خبرگزاری کار ایران

بررسی خرید املاک پرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۶۱۰

املاک پرند در اوج محبوبیت می باشند. این شهر مکان مناسبی جهت پیاده سازی انواع پروژه های مسکونی مانند مسکن مهر است. این شهر به خاطر موقعیت جغرافیایی و شرایط مناسب آب و هوایی و همچنین دسترسی مناسب به تهران نظر تعداد زیادی از سرمایه گذاران را به خود جلب نموده است.

نزدیکی به فرودگاه امام و پارک های فناوری برای تفریح و عبور و مرور  روی قیمت املاک پرند تأثیر گذار می باشد. شهرک صنعتی پرند هم تأثیر بسزایی در جذب افراد جهت کار و سکونت به پرند دارد. خرید خانه به خاطر قیمت مناسب املاک این منطقه از استقبال زیادی برخوردار می باشد. دسترسی شهر پرند در آینده به خاطر راه اندازی خطوط مترو، راه اندازی راه آهن و... پیشرفت زیادی خواهد نمود. افرادی که تمایل به خرید خانه در شهر پرند دارند، در واقع نوعی سرمایه گذاری درخشان می کنند. این خانه ها آینده ای روشن و پر سود خواهند داشت.

از نظر سایر امکانات رفاهی هم در سطحی بالا قرار دارند. برپا کردن بیمارستان ها و فضاهای سبز مختلف و همچنین مدارس پایه های مختلف باعث جذب خانواده ها به شهر جدید پرند می شود. در این مقاله برای آشنایی بیشتر شما با شهر پرند و بالا بردن آگاهی شما جهت خرید خانه ای مناسب اطلاعاتی آورده ایم.

آشنایی با فازهای شهر پرند

املاک پرند در هفت فاز ساخته شده اند و از ساختاری مناسب برخوردار می باشند. فاز های اول آن از فاز صفر تا فاز سه همگی به صورت شخصی ساخته شده اند. این خانه ها را افراد و یا شرکت های خصوصی برای مردم می سازند. فاز های بعدی هم به واحد‌های مسکن مهر تعلق پیدا کرده اند. فاز های دو و سه در این شهر از گرانترین املاک پرند می باشند. خانه های این فاز ها اکثراً ویلایی ساخته شده اند. تعداد کم طبقات این خانه ها و داشتن فضای سبز خصوصی و امکانات رفاهی بالا از امتیازات مثبت این املاک می باشند. پروژه ای که املاک فاز سه طی آن ساخته شده اند به پروژه مپسا معروف شده است. با توجه به اینکه فازهای صفر و یک هم شخصی ساز و کم طبقه هستند ولی باز امکاناتی اندازه دو فاز بعدی ندارند. جمعیت در فاز های صفر و یک کمتر از فازهای دو و سه می باشند چون امکانات کمتری دارند.

بررسی خرید املاک پرند
خانه مسکن مهر پرند

پیش خرید و پیش فروش املاک پرند

بیشترین پیش فروش املاک پرند مربوط به فاز های ۴ تا ۶ می باشد. این فازها متعلق به مسکن مهر هستند. پیش فروش این آپارتمان ها باید طبق قرارداد انجام شود اما بعضی مواقع با مشکلات مربوط به ساخت برخورد می کنند و تحویل به موقع املاک صورت نمی گیرد. این مورد تنها ایراد پیش فروش املاک می باشد. خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند تعداد پروژه ها در این شهر بسیار زیاد می باشد و بعضی از پروژه ها به صورت کامل انجام نشده اند.

هنگام پیش خرید املاک باید به پیمانکار آن و همچنین سابقه آن و کیفیت ساخت پروژه های تحت نظر آن پیمانکار توجه کرد. کیفیت ساخت واحد ها با هم متفاوت می باشد. علاوه بر خود آپارتمان باید به امکانات منطقه آن مثل آسفالت کشی و... توجه کنید. فاز های بالا مثل فاز شش با مشکلات منطقه ای مواجه هستند و فعلا به خاطر حل نشدن این مشکلات خالی از سکنه می باشند. از واحد هایی که به بهره برداری نرسیده اند خرید نکنید. سعی کنید واحد هایی بخرید که تمام امکانات آن و امکانات منطقه آن مشخص باشد.

بررسی خرید املاک پرند
خرید مسکن مهر پرند

خرید مسکن مهر در پرند

املاک پرند که قسمت اعظمی از آن را املاک مسکن مهر تشکیل داده اند، موضوع خرید و فروش های املاک منطقه شده اند. فاز های ۴،۵،۶ که متعلق به مسکن مهر هستند نزدیک به صد هزار واحد مسکونی را در خود جای داده اند. واحد های مسکن مهر در بیشتر موارد به خاطر فعال نشدن امکاناتی مثل آسانسور و بعضی امکانات دیگر قابل استفاده نمی باشند. قیمت مسکن مهر در واحد های مختلف متفاوت می باشد. فازهای ۵ و ۶ امکانات کمتری دارند و قیمت پایین تری هم به خود اختصاص داده اند. مسکن مهر های پرند به نسبت قیمت خیلی پایین تر از مسکن مهر سایر مناطق تهران مثلاً پردیس می باشند.

در آینده ای نه چندان دور با پیشرفت این منطقه از نظر راههای دسترسی به مناطق دیگر، توسعه شهری و... قیمت مسکن بالا خواهد رفت‌. سرمایه گذاری در این خانه ها سودی هنگفت به همراه خواهند داشت. این سرمایه ها در عرض چندین سال شاید به پنج برابر یا بیشتر می رسند. خرید و فروش مسکن مهر پرند از بهترین گزینه ها جهت سرمایه گذاری می باشد.

 

قیمت خرید املاک پرند

املاک پرند که در قالب مسکن مهر، طرح اقدام ملی مسکن و آپارتمان های شخصی ساز قرار دارند، از قیمت های مختلفی برخوردار هستند. قیمت آپارتمان های مسکن مهر نسبت به سایر املاک پرند پایین تر می باشد. البته ناگفته نماند قیمت آپارتمان های  طرح ملی مسکن هم با مسکن مهر برابر می باشند. قیمت املاک با توجه به مکان، موقعیت جغرافیایی، امکانات رفاهی و طبقه واحد و متراژ آنها تعیین می شود. این قسمت ها بسیار متفاوت می باشند اما برای همه سلایق با بودجه های متفاوت می توان آپارتمانی جهت خرید پیدا نمود. مشاورین املاک این منطقه بسیار فعال می باشند و کیس های زیاد جهت ارائه به متقاضیان دارند.

مشاور املاک پرند مسکن از مشاورین معتمد و حرفه ای در این منطقه می باشد. سابقه درخشان این مشاور باعث شده است که فروشندگان املاک بیشتر به سمت آن رفته و لیست زیادی از املاک قابل فروش را در اختیار داشته باشد. با مراجعه به سایت پرند مسکن می توانید با مشاوران تماس گرفته و از رنج قیمت های املاک موجود در پرند اطلاعاتی به دست آورید. آینده سرمایه‌ گذاری در این املاک بسیار خوب و مفید خواهد بود. قیمت این املاک پایین است و بعضی از آنها در مرحله پیش فروش هستند. با سرمایه گذاری در این املاک با توجه به نرخ رشدی که در بازار مسکن برقرار است در آینده ای نه چندان دور، سود زیادی نصیب خریداران خواهد شد. قیمت ها با گذشت زمان بالا رفته و سرمایه گذاران سود فراوانی می کنند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز