خبرگزاری کار ایران

دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی اکو:

رویداد 2022 باعث تقویت پیوند کشورهای عضو اکو می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۶۶۲

دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو گفت: رویداد 2022 سبب تقویت پیوند کشورها عضو می‌شود؛ و می‌تواند به گسترش هر چه بیشتر روابط بویژه در حوزه گردشگری بین این کشورها کمک کند. ‎

به گزارش خبرگزاری ایلنا، خسرو ناظری شامگاه دوشنبه در بدو ورود به ساری برای شرکت در رویداد بین‌المللی ساری ۲۰۲۲ با بیان اینکه این رویداد سبب تقویت پیوند کشورها عضو می‌شود، گفت: ایران جایگاه ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد.

وی با بیان اینکه تاریخ و طبیعت بکر ایران که مملو از زیبایی‌هاست، برگزاری رویداد گردشگری را سبب تقویت همکاری‌های بین کشورهای عضو اکو دانست و افزود: ساری در این رویداد به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو معرفی می‌شود.

دبیرکل سازمان همکاری های اقتصادی اکو گفت: ساری پس از شهر دوشنبه که سال قبل پایتخت گردشگری معرفی شد، دومین پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو تعیین شده است، برپایی جلسه شورای نمایندگان دائم کشورهای عضو اکو از جمله برنامه‌های این رویداد است.

ناظری با بیان اینکه فردا رویداد مهم در ساری رخ می‌دهد، گفت: ساری در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ پایتخت گردشگری معرفی شده و پیوند مستقیم سبب کشورهای عضو اکو می‌شود.

مهمانان خارجی افتتاحیه رویداد بین‌المللی ساری۲۰۲۲ قرار است طی روزهای ۲۰، ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت با حضور مسئولان سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو بازدیدهایی از زیرساخت‌های اقتصادی و ظرفیت‌های گردشگری مازندران داشته باشند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز