خبرگزاری کار ایران

چگونه از صفر به میلیارد برسیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۸۱۷

شما ذهنتان هستید و باورهایتان. هر قدر که باورهایتان نامحدود باشد ذهنتان هم محدودیتی نخواهد شناخت. پس مهم است چگونه به مسائل نگاه می کنید و چگونه فکر می کنید. در ادامه از شما دعوت می نماییم تا ادامه مطلب همراه ما باشید تا با یکی از حوزه های سودمند از جمله انواع پسته بیشتر آشنا شوید.

پسته کله قوچی خندان

به عنوان یکی دیگر از انواع پسته کله قوچی خندان می توان به پسته شاه پسند اشاره نمود که بخش عمده آن به کشور های دیگر صادر می شود و میزان خندان بودن آن بسیار مناسب است.

درخت این گونه از پسته در مقابل کم آبی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و معمولا اواخر تابستان میوه های آن قابل برداشت است.

افراد هنگام چیدن آن از روی درخت می بایست بسیار دقت نمایند زیرا ایجاد هر گونه لکه روی پوست استخوانی پسته سبب افت قیمت آن خواهد شد.

عوامل گوناگونی در‌ افزایش میزان صادرات تاثیر گذار می باشد به عنوان مثال‌ قرار دادن پسته ها در بسته بندی های شیک‌ و لوکس می تواند سبب افزایش صادرات و قیمت نهایی آن شود.

 

پسته کیلویی تواضع

همانند سایر پسته، پسته کیلویی تواضع مشخصات و ویژگی هایی دارد که آن را از بقیه پسته ها متمایز کرده است.

ایران یکی از کشور های بالا رتبه در زمینه تولید پسته و صادارات آن به شمار می آید و قابل ذکر است که در کنار تولید و برداشت پسته، حجم خرید و فروش خلال پسته کیلویی نیز در کشور به جایگاه بالایی دست یافته است.

لازم به ذکر است که بازار خرید و فروش کیلویی خلال پسته کیلویی به دلیل تقاضای خرید بالا، تهیه این محصول همواره با نوساناتی همراه بوده است.

به این دلیل که خلال پسته کیلویی علاوه بر داشتن محبوبیت بالا در بین بازار های داخلی در بازار های خارجی نیز طرفداران بی شماری دارد.

قیمت مغز پسته کیلویی تواضع نیز همانند باقی ارقام پسته به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از این عامل ها کیفیت مغز پسته و تازگی محصول می باشد.

چگونه از صفر به میلیارد برسیم؟

پسته کله قوچی تازه 

معمولا پسته کله قوچی تازه همانند سایر انواع و اقسام پسته فرآیندی که به دست مشتری می رسد در قیمت آن تاثیر گذار می باشد و سبب شده که این محصولی صادراتی که دارای خواص بی نظیری نیز می باشد و به دلیل عوامل مختلف است.

همانطور که در بالا اشاره شد یکی از این عوامل فرآیندی است که این محصول به دست مشتری می رسد که در توضیح بیشتر این مورد می توان این را بیان کرد که محصول از زمانی که تولید می شود و تا زمانی که دست مصرف کننده و مشتری برسد.

خیلی از کارها در طول این پروسه انجام می گیرد به عنوان مثال اگر خواسته باشیم از همان ابتدای چیدن محصول اشاره کنیم باید بگوییم یکی از عواملی که باعث تاثیر در قیمت می شود کارگری است.

قیمت محصول افزایش داشته باشد علاوه بر آن نیز هزینه حمل و نقل پسته ها به کارگاه یا کارخانه برای فرآوری محصول نیز لحاظ می شود و بعد از آن نیز هزینه نگهداری و مراقبت از آن نیز مطرح می شود.

چگونه از صفر به میلیارد برسیم؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز