خبرگزاری کار ایران

مشکلات مفصل لگن و روش درمان آن

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۴۵۸۲

یکی از شایع ترین مشکلاتی که در سنین بزرگسالی باعث اختلال در عملکرد سیستم حرکتی می شود، مشکلات مفصل لگن در صورت درمان نشدن است که می توانند باعث درد شدید در دیگر بخش های پا مانند ران و مفصل زانو شوند. چنانچه شدت آسیب دیدگی مفصل لگن شدید باشد؛ باید برای درمان مشکلات مفصل لگن به فوق تخصص جراحی تعویض مفصل لگن مراجعه شود. در این مطلب به معرفی بهترین فوق تخصص جراحی تعویض مفصل لگن می پردازیم؛ تا افرادی که کاندید انجام این جراحی انجام هستند؛ بتوانند نتایج موفقیت آمیزی از انجام این جراحی دشوار داشته باشند.

شایع ترین دلایل درد مفصل لگن

درد مفصل لگن از مشکلات شایع دوران بزرگسالی است که اغلب برای بانوان و آقایان بالای 40 سال اتفاق می افتد. میزان شیوع درد مفاصل لگن در بانوان نسبت به آقایان بیشتر است. برخی از دردهای این ناحیه به صورت ناگهانی بروز می کنند و در برخی از افراد درد استخوان لگن به صورت آهسته و تدریجی افزایش پیدا می کند. دلایل متعددی باعث درد شدید مفصل لگن می شود؛ به طوری که فرد برای درمان آن به فوق تخصص جراحی تعویض مفصل لگن مراجعه می کند. از جمله دلایل شایع درد در این مفصل عبارت است از:

شکستگی و در رفتگی

شکستگی و در رفتگی استخوان ها به عنوان بیشترین عاملان درد ناحیه لگن شناخته می شوند. در بسیاری از موارد ضربه شدید باعث در رفتگی یا شکستگی می شود که فرد به صورت ناگهانی درد بسیار زیادی را در ناحیه مفصل لگن تحمل می کند.

آرتروز

بیشترین عاملی که در سنین بزرگسالی باعث درد مفصل لگن می شود؛ آرتروز است. آرتروز از بیماری هایی است که به دلیل از بین رفتن غضروف ها اتفاق می افتد. چنانچه سر استخوان های لگن به هم برخورد کنند و ساییده شوند؛ فرد با درد شدیدی در ناحیه لگن مواجه می شود.

اختلال تاندون پا

تاندینوپاتی مجموعه از اختلالات و بیماری هایی است که برای تاندون پا اتفاق می افتد. تاندون نقش قابل توجهی در محافظت از مفصل لگن هنگام انجام فعالیت های مختلف دارد. چنانچه تاندون پا آسیب ببیند و یا پاره شود؛ فرد دردهای زیادی را در قسمت لگن تجربه می کند.

التهابات سیاتیک

تنگ شدن کانال نخاعی، آرتروز کمر، پاره شدن یا بیرون زده شدن دیسک ها و...از عواملی شایعی هستند که باعث ملتهب شدن عصب سیاتیک می شوند. ملتهب شدن این عصب باعث می شود، فرد دردهای بسیار تیز و شدیدی را در قسمت کمر، ران و لگن تجربه کند.

نکروز استخوان

نکروز استخوان یا به پایان رسیدن عمر بافت های استخوانی به دلیل نرسیدن خون کافی، از دلایلی است که باعث درد ناحیه لگن می شود. چنانچه سر استخوان ران یا قسمت فمور دچار نکروز شود؛ به دلیل ضعف شدید ناشی از این وضعیت، فرد دردهای شدیدی را در ناحیه لگن تجربه می کند.

بارداری

در زمان بارداری تغییرات هورمونی، شل شدن برخی از عضلات و لیاگمان ها، افزایش وزن، پاره شدن غضروف محافظت کننده و...موجب می شوند تا زنان دردهایی را در ناحیه مفصل لگن تجربه کنند.

مشکلات مفصل لگن و روش درمان آن

درمان مشکلات مفصل لگن توسط فوق تخصص جراحی تعویض مفصل لگن

چنانچه فردی به دلیل مشکلات مفصل لگن با دردهای شدید و غیر قابل تحملی همراه باشد؛ به طوری که قادر به انجام فعالیت های روزانه خود نباشد؛ می تواند با توجه به صلاحدید فوق تخصص، برای انجام جراحی تعویض مفصل لگن اقدام کند. جراح برای انجام جراحی تعویض مفصل لگن ابتدا به خارج کردن مفصل آسیب دیده می پردازد. در نهایت بعد از خارج کردن مفصل آسیب دیده، آن را با مفصل مصنوعی جدید جایگزین می کند. این عمل جراحی بعد از بیهوشی انجام می شود و شدت آسیب دیدگی مفصل لگن و تجربه فوق تخصص تعویض مفصل لگن نقش قابل توجهی در میزان عوارض بعد از عمل و نتایج موفقیت این جراحی دارد.

 

مزایای مراجعه به بهترین فوق تخصص جراحی تعویض مفصل لگن

اگرچه امروزه پزشکان حاذقی در سراسر کشور ایران به عنوان فوق تخصص جراحی تعویض مفصل لگن در حال فعالیت هستند؛ اما قطعاً همه جراحان قادر به انجام جراحی تعویض مفصل لگن به بهترین شکل نیستند. لذا پیشنهاد می شود برای درمان مشکلات مفصل لگن به حاذق ترین فوق تخصص جراحی تعویض مفصل لگن مراجعه شود.

مزایای انتخاب فوق تخصص و جراح حاذق در این زمینه عبارت است از:

  1. فوق تخصص جراحی تعویض مفصل لگن از دانش و تخصص بالایی برخوردار است و قادر است با تکیه بر دانش و مهارت بالای خود، به تشخیص دقیق علت مشکلات مفصل لگن بپردازد و روش درمان مناسبی را انتخاب کند.
  2. بهترین فوق تخصص و جراح لگن از تکنیک های درمانی روز دنیا آگاه است و در صورت نیاز از تجهیزات جدید و تکنیک های درمانی جدید برای درمان استفاده می کنند.
  3. فوق تخصص خوب مفصل لگن به دلیل برخورداری از تجهیزات پیشرفته قادر هستند تا تشخیص مطمئن و دقیقی داشته باشند.
  4. بهترین جراح مفصل لگن به دلیل تجربه زیاد در حوزه جراحی می تواند در صورت بروز مشکلی حین این عمل، بدون هیچ نگرانی و استرسی مشکل به وجود آمده را حل کند.

 

مراجعه به پزشک

در این مطلب به بررسی برخی از عواملی که باعث مشکلات لگن در جوانی و بزرگسالی می شوند، پرداختیم. دانستیم که درمان نکردن مشکلات مفصل لگن در نهایت می تواند باعث آسیب دیدگی سایر مفاصل پا مانند مفاصل ران و زانو شود. لذا پیشنهاد می شود برای درمان انواع مشکلات مفصل لگن به فوق تخصص جراحی تعویض مفصل لگن مراجعه شود.

دکتر فرشاد ابوالقاسم زاده بهترین جراح تومورهای استخوانی و فوق تخصص ارتوپدی، از بهترین تکنیک های درمانی روز دنیا برای درمان انواع مشکلات مفصل لگن استفاده می کند. شما می توانید با مراجعه به آدرس اینترنتی این پزشک حاذق برای درمان هرچه سریع تر مشکلات مفصل لگن و تعویض آن اقدام کنید.

مشکلات مفصل لگن و روش درمان آن

ارتباط با مطب دکتر فرشاد ابوالقاسم زاده

آدرس:

تهران، شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان فخارمقدم، نبش بنفشه، پلاک۶۶، طبقه ۲، واحد۳

تلفن های تماس:

۲۲۰۶۳۸۹۷ – ۲۲۳۵۲۲۹۶

09333057160 فقط واتس اپ - 09904746708

آدرس پیج اینستاگرام دکتر فرشاد ابوالقاسم زاده:

https://www.instagram.com/drabolghasemzadeh

آدرس سایت دکتر فرشاد ابوالقاسم زاه:

https://drabolghasemzadeh.com

-------------

خانه پزشکان

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز