اگر شما هم به زندگی در قبرس شمالی این جزیره زیبای مدیترانه‌ای فکر می‌کنید همین حالا با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید.

 

اقامت قبرس شمالی

قبرس شمالی این جزیره زیبا که به مروارید مدیترانه معروف است به علت هزینه پایین‌تر زندگی در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی، موقعیت استراتژیک، تسلط نسبی جمعیت این کشور به زبان انگلیسی، مهاجرپذیری، اقتصاد روبه رشد، زیبایی و طبیعت بکر، آب‌وهوای عالی، میزان پایین نرخ جرم و جنایت، کیفیت بالای زندگی، کیفیت بالای مراکز آموزشی بین‌المللی با رنکینگ‌های قابل‌قبول جهانی و ... نزد سرمایه‌گذاران خارجی به یکی از محبوب‌ترین کشورها برای سرمایه‌گذاری تبدیل شده است.

اما سرمایه‌گذاری و اخذ اقامت دائم یا تحصیلی در قبرس شمالی نیاز به دانش و تخصص بالایی دارد که بدون داشتن یک مشاور مطمئن و کار بلد امکان دارد نه‌تنها شانس زندگی در این کشور طراز اول را از دست بدهید؛ بلکه سرمایه خود را نیز در این راه از دست بدهید. مشاوران باتجربه دریو تا آخرین لحظه در این مسیر پرپیچ‌وخم در کنار شما خواهد ماند.

 

اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

یکی از راه‌هایی که متخصصین دریو به شما پیشنهاد می‌کنند اخذ اقامت قبرس شمالی با خرید ملک است. شاید بپرسید چرا؟ جواب واضح است، خرید ملک در قبرس شمالی نسبت به دیگر کشورهای اروپایی بسیار اقتصادی و به‌صرفه‌تر است! بله درست متوجه شدید، شما برای خرید ملک در قبرس شمالی تقریباً به میزان یک‌سوم دیگر کشورهای اروپایی باید سرمایه‌گذاری کند و البته این تمام ماجرا نیست ... شما حتی می‌توانید تنها با پرداخت 30 درصد مبلغ ملک موردنظر برای پرداخت الباقی مبلغ مانده با گرفتن وام بانکی و بازپرداخت آن به‌صورت اقساط بلندمدت سود بالایی به دست آورید.

اما خرید ملک و اخذ اقامت دائم برای خود و خانواده‌تان از این مسیر نیازمند دانش تخصصی بالایی است. نحوه درخواست سرمایه‌گذاری، بلوکه کردن پول در بانک، پروسه صدور ویزا، درخواست وام، خرید زمین با سند قابل‌اطمینان و ... از مواردی است که اگر در آن اطلاعات بالای نداشته باشید ممکن است با ضرر مواجه شوید.

ما در این مجموعه با سال‌ها تجربه در امور سرمایه‌گذاری در صنعت ملک در کنارتان هستیم، برای مشاوره رایگان همین حالا با کارشناسان دریو تماس بگیرید.

دریو مجری و مشاور سرمایه‌گذاری و اقامت در قبرس شمالی

اقامت تحصیلی در قبرس شمالی

برای دانشجویانی که اهداف بلند در مسیر علمی زندگی خود دارند، دانشگاه‌های قبرس شمالی به انتخاب درجه اول آن‌ها تبدیل شده است. دلیل آن نیز کاملاً مشخص است: کیفیت بالای آموزشی و وجود دانشگاه‌های بین‌المللی با اساتید درجه یک از سراسر دنیا. البته این تمام ماجرا نیست، دلایل دیگری نیز وجود دارند که دانشجویان بین‌المللی این کشور را برای ادامه تحصیل در 3 مقطع لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری انتخاب می‌کنند، در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

اختصاص دادن بورسیه کامل و جزئی به دانشجویان بین‌المللی

  • هزینه پایین زندگی
  • کار دانشجویی
  • مهاجرپذیری قبرس شمالی
  • زبان انگلیسی
  • امکان دریافت اقامت دائم پس از تحصیل
  • نزدیکی مسافت با ایران

این موارد تنها بخشی از مزیت‌های تحصیل در قبرس شمالی است. البته ناگفته نماند که گرفتن بورس تحصیلی در این کشور آسان نیست و نیازمند ارائه درست مدارک و تخصص شما به دانشگاهی است که مرتبط با رشته مدنظرتان باشد. کارشناسان خبره دریو تا اخذ بورسیه تحصیلی و اقامت شما در این کشور کنارتان خواهند ماند. 24 ساعت از شبانه‌روز پاسخ‌گوی شما هستیم.

 

سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

و اما سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی ... اقامت تحصیلی و یا اخذ اقامت در قبرس شمالی با خرید ملک تنها روش‌های مستقر شما در این کشور نیستند. یکی دیگر از مسیرهای پرطرف‌دار اخذ اقامت دائم در این کشور برای خود و خانواده‌تان با روش سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر است و اما یک سؤال بزرگ، چرا باید در قبرس شمالی سرمایه‌گذاری کنیم؟ خیلی ساده برخی از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی را باهم مرور می‌کنیم:

  • بازگشت سریع سرمایه
  • امکان تأسیس چند فروشگاه و مغازه پس از ثبت شرکت
  • تسهیل امورات سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی
  • اخذ اقامت دائم برای سرمایه‌گذار به همراه خانواده
  • امکان دریافت وام
  • اقتصاد پویا
  • کیفیت بالای زندگی
  • بازده بالای سرمایه
  • و ...

حال اگر برای سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی مصمم شده‌اید، همین حالا با کارشناسان دریو تماس بگیرید تا با مشاوره صحیح سرمایه خود را در این کشور چند برابر کنید.

دریو مجری و مشاور سرمایه‌گذاری و اقامت در قبرس شمالی

مشاوره رایگان در سایت دریو

هلدینگ دریو باهدف مشاوره و انواع خدماتی نظیر اخذ انواع اقامت (موقت، تحصیلی و دائم) و سرمایه‌گذاری قانونی در قبرس شمالی در راستای اعطای زندگی بهتر به هم‌وطنان ایرانی سال‌هاست که مجری پروژه‌های بزرگ بوده است. به همین دلیل است که از شما می‌خواهیم تا قبل از هرگونه اقدامی برای سرمایه‌گذاری، اخذ اقامت تحصیلی و دائم در قبرس شمالی برای خود و خانواده‌تان ابتدا از دیگر بخش‌های سایت دریو بازدید کرده و با خواندن مقاله‌های تخصصی از تمامی جوانب با کشور قبرس و انواع اقامت در آن آشنا شوید، سپس با بهره‌گیری از مشاوره رایگان کارشناسان باتجربه این مجموعه، یک تجربه شیرین را برای آینده خود در قبرس شمالی رقم بزنید.

از لحظه تصمیمتان تا لحظه فرود هواپیمای شما در قبرس شمالی کنارتان هستیم.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز