خبرگزاری کار ایران

خرید روفرشی با بهترین قیمت در یزدنساج

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۸۵۷

هنر دست ایرانیان از دیرباز روی صنایع دستی و انواع فرش ایرانی نمود پیدا کرده است. استفاده از ابزارهای مختلف برای محافظت و مراقبت از این هنر والا و ارزشمند نیز چندی است که رونق گرفته و به دغدغه بسیاری از افراد تبدیل شده است.

امروزه قدر و ارزش فرش های ایرانی بیشتر درک شده و لزوم مراقبت از آن بیشتر احساس می شود؛ به همین علت است که امروزه روفرشی و صنعت آن به یک بازار مهم و پرفروش تبدیل شده است که هر روزه تنوع و مدل های بیشتری از آن ارائه می شود.

روفرشی چیست؟

روفرشی به پارچه ای ضخیم و قالی مانند گفته می شود که بر روی فرش قرار گرفته و عیب آن را می پوشاند. به علاوه روفرشی از فرش در مقابل عوامل مختلف مانند نور آفتاب، پا خوردگی لک و کثیف شدن محافظت می کند.

این وسیله در ابعاد فرش تولید شده و روی آن قرار می گیرد. اکنون که با روفرشی آشنا شدید، بیایید با یکدیگر معیارهایی را که می توانید توسط آن یک رو فرشی مناسب را با بهترین قیمت در یزد نساجی خریداری کنید، با یکدیگر بررسی کنیم.

نکات مهم خرید روفرشی با بهترین قیمت

خرید روفرشی مانند تمامی اجزای دکوراسیون منزل و شرکت نیاز به دقت و توجه بسیار زیادی دارد؛ البته تنوع طرح و رنگ روفروشی های ارائه شده توسط یزد نساج بسیار زیاد است. به همین علت شما می توانید با توجه به نیاز خود رنگ و جنس نهایی را انتخاب کنید.

بسیاری از افراد تمایل دارند از روفرشی های طرح دار استفاده کنند؛ در حالی که برخی دیگر روفرشی های ساده و هم رنگ دکوراسیون منزل را ترجیح می دهند. در هر صورت انتخاب شما هر کدام که باشد، می توانید با مورد توجه قرار دادن مجموعه‌ ای از نکات که در ادامه توضیح می دهیم بهترین خرید با مناسب ترین قیمت را تجربه کنید.

به جنس پارچه روفرشی توجه کنید!

هنگامی که برای خرید پرده به مراکز عرضه کننده این محصول مراجعه می کنید، ممکن است در ظاهر جنس آن برای شما چندان اهمیتی نداشته باشد؛ زیرا که این وسیله کم تر در معرض آسیب قرار دارد.

اما هنگام خرید روفرشی مورد توجه قرار دادن جنس آن بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا روفرشی بارها شسته شده و مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین باید جنس هایی را انتخاب کنید که به راحتی شسته شده یا خشک می شود و کیفیت خود را از دست نمی دهد.

روفرشی مناسب با ابعاد فرش خود را خریداری کنید!

روفرشی ها به منظور محافظت از فرش مورد استفاده قرار می گیرند؛ بنابراین برای آن که یک رو فرشی مناسب را بتوانید خریداری کنید لازم است به اندازه آن توجه کنید؛ زیرا که اگر سایز روفرشی کوچک باشد باعث زود کثیف شدن فرش و از بین رفتن آن می شود و به طور عملی استفاده از روفرشی هیچ گونه فایده ای نخواهد داشت. در صورتی که سایز روفرشی نیز بیش از حد بزرگ باشد، دکوراسیون منزل را دچار ناهماهنگی می کند.

انواع روفرشی

برای آن که بتوانید یک انتخاب هوشمندانه و مناسب برای خرید روفرشی داشته باشید لازم است که ابتدا انواع روفرشی را شناخته و با توجه به آن اقدام به انتخاب روفرشی نمایید. روفرشی ها بر اساس معیارهای مختلفی مانند اندازه، طرح و جنس در دسته های مختلف قرار می گیرند. معمول ترین دسته بندی روفرشی ها، قرار دادن آن ها در دسته های کلاسیک، مدرن، مدرن ابریشمی، مدرن ترک کشدار و... است.

روفرشی کلاسیک؛ انتخاب ساده پسندان!

این روفرشی معمولاً ضخامت زیادی نداشته و در طرح و رنگ های ساده بافته می ‌شوند.‌ مناسب ترین انتخاب برای مسافرت و گردش،‌ روفرشی های کلاسیک هستند. این روفرشی ها معمولاً در طرح های خشتی، افشان، لچک و ترنج بافته شده و به بازار عرضه می شوند.

روفرشی مدرن، انتخابی اقتصادی و شیک!

روفرشی های مدرن معمولاً به صورت دو طرفه و بیشتر از الیاف مخمل تولید شده‌ اند؛ به همین علت زیبایی قابل توجهی داشته و چشمان بینندگان را به خود خیره می نمایند. دو طرفه بودن این روفرشی های یک مزیت بزرگ به شمار رفته و موجب می‌ شود که بتوان از هر دو طرف آن استفاده کرد.

هنگامی که یک طرف رو فرشی کثیف شده و کیفیت خود را از دست می دهد، می توانید از طرف دیگر آن استفاده کنید. این روفرشی یک انتخاب مناسب برای منازل و شرکت هایی با دکوراسیون های مدرن است.

روفرشی مدرن ابریشمی، حسی سرشار از لطافت و زیبایی!

روفرشی مدرن ابریشم یکی از انواع روفرشی های مدرن است که از الیاف مصنوعی ابریشم بافته می شود.‌ این روفرشی دوستدار سلامت بوده و برای افرادی که حساسیت بالایی به پرز فرش دارند مناسب می باشد؛ زیرا که الیاف مصنوعی ابریشم فاقد پرز بوده و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کنند. این روفرشی ها دارای ظاهری زیبا بوده و لطافت خاصی دارند. استفاده از آن ها دکوراسیون منزل را بیش از پیش زیبا می نماید.

روفرشی مدرن کشدار، روفرشی های پرطرفدار!

خرید روفرشی با بهترین قیمت در یزدنساج

این روفرشی دور تا دور آن کش دوزی شده و سر نمی خورد. بنابراین اگر با مشکل جمع شدن روفرشی دست و پنجه نرم می کنید و از به هم ریختن نظم آن خسته شده اید، می توانید روفرشی مدرن کشدار را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

این نوع روفرشی به طور کامل فرش را احاطه کرده و مقداری از آن توسط کش زیر فرش قرار می ‌گیرد. بنابراین ظاهری مرتب داشته و توسط پا خوردن یا حتی جارو کشیدن جمع نمی شود. به علاوه قیمت روفرشی مدرن کشدار نیز مناسب بوده و می توانید به راحتی آن را خریداری کنید.

آیا خرید روفرشی به صرفه است؟

خرید روفرشی با بهترین قیمت در یزدنساج

در دنیایی که با افزایش قیمت محصولات مختلف به صورت لحظه ای مواجه هستیم خرید روفرشی امری به صرفه به نظر می رسد. زیرا که امروزه هزینه های بسیاری برای خرید فرش می شود؛ در نتیجه صرف هزینه اندک برای خرید روفرشی که موجب محافظت طولانی مدت از فرش می شود هوشمندانه به نظر می رسد.

با صرف هزینه اندک برای خرید روفرشی می توانید فرش های خود را در مقابل انواع عوامل محیطی مانند نور آفتاب، لک و کثیف شدن محافظت نمایید. در نتیجه طول عمر فرش افزایش پیدا کرده و نیاز به شست و شوی مداوم و صرف هزینه های جانبی ناشی از نگهداری آن نخواهد بود.

قیمت روفرشی

هنگامی که قصد خرید روفرشی را دارید نخستین سوالی که در ذهن شما شکل می گیرد قیمت روفرشی است. به طور کلی نمی ‌توان یک عدد ثابت را به عنوان قیمت روفرشی عنوان نمود. بدیهی است قیمت محصولات مختلف مانند قیمت کاور تشک، قیمت روفرشی، قیمت پرده و... به عوامل مختلفی بستگی دارد.

برای مثال می ‌توان به جنس، اندازه و نوع روفرشی اشاره کرد. بنابراین اگر قصد دارید که روفرشی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید به شما پیشنهاد می‌ کنیم که به وب سایت یزد نساج مراجعه کرده و ضمن اطلاع از قیمت روفرشی و سایر محصولات، یک خرید اقتصادی را تجربه کنید.

کلام آخر

یافتن یک مرکز معتبر و مورد اطمینان که بتوان تمامی محصولات مورد نیاز خود را از آن خریداری نموده و در عین ‌حال محصولات خریداری شده دارای کیفیت کافی و قیمت مناسب باشند اندکی دشوار به نظر می رسد. یزد نساج این مشکل را برطرف نموده و با ارائه برترین محصولات مانند روفرشی، کاور تشک، پرده و... اقدام به حمایت از حقوق مشتریان نموده است. برای خرید محصولات مختلف با قیمت مناسب هم اکنون به این وب سایت مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز