خبرگزاری کار ایران

معرفی پمپ‌های برند BMV

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۹۶۷

bmv یکی از برند‌های تولید‌کنندۀ انواع پمپ در کشور چین است. محصولات این برند ازجمله محصولات کاربردی و اساسی در زندگی ما محسوب می‌شوند، به همین خاطر وارد‌کنندگانی مانند شرکت موتور‌آوران وطن سعی در عرضه این محصولات در کشور را دارند. پمپ‌های مختلف این برند با توجه به نوع آن، در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند به‌طورمثال، یکی از محصولات این برند که استفادۀ بسیاری از آن می‌شود، پمپ آب است.

این محصولات نقش مهمی را در صنایع مختلف و به‌طورکلی زندگی ما ایفا می‌کنند. در ادامۀ این مطلب قصد داریم که انواع پمپ‌های این برند چینی را به شما معرفی کنیم و چند نمونه از مدل‌های آن را نام ببریم. با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع محصولات برند BMV

در صنایع مختلف برای انجام برخی امور به لوازمی مانند پمپ‌ها نیاز دارند. محصولات برند بی‌ام‌و محصولاتی هستند که با توجه به کارایی بالای آن‌ها درزمینه‌های مختلف، به‌عنوان بهترین و مناسب‌ترین گزینه انتخاب می‌شوند. این برند دارای محصولات گوناگونی است که هرکدام از آن‌ها هم انواع مختلفی دارند. در زیر لیستی از دسته‌بندی محصولات این برند را بیان می‌کنیم:

  • پمپ آب ( پمپ‌های آب ساختمان، پمپ‌های آب استخری)

  • پمپ تخصصی (پمپ اشپک، پمپ انتقال آب، پمپ بلوور)

  • کف کش (۱ اینچ، ۲ اینچ، ۳ اینچ، DC )

  • الکتروموتور ( تک فاز، سه فاز)

  • لجن کش (خردکن دار، بدون خردکن)

  • گازوئیل کش (DC، گازوئیل کش ۲۲۰ ولت، پمپ دنده‌ای روغن)

  • علف تراش (علف تراش پشتی، علف تراش دوشی)

  • شناور (ماردونی، کله برنجی، چدنی)

  • موتور پمپ

برای کسب اطلاعات بیشتر می تواندی به سایت bmvco.ir مراجعه کنید.

آشنایی با پمپ آب و انواع آن

به وسیلۀ پمپ‌های آب می‌توان مایعات مختلف را جابه‌جا کرد. این پمپ انواع مختلفی دارد که با در نظر داشتن کاربرد آن، مدلی مناسب را انتخاب می‌کنند. پمپ‌هایی با اندازۀ بزرگ معمولاً برای استفادۀ صنعتی به‌کار ‌می‌روند. استفاده از پمپ‌های آب در ساختمان‌ها، یکی از نیاز‌های مهم تلقی می‌شود. به‌طور معمول در مکان‌هایی که آب با فشار کم‌تری بیرون می‌آید و سطح پایین فشار آب کلافه‌کننده است، این محصول کارایی بالایی دارد.

پیش از خرید این وسیله برای ساختمان، بهتر است بدانید که نحوۀ عملکرد آن چگونه است. این پمپ نیروی الکتریکی را به انرژی حرکتی تبدیل می‌کند و درنهایت میزان فشار آب را بالا می‌برد؛ با بالا رفتن میزان فشار، سرعت خروج مایع هم بیشتر می‌شود. ساختار این پمپ‌ها و میزان عبور آب در آن‌ها با توجه به نوع پمپ متفاوت است. در زیر برخی از انواع مختلف پمپ آب را به شما معرفی می‌کنیم:

  • پمپ‌های دینامیکی

این نوع پمپ انرژی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل می‌کند و از آن طریق موجب بالا رفتن فشار آب می‌شود. معمولاً می‌توان از پمپ دینامیکی به‌طور همیشگی استفاده کرد، به همین خاطر اکثر خریداران این پمپ را مورد انتخاب قرار می‌دهند.

  • پمپ‌های آب خانگی

در برخی از آپارتمان‌ها و ساختمان‌ها، فشار آب بسیار پایین است و برای این‌که ساکنین بتوانند از فشار بالای آب بهره‌مند شوند، از پمپ‌های خانگی استفاده می‌کنند. قبل از خرید پمپ خانگی باید به مواردی مانند تعداد واحد‌ها و طبقات ساختمان، تعداد شیر‌های آب و... توجه کنید و پمپی مناسب را انتخاب کنید.

  • پمپ آب کشاورزی

برای کشاورزی به پمپ‌هایی با قابلیت و توانایی بالا نیاز است تا بتواند آب موردنیاز را با سرعت زیاد به مسافت‌های دور انتقال دهد، بنابراین داشتن کیفیت بالا در این محصولات بسیار مهم است.

آشنایی با پمپ‌های لجن کش

یکی دیگر از کاربردی‌ترین محصولات برند bmv لجن کش‌ها هستند که امروزه با توجه به کارایی بالای آن‌ها درزمینه‌های مختلف، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این محصول ناخالصی‌های درون مایعات را از آن‌ها جدا می‌کند و می‌تواند در صنعت نقش مهمی داشته باشد. با بهره‌مندی از این دستگاه در صنایع گوناگون، مشکلات بسیاری را حل می‌کنند.

این وسیله دارای انواع مختلفی است که هرکدام از ویژگی‌های به خصوصی برخوردارند. پس از آشنایی با این محصول و کسب اطلاعات بیشتر درمورد ویژگی‌های آن اقدام به خرید کنید.

معرفی پمپ‌های برند BMV

آشنایی با پمپ‌های کف کش

یکی دیگر از لوازم پرکاربرد در صنعت می‌توان پمپ‌های کف کش را نام برد. با استفاده از این دستگاه، آب‌های تمیز و بدون هیچ مواد اضافی را پمپاژ می‌کنند. به دلیل این‌که هیچ مواد اضافه‌ای درون این آب‌ها وجود ندارد، پمپ می‌تواند به‌راحتی کار خود را انجام دهد. انواع مختلفی از این محصول را می‌توان تهیه کرد و با توجه به نیاز خود مدل متناسبی را مورد استفاده قرار داد. هرکدام از انواع این دستگاه درزمینه‌های خاصی کارایی دارند.

آشنایی با پمپ گازوئیل کش

یکی از نیاز‌های مردم در استفاده از سوخت، انتقال و جابه‌جایی آن است. گاهی نیاز است که با استفاده یک وسیله، مقداری سوخت انتقال داده شود. پمپ گازوئیل کش دستگاهی برای جابه‌جایی سوخت است. با استفاده از این وسیله، می‌توان سوخت را داخل مخازن انتقال داد. با این دستگاه حتی می‌توان سوخت را از یک مخزن به وسایل نقلیه منتقل کرد و یا این‌که از وسیله نقلیه سوخت را درون مخزنی ریخت.

علاوه‌بر این امکان جابه‌جایی سوخت بین دو وسیله نقلیه با استفاده از این وسیله فراهم می‌شود و می‌توان به‌راحتی به کمک پمپ کار انتقال سوخت را انجام داد.

آشنایی با الکتروموتور

در صنایع بسیاری از وسیله‌ای به نام الکتروموتور استفاده می‌کنند. این دستگاه انرژی الکتریکی را به انرژی متحرک و مکانیکی مبدل می‌کند. با استفاده از جریان الکتریکی و ایجاد میدان مغناطیسی، باعث به‌وجود آوردن انرژی مکانیکی می‌شود. این دستگاه به دو دستۀ تک‌ فاز و سه فاز تقسیم شده‌است.

معرفی پمپ‌های برند BMV

جمع‌بندی

همان‌طور که مشاهده کردید، برند بی‌ام‌و دارای محصولات بسیاری است که هرکدام از آن‌ها با در نظر داشتن ویژگی‌هایشان، در‌زمینه‌های مختلف به‌کار گرفته می‌شوند. ما سعی کردیم با معرفی این محصولات و بیان توضیحاتی در خصوص برخی از آن‌ها مانند پمپ آب، کف کش، لجن کش و... شما را با این محصولات آشنا کنیم. همچنین در این مطلب ازسام درب، سعی کردیم اطلاعاتی درمورد پمپ‌های برند bmv ارائه کنیم تا آگاهی شما را در مورد انواع پمپ‌های این برند بالا ببریم.

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز