خبرگزاری کار ایران

غرق در آرامش با چاشنی طبیعتی بکر در کنار دریاچه کردان

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۲۴۶

بسیاری از افراد پایتخت را تنها با آلودگی‌ و ترافیک آن می‌شناسند. اما شاید برای شما نیز جای تعجب باشد که بدانید در کنار همه‌ی این شلوغی‌ها، اطراف تهران زیبایی‌های بسیار زیادی را در دل خود جای داده است. اگر برای یک سفر یک روزه و یا پیک نیک آخر هفته به دنبال یک طبیعت بکر می‌گردید، دریاچه کردان را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اگر شما هم قصد دارید تا به اطراف پایتخت سفر کنید و با جاهای دیدنی آن بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم که نسبت به اجاره ویلا از سایت شب اقدام کنید. همچنین می‌توانید با اجاره روزانه خانه در تهران یک سفر اقتصادی را تجربه کنید و با خیالی راحت مناطق بکر و تماشایی اطراف تهران را ببینید و غرق در آرامش شوید.

در نهایت آرامش با طبیعتی بی نظیر در اطراف تهران

غرق در آرامش با چاشنی طبیعتی بکر در کنار دریاچه کردانغرق در آرامش با چاشنی طبیعتی بکر در کنار دریاچه کردان

اگر ساکن پایتخت هستید و یا قصد سفر به تهران را دارید، مطمئنا بیشتر از هر زمان دیگری دوست دارید تا آخر هفته خود را به دور از زندگی ماشینی و آلودگی هوا سپری کنید. برای این منظور طبیعت بی‌نظیر اطراف تهران را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این سفر ییلاقی یک روزه، حس و حال خوبی را برای شما به ارمغان می‌آورد. از جمله مکان‌های دیدنی اطراف تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنگه واشی: در بیست کیلومتری فیروزکوه، یک آبشار دیدنی و حیرت‌انگیز وجود دارد که به تنگه واشی شهرت پیدا کرده است. بهترین فصل بازدید از این منطقه، فصل تابستان است. شما می‌توانید برای فرار از گرمای تابستان، یک شب خوابیدن در طبیعت بکر این منطقه را تجربه کنید. به خصوص خنکای هوا در صبح، لذتی عجیب را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • دشت لار: برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی، دشت شقایق‌های وحشی لار را پیشنهاد می‌دهیم. این دشت با طبیعت زیبا و بکر، آب و هوای مطبوع، چشمه‌سارهای فراوان و انواع پوشش گیاهی قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد.
  • افجه: برای علاقه‌مندان به روستاگردی، بازدید از روستای افجه، یک روز به یادماندنی و تکرارنشدنی را به ارمغان می‌آورد. این روستای زیبا و تماشایی با جاذبه‌های تماشایی خود از جمله حمام تاریخی، دشت تماشایی هویج، درخت چنار 400 ساله و... به یکی از منحصر به فردترین جاهای دیدنی اطراف تهران تبدیل شده است.
  • سد لتیان: اگر به ماهیگیری و قایق‌سواری علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم که این بار برای تعطیلات آخر هفته خود، سری به سد لتیان بزنید. گشت و گذار در اطراف این سد و قدم زدن در جنگل آن حس و حال متفاوتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • برغان: برای فرار از گرمای هوا در تابستان و آلودگی هوا در پاییز و زمستان، روستای برغان بهترین گزینه برای گردشگران است. این روستای دیدنی، با قدمت چند هزار ساله و جاذبه‌های تاریخی خود توانسته است نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند.
  • شهرستانک: برای ثبت لحظات به یادماندنی در پاییز هزار رنگ، سری به شهرستانک تهران بزنید. این منطقه ییلاقی خوش آب و رنگ با چشم‌اندازهای خیره‌کننده خود، دل هر گردشگری را به سمت خود جذب می‌کند. کاخ ییلاقی ناصرالدین شاه، قلعه دختر، تپه باستانی شنستون، آبشار گیله رود و... از جمله جاهای دیدنی این روستا به شمار می‌آیند.
  • کردان کرج: یکی از خوش آب و هواترین و بی‌نظیرترین روستاهای ییلاقی اطراف تهران، کردان کرج است. بسیاری از پایتخت‌نشینان برای گذراندن تعطیلات آخر هفته خود، این روستای ییلاقی را انتخاب می‌کنند. دلیل این موضوع نزدیکی روستای کردان به تهران است. اگر شما هم می‌خواهید از طبیعت زیبا و چشم‌نواز این روستای ییلاقی سیرآب شوید، پیشنهاد می‌کنیم که نسبت به اجاره ویلا در این روستا اقدام کنید.

با اجاره ویلا در کردان می‌توانید از آب و هوای مطبوع و طبیعت بکر این منطقه نهایت استفاده را ببرید. جذابیت این روستا به اندازه‌ای است که دیگر نیازی به سفر به شمال نخواهید داشت.

  • آبنیک: یکی از خوش آب و هواترین روستاهای ییلاقی اطراف تهران، روستای آبنیک است. این روستای دیدنی در زمستان نیز طرفداران خاص خودش را دارد، چرا که آبشارهای یخی این منطقه برای علاقه‌مندان به یخ‌نوردی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب هستند.
  • آهار و شکراب: در 13 کیلومتری فشم، یکی از بی‌نظیرترین و رویایی‌ترین مسیرهای جنگلی قرار گرفته است و با مناظر دل‌انگیز خود هوش را از سر شما خواهد برد. رودخانه‌های زلال، کوه‌های مرتفع، باغ‌های گیلاس و آلبالو و... از جمله زیبایی‌های این منطقه هستند که بی‌شک شیفته آنها خواهید شد.
  • فشم: برای تجربه حس آرامش، یکی از زیباترین روستاهای دیدنی اطراف تهران، یعنی فشم را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این روستای دیدنی در هر فصلی زیبایی خاص خودش را دارد. فصل بهار و تابستان این منطقه با باغ‌های رنگارنگ آلبالو و گیلاس، درختان زرد و نارنجی در پاییز و صدای خش خش برگ‌ها و زمستان سفید این منطقه چشم‌اندازهای خیره کننده‌ای ایجاد می‌کنند که شما میتوانید در هر فصلی، جلوه‌ی متفاوتی از فشم را به تماشا بنشینید.

آبشار صفا رود جواهرده در عروس شهر های ایران

غرق در آرامش با چاشنی طبیعتی بکر در کنار دریاچه کردانغرق در آرامش با چاشنی طبیعتی بکر در کنار دریاچه کردان

شهر های شمالی همگی زیبا و بکر هستند، اما تنها یک شهر هست که دریا و جنگل را به هم می‌رساند و می‌توانید از هر دو نهایت لذت را ببرید. رامسر عروس شهر‌های ایران، شهری در غرب مازندران جایی که تلاقی دریا و جنگل است. رامسر جاهای دیدنی بسیار زیادی دارد که نباید از دست داد. یکی از جاذبه‌های آن روستای جواهرده است که در نزدیکی گیلان و در ارتفاع 2000 متری کوه‌های البرز قرار دارد. هنگام سفر به این شهر غرق در ابر و مه می‌شوید. با اجاره ویلا رامسر و بازدید از جاذبه‌ها و روستاهای اطراف آن می‌توانید اوقات خوشی را در این شهر بگذرانید. 

جواهرده چشمه‌ها و آبشار‌های زیادی دارد که یکی از آن ها آبشار صفارود که قبل تر به آبشار اول معروف بوده است. هنگامی که در مسیر رسیدن به روستای جواهرده هستید حتما این آبشار خروشان را خواهی دید، این آبشار در 15 کیلومتری جنوب غرب رامسر در میان انبوهی از درختان در جنگل قرار گرفته است. در کنار این آبشار زیبا می‌توانید محصولات محلی و غذاهای محلی این روستا را امتحان کنید.

در اکثر مناطقی که به شما معرفی کردیم، ویلاها، خانه‌ها و اقامتگاه‌های بوم گردی بسیار زیادی وجود دارند. شما می‌توانید با اجاره هرکدام از این اقامتگاه‌ها، از سفر کوتاه خود نهایت لذت را ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز