خبرگزاری کار ایران

ویژگی‌‌های یک همسر خوب را بهتر بشناسیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۵۵۷۱

همسر خوب بودن، مستلزم این است که ابتدا همسر خوبی داشته باشید.

 اگر همسر شما به تمام وظایف همسری عمل می‌کند، مهربان و تلاشگر و حامی است و انجام امور خانه را وظیفۀ شما نمی‌داند، خوب است که شما هم پا به پای او تلاش کنید تا کانون خانواده گرم و تپنده باشد. در این مطلب به چند ویژگی اشاره شده است که انجام آنها از شما همسری نمونه خواهد ساخت.

 

همسری سخاوتمند و بخشنده باشید

از حفظ امتیاز در رابطه خود دست بردارید. فقط به این دلیل که بیشتر از آنچه شوهرتان کمک می‌کند، از شکایت دست بردارید. بله، شما حق دارید اعتراض کنید، اما آیا عشق در بخشش نیست بدون اینکه انتظار داشته باشید که شریک زندگی شما نیز در ازای آن چیزی بدهد؟

برای اینکه همسر بهتری باشید، باید سخاوتمند باشید، یعنی با قلبی شاد بخشش کنید. و آیا فرق بین نعمت و لطف را می‌دانید؟ نعمت چیزی است که شما دریافت می‌کنید زیرا برای آن کار می‌کنید و لیاقتش را دارید. از سوی دیگر، لطف چیزی است که شما دریافت می‌کنید حتی اگر لیاقت آن را نداشته باشید. با محبت کردن به شوهرتان، همسری مهربان باشید، حتی اگر گاهی او لیاقتش را نداشته باشد.

 

عروس بهتری باشید

به پدر و مادر شوهرتان احترام و احترام بگذارید. به آنها سر بزنید و با آنها صحبت کنید. با آنها کنار بیایید. با آنها خوش بگذرانید. به یاد داشته باشید که به عنوان همسر پسر آنها، شما از قبل به عنوان دختر آنها و بخش قابل توجهی از خانواده آنها محسوب می‌شوید.

 

خواهر و برادر بهتری باشید

محبت کردن به خواهر و برادر شوهرتان را هم فراموش نکنید. آنها هم اکنون برادر و خواهر شما هستند. با آنها مهربان و دوستانه رفتار کنید. با آنها گفتگو کنید. از درخواست کمک آنها خجالت نکشید یا در صورت نیاز از کمک به آنها دریغ نکنید. توجه داشته باشید که در حال حاضر خانواده بزرگتری دارید.

 

امور مالی خود را عاقلانه مدیریت کنید

از آنجایی که احتمالاً شما کسی هستید که پول را مدیریت می‌کنید، یاد بگیرید که چگونه پس‌انداز کنید، هزینه‌های خانه را تامین کنید، راه هایی برای کسب درآمد بیشتر پیدا کنید و یک صندوق اضطراری ایجاد کنید. پول خود را فقط برای چیزهای ضروری خرج کنید. از نظر مالی عاقل باشید تا خانواده خود را در روزهای بحرانی نجات دهید.

 

خودتان را دوست داشته باشید

از درون و بیرون زیبا و سالم باشید. از جسم و روح‌تان مراقبت کنید. لباس راحت بخرید، رژیم غذایی سالم را حفظ کنید. تمام تلاش خود را برای ترک سیگار و احیانا الکل انجام دهید. به کلاس‌های یوگا یا ایروبیک بروید، یا هر گونه تمرین بدنی که بدن شما را قوی نگه می‌دارد انجام دهید. اگر شوهر و فرزندان خود را دوست دارید، باید بدانید که همیشه باید سلامت و شاداب باشید.

 

همسری حامی باشید

اهداف نهایی شوهرتان را بشناسید و از او برای رسیدن به این اهداف حمایت کنید، به خصوص اگر این اهداف آینده روشن تری را برای خانواده شما رقم بزند.

 

شوهرتان را شرمنده نکنید

آبرو و حیثیت شوهرتان رو حفظ کنید. زنی باشید که بتواند به او افتخار کند، نه اینکه از او خجالت بکشد. حیا و نجابت را تمرین کنید. از اعمال رسوایی خودداری کنید.

دانلود ARABIA App:  ARABIA (iOS), ARABIA (Android)

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز