خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین هتل‌های شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۱۵۸۹

شیراز یکی از شهر‌های محبوب و زیبا در ایران است. این شهر از نظر فرهنگ و تاریخ، برای ایرانیان اهمیت زیادی دارد. زیرا آثار تاریخی بسیاری از جمله تخت‌جمشید، یادگار کوروش کبیر، در آن قرار گرفته‌اند؛ بنابراین این شهر یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور ایران به شمار می‌رود و هرساله میزبان مسافران زیادی است.

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که به شهر شیراز سفر می‌کنند، پیداکردن هتل مناسب است. به همین علت، در این مطلب به بررسی دو مورد از بهترین هتل‌های شیراز یعنی هتل زندیه شیراز و هتل چمران شیراز می‌پردازیم.

معرفی بهترین هتل‌های شهر شیراز

در این بخش، دو هتل محبوب شیراز را بررسی خواهیم کرد و امکانات هرکدام از آن‌ها را به‌طورکلی برای شما شرح خواهیم داد.

هتل زندیه شیراز

هتل زندیه یکی از محبوب‌ترین و بهترین هتل‌های شهر شیراز است. این هتل فعالیت رسمی خود را از سال 1394 آغاز کرد و پس از آن همواره کوشیده است تا بتواند بهترین خدمات را به مسافران ارائه کند. هتل زندیه همراه با معماری اصیل و سنتی، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر شیراز است.

هتل زندیه در شهر شیراز دارای 3 طبقه و 75 واحد اقامتی است. این هتل تمامی امکانات و خدمات رفاهی را به مسافران خود ارائه می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن، فاصله کم با بسیاری از جاذبه‌های گردشگری شهر شیراز مانند مجموعه کریمخان زند و موزه پارس است.

امکانات هتل زندیه شیراز

از امکانات هتل زندیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در صورت اقامت در این هتل، شما به اینترنت رایگان دسترسی خواهید داشت.
  2. در طبقه همکف، رستوران کلاسیک هتل زندیه قرار دارد.
  3. این هتل در نیم‌طبقه اول خود، دارای یک کافی‌شاپ زیبا است.
  4. در طبقه منفی یک، رستوران سنتی به نام نگارستان قرار دارد.
  5. یکی از بهترین امکانات، حمام سنتی آن است.
  6. در هتل زندیه علاوه بر حمام سنتی؛ استخر، جکوزی، سونا و سالن بدن‌سازی نیز وجود دارد.
  7. یکی دیگر از خدمات آن، تاکسی سرویس است.

معرفی بهترین هتل‌های شیراز

هتل چمران شیراز

یکی دیگر از بهترین هتل‌های شهر شیراز، هتل چمران است. این هتل در بلوار شهید چمران شهر شیراز و در منطقه قصر دشت قرار گرفته و از سال 1390 میزبان مسافران شهر شیراز است.

هتل چمران، دارای 109 متر ارتفاع و 30 طبقه است. در طبقات بالای آن، می‌توان نمای زیبایی از شهر به‌خصوص در شب را تماشا کرد. در این هتل، 20 سوئیت و 230 اتاق قرار دارد.

امکانات هتل چمران شیراز

در ادامه به برخی از امکانات هتل پنج‌ستاره چمران اشاره خواهیم کرد:

  1. این هتل دارای رستوران‌های متعدد با منو‌های متفاوت است.
  2. هتل چمران یک رستوران پانارومایی در طبقه بیست و چهارم خود دارد. درصورتی‌که علاقه‌مند به تماشا شهر از بالا هستید، می‌توانید به این هتل مراجعه کنید.
  3. در پشت‌بام آن، رستوران معروف شاندیز قرار گرفته است.
  4. در طبقه همکف آن، کافی‌شاپ قرار دارد.
  5. از خدمات و امکانات ورزشی این هتل می‌توان به سالن بدن‌سازی، اسپا، ماساژ و استخر اشاره کرد.
  6. علاوه بر استخر؛ سونا، جکوزی و حمام مغربی نیز وجود دارند.
  7. در لابی، چندین فروشگاه مشغول به فعالیت هستند.
  8. هتل چمران دارای امکانات ویژه‌ای مانند آرایشگاه و آتلیه است.

معرفی بهترین هتل‌های شیراز

نحوه رزرو هتل‌های شیراز در اسنپ تریپ

اگر قصد رزرو یکی از هتل‌های شهر شیراز را دارید، می‌توانید این کار را از طریق سایت اسنپ تریپ به‌راحتی انجام دهید. پس از ورود به سایت اسنپ تریپ، صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که در آن، نام و تمام مشخصات بهترین هتل‌های شیراز برای شما آورده شده‌اند. شما می‌توانید از طریق این سایت و پس از مقایسه قیمت‌ها، هر یک از هتل‌های این شهر از جمله هتل زندیه و چمران را به‌راحتی رزرو کنید.

جمع‌بندی

شهر شیراز از نظر گردشگری، یکی از پراهمیت‌ترین شهر‌های کشور ایران است. این شهر در تمامی طول سال، مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرد. به همین علت، شاید پیداکردن یک هتل مناسب در این شهر کار راحتی نباشد. در این مقاله دو مورد از بهترین هتل‌های شهر شیراز یعنی هتل چمران شیراز و هتل زندیه شیراز را معرفی کردیم. با مراجعه به سامانه اسنپ تریپ می‌توانید اقدام به رزرو هتل‌های شیراز با قیمت مناسب و در کوتاه‌ترین زمان ممکن کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز