خبرگزاری کار ایران

پسته قهرمان زندگی من شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۹۷۹۹

در این دنیا هر آدمی برای رشد کردن در کاری به دنیا می آید. من نیز با کسب و کار خود بر روی محصول پسته توانستم ثروت را در زندگی خود خلق کنم و یک تاجر نمونه شوم.

پسته خام فله ای

پسته خام فله ای تولید شده در کشور دارای نمونه های مختلفی است که هر کدام از این محصولات را می توان با قیمتی مشخص به صورت فله ای خریداری کرد.

برای خرید مقرون به صرفه می توان پسته را به صورت فله تهیه کرد زیرا در خرید فله تولید کننده هزینه بسته بندی را ندارد و می تواند پسته را بسیار بود.

ارزان‌تر در اختیار مصرف کننده قرار دهد. پسته خام درجه یک به صورت بسته بندی شده در وزنهای مختلف و حتی به صورت فله ای در بازار موجوشد می باشد.

اگر شما از مصرف کنندگان دائمی پسته هستید و تمایل دارید از قیمت پایین تر پسته استفاده کنید بهتر است تا پسته را به صورت فله و کیلویی خریداری نمایید.

در خرید به شیوه عمده و فله می توان محصول را از نزدیک مشاهده نمود و در صورت کیفیت خوب، پسته را در مقدار زیاد و به صورت کیلویی خریداری و مصرف کنید.

 

پسته تازه در مشهد

پسته تازه در مشهد را فراموش نکنید که این عامل نیز رابطه مستقیمی با شیوه های فرآوری، بسته بندی و همچنین روش انتقال این محصول تا رسیدن به دست مصرف کننده دارد.

اگر هدف از خرید پسته، عرضه خام و تازه آن به بازار شهرهای اطراف و دیگر استان ها باشد، باید از اواخر تابستان یعنی فصل برداشت، تهیه مستقیم پسته از باغدار انجام شود.

در مقابل اگر هدف از سفارش پسته، فرآوری آن به صورت طعم دار و بو داده باشد، نیاز است تا از طریق تامین کنندگان محلی یا بازرگانان فعال در این حوزه، بهترین ارقام این محصول را تهیه کنید.

پسته قهرمان زندگی من شد

پسته تواضع

در هنگام انتخاب و خرید پسته تواضع باید به نکاتی توجه کنید.

نکته اول طعم پسته است، توجه داشته باشید هر نوع پسته ای از طعم متفاوتی برخوردار است اما ممکن است پسته ها تلخ، کهنه و یا خراب باشند.

همچنین شما در هنگام خرید پسته باید به ویژگی های ظاهری پسته ها توجه کنید.

پسته هایی که روی پوست آن ها ترک خورده، لک های قهوه ای دارند یا رنگ شده اند از کیفیت مرغوبی برخوردار نیستند.

خندان بودن پسته نشان دهنده آن است که پسته به اندازه کافی رسیده است.

پسته های رسیده مغز بزرگ تر و خوش طعم تری دارند.

پسته قهرمان زندگی من شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز