خبرگزاری کار ایران

خرید لوازم یدکی از تیکوما

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۱۶۴

لوازم یدکی خودرو از بایدهای یک دارنده خودرو است. یک دارنده خودرو ممکن است پس از مدتی از داشتن خودرو به دلیل آسیب و یا تمام شدن عمر مفید لوازم یدکی خودرو خود به تعویض آنها مجبور شود. در ادامه به بررسی لوازم یدی خودروهای اچ سی کراس و جیلی می‌پردازیم.

لوازم یدکی خودرو اچ سی کراس

H30 Cross تا حد زیادی شبیه به سدان S30 است، اما فضای بیشتری دارد. جلوپنجره رادیاتور فورج، سپرهای فولادی و دیگر و قسمت پشتی بدنه بازطراحی شده است. با این حال، این خودرو با یک کراس اوور تمام عیار فاصله زیادی دارد. لوازم یدکی خودرو دانگ فنگ را می توان به راحتی در بازار ایران خریداری کرد.

عکس های دانگ فنگ H30 نشان می دهد که این خودرو بسیار خوب به نظر می رسد. طبق بررسی ها، پشت ماشین زیباترین بخش آن است، پشت آن درب عقب پنجم با یک شیشه کوچک وجود دارد. طراحی زیبا به طور کامل با جلوپنجره رادیاتور تکمیل شده است که در ترکیب با سپر، جلوه و انرژی مهمی به خودرو می بخشد. تمام لوازم یدکی خودرو دانگ فنگ در ایران قابل خریداری است.

لوازم یدکی خودرو مربوط به داخل دانگ فنگ

اولین چیزی که راننده در هنگام تست دانگ فنگ H30 کراس متوجه می شود، چیدمان خودروی پنج نفره است و تقریباً به طور کامل از کابین S30 چینی گرفته شده است. در دکوراسیون جدید از جلوه خاصی با پارچه استفاده شده است. ولی پنل جلوی خودرو خیلی خوب و دارای ارگونومی عالی و فضای خالی است که برای مسافران با هر قد و وزنی کافی است. شاید تفاوت اصلی اچ 30 کراس با خودروی سدان، فضای کمتر بار باشد.

خرید لوازم یدکی اچ سی کراس از تیکوما

به طور کلی، فضای داخلی H30 Cross کلاسیک است و بیگانه نیست. صندلی ها با پارچه باکیفیت پوشانده شده اند که سازنده آن را در شرایط نسبتاً سخت آزمایش کرده است. در این صفحه تمامی اطلاعات لازم در مورد وضعیت فنی خودرو هنگام رانندگی ارائه می شود. این خودرو به یک مرکز چند رسانه ای مستقل با کنترل صفحه نمایش لمسی مجهز شده است. لوازم یدکی خودرو اچ 30 کراس از جمله لوازم داخلی را می توان به راحتی در بازار ایران خریداری کرد.

صندلی های دانگ فنگ H30 کراس را می توان در شش جهت مختلف تنظیم کرد. بسته به تجهیزات، ماشین برای کارهای مختلف مجهز می شود. برای حداکثر راحتی راننده، دوربین عقب در بالاترین دنده وجود دارد.

به طور کلی، کابین H30 کراس راحت و جادار است. به جرات می توان گفت که حتی پنج نفر هم در کابین راحت خواهند بود. فضای جلوی پایه صندلی عقب برای فردی با قد حدود 185 سانتی متر کافی است.

لوازم یدکی خودرو  H30 کراس

لوازم یدکی خودروH30  کراس مربوط به چراغ ها شامل چراغ جلوی چپ دانگ فنگ، چراغ جلو سمت راست و پروژکتور سپر جلو می باشد.

لوازم یدکی خودرو H30 با چراغ خطر شامل چراغ خطر عقب چپ، چراغ خطر عقب سمت راست، چراغ مه شکن سپر عقب H30 کراس، چراغ خطر عقب چپ روی ستون و چراغ خطر عقب، دیسترس عقب سمت راست در ستون است.

از دیگر لوازم یدکی خودرو H30 کراس می توان به ایربگ خودروی h30 cross، چراغ مه شکن جلو سمت راست، چراغ مه شکن جلو سمت چپ، آینه سمت چپ و آینه سمت راست اشاره کرد.

لوازم یدکی خودرو H30 کراس که مربوط به سپرهاست شامل سپر جلو، توری سپر جلو، سپر راست و چپ و سپر عقب، سپر راست و چپ و سپر نقره ای عقب می باشد.

لوازم یدکی خودرو جیلی

جیلی اتو یک شرکت کوچک اما جا افتاده در دنیای خودرو است. این شرکت پرفروش ترین خودروی داخلی را در بازار چین می فروشد و خودروهای توربوشارژ کوچک را توسعه می دهد تا بهترین ها را بین قدرت و اقتصاد ارائه دهد. جیلی یک استراتژی انرژی جدید دارد که هدف آن استفاده بیشتر از وسایل نقلیه انرژی جدید است و متعهد به توسعه راه حل های انرژی جدید برای همه محصولات خود است. لوازم یدکی خودروهای جیلی به راحتی در ایران موجود است.

جیلی در میان 10 شرکت خودروسازی برتر چین قرار دارد. جیلی در سال 2003 توسط گروه هلدینگ جیلی تاسیس شد. در 23 مارس 2021، جیلی برند خودروی برقی خود Zeekr را برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد چین برای این خودروها اعلام کرد. اولین مدل Zeekr بر اساس خودروی مفهومی Zero خواهد بود که در سپتامبر 2020 توسط Lynk & Co متعلق به جیلی رونمایی شد.

لوازم یدکی خودروهای جیلی

لوازم یدکی جیلی برای چراغ های جلو مدل های مختلف این خودرو عبارتند از چراغ جلو جیلی سمت راست، چراغ جلو سمت چپ، چراغ های جلو، پایه چراغ سمت چپ، پایه چراغ جلو سمت راست، پروژکتور جلویی و چراغ ترمز عقب.

لوازم یدکی خودرو جیلی موجود در بازار مربوط به چراغ خطر مدل های مختلف آن شامل موارد زیر می باشد:

چراغ خطر عقب چپ، نور خطرناک در سمت راست، چراغ خطر پشت شیشه عقب، چراغ مه شکن عقب سمت راست و چراغ عقب سمت چپ.

لوازم یدکی خودروهای جیلی مربوط به آینه بغل

اکثر خودروهای جیلی دارای یک راهنمای جانبی هستند که در آینه بغل تعبیه شده است. لوازم یدکی خودرو وارداتی مربوط به آینه بغل در انواع مدل های جیلی موجود در بازار شامل آینه سمت راست، آینه بال چپ و راهنمای آینه جیلی است.

لوازم یدکی خودروهای جیلی مربوط به سپر جلو

لوازم یدکی خودروهای جیلی مربوط به سپرها شامل سپر جلو، براکت سپر جلو راست، براکت سپر جلو چپ، دیاق سپر جلو، فوم داخل سپر، توری سپر بزرگ جیلی، توری سپر جلو کوچک، خار سپر، شبکه داخل سپر جلو، زه نقره ای سپرجلو و بادگیر دیاق سپر جلو است.

لوازم یدکی خودروهای جیلی مربوط به سپر عقب

لوازم یدکی خودروهای جیلی مربوط به سپرها شامل سپر عقب، براکت سپر عقب راست، براکت سپر عقب چپ، مه شکن داخل سپر عقب، پایه سپر عقب پایینی، دیاق سپر عقب و فلاپ سپر عقب جیلی است.

خرید لوازم یدکی خودرو از فروشگاه تیکوما

فروشگاه تیکوما در زمینه تامین لوازم یدکی خودروهای داخلی و خارجی فعالیت دارد و انواع قطعات یدکی را به صورت اورجینال در اختیار دارندگان خودرو قرار می دهد. از این فروشگاه با سایت ticoma.ir لوازم یدکی خودرو با کیفیت ماشین خود را بخرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز