خبرگزاری کار ایران

به نظر شما بهترین نوع شلوار جین زنانه چیه؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۵۷۰۸

در گفتگو با بسیاری از دخترانی که شلوار جین می پوشند، متوجه شدم که آشنایی داشتن با نوع دوخت شلوار و مشخصات اولیه اون می تونه به ما قدرت انتخاب بهتری بده تا بهترین نوع شلوار جین زنانه و با کیفیت رو پیدا کنیم. تنوع طراحی شلوار و مدل های مختلفی که موقع دوخت برای شلوار به وسیله تولید کننده استفاده میشه، قطعا نظر مخاطب رو باید جلب کنه تا مشتری میل بیشتری به تهیه اون داشته باشه. در ادامه با ما همراه باشید.

سبک های متنوع و جذاب شلوار جین زنانه

سبک های متنوعی که شلوار جین مورد علاقه ما ممکنه داشته باشه؛ احتمالا بخاطر برش های براق اون هستش یا اینکه شلوار جین غیر رسمی رو بپوشیم و خوب طبیعتا لباس مجلسی مون برای آخر هفته آماده باشه. شلوار هایی که لاغر و تنگ هستن و کمربند الاستیک دارن میتونن بهترین پیشنهاد برای ما باشن! پوشیدن شلوار جین همراه با ژاکت کش باف هم میتونه یک پیشنهاد جذاب و وسوسه کننده برای ما باشه.

شلوار جین کامفورت استرچ

شلوار جین کامفورت یکی از پر مصرف ترین شلوار جین های موجود زنانه هستش که طرفدارای زیادی داره و دخترای زیادی رو دیدم که ازش استفاده می کنند. یکی از محبوب ترین شلوار ها بین شلوار جین های زنونه هست و خیلی از خانم ها ترجیح میدن از نوع ساده این شلوار استرچ استفاده کنند.

شلوار مام فیت، یکی از پر مخاطب های بازار پوشاک زنانه

بعضی از دختر هایی که سن شون از 23 یا 25 سال رد میشه توی بازار پوشاک زنونه دنبال شلوار مام فیت می گردن و دوست دارن که شلوار راحت جین تن شون کنن. شلوارمام فیت راحتی خاصی داره و جزو پر مخاطب ترین شلوار جین های بازار پوشاک زنانه هستش!

طراحی ساده، راحت و جذاب یکی از مهم ترین المان های مهم در طراحی و دوخت شلوار هست که به خوبی توی این شلوار ها به کار رفته و بین خانم ها و دخترا طرفدار زیادی داره. یعنی در اوج سادگی راحتی رو هم برای مصرف کننده خودش به همراه میاره .

به نظر شما بهترین نوع شلوار جین زنانه چیه؟

بهترین استایل برای شلوار جین مام فیت

یکی از بهترین ایده ها برای پوشیدن شلوار جین مام فیت استفاده از ژاکت چرمی مشکی هستش! حتی اگر چکمه هم بپوشید استایل و ظاهر شما جذاب تر از قبل میشه. در عین حال می تونید از پیراهنی با دکمه های سفید هم استفاده کنید و نمای بهتری داره. گزینه های زیادی برای تغییر ظاهر با شلوار جین مام فیت به صورت جذاب وجود داره و مطمئنم توی کمد هر دختری یک شلوار جین مام فیت پیدا میشه!

شلوار بگ؛ بهترین شلوار اسپورت و جذاب

شلوار بگ یکی از بهترین لباس های اسپورت بازار لباس زنانه هستش و بیشتر دختر ها مثل شلوار مام فیت دنبال راحتی پوشیدن اون هستن. شلوار های بگ اکثرا گشاد هستن و به دلیل خط کمر چین خورده و فضای اضافی داخل شلوار با توجه به نوع خاص طراحی و دوختش، میتونه با هر نوع لباسی ست بشه و استایل شما رو تنظیم بکنه. پایین تنه و بالاتنه شلوار بگ اسپورت، تنگ هستش و بخش میانی این شلوار ها اغلب گشاد دوخته میشه.

پوشیدن لباس های کلاسیک با شلوار بگ اسپورت شدیدا پیشنهاد میشه و توی روز های زمستونی که هوا حسابی سرد هستش هم پوشیدن ژاکت ست به همراه چکمه هم رنگ هم خیلی می تونه استایل شما رو شیک تر کنه ! پوشیدن کت کوتاه هم یکی دیگه از ایده های خوبی هستش که کارشناسای مد و فشن برای تابستون پیشنهاد میدن .

به نظر شما بهترین نوع شلوار جین زنانه چیه؟

شلوار دمپا گشاد  و کمر بلند

دخترایی که شلوار دمپا گشاد و کمر بلند تن شون می کنن اغلب توی این نوع لباس خیلی راحت هستن و طراحی و دوخت شلوار دمپا گشاد طوری انجام شده که حین راه رفتن هم خانما دردسر نداشته باشن.  بعضی از شلوار های زنونه مخصوصا شلوار های جین که غیر کشی هستن، حین راه رفتن بدلیل جنس جین و تنگ بودن، شخص رو اذیت می کنه اما شلوار دمپا گشاد حین راه رفتن فوق العاده راحته و پا رو به هیچ وجه آزار نمیده. پوشیدن شلوار دمپا گشاد در زمستان با ژاکت کش باف پشمی یکی از بهترین ایده ها برای ست کردن شلوار دمپا گشاد هستش.

به نظر شما بهترین نوع شلوار جین زنانه چیه؟

در عین حال پوشیدن شلوار دم پا گشاد با پیراهن کشی هم میتونه ایده خوبی برای ست کردن این نوع شلوار باشه.

یکی یکی بهترین آنلاین شاپ لباس های زنانه

امروزه کمتر کسی سراغ پوشیدن لباسای جذب و تنگ میره. هم خانمای لاغر و هم خانمای پلاس سایز راحتی لباسای سایز بزرگ تر ترجیح میدن. فروشگاه اینترنتی یکی یکی، جزو بهترین آنلاین شاپ های حوزه فروش لباس های زنونه در ایران هستش که کلی لباسای سایز بزرگ و شیک داره که شما میتونیند باهاشون استایل های پرفکتی بزنین. به سایتشون سر بزنید و بهترین و با کیفیت ترین محصولات رو از این آنلاین شاپ تهیه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز