خبرگزاری کار ایران

ماکارونی دروازه های ثروت را برایم باز کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۳۲۴

شاید سال ‌ها طول بکشد تا کار مورد علاقه ی خود را بیابید اما ارزشش را دارد که کاری انجام دهید که شب‌، هنگام خواب برای شروع فردا لحظه‌ شماری کنید نه این که برای بیدار نشدن و فرار از کار دنبال بهانه باشید. من هر روز صبح برای علاقه ام با اشتیاق از خواب بیدار می شوم و ثروتم را مدیون کارم در حوزه ماکارونی هستم. در ادامه میخواهم مسیر ثروتمند شدنم را به شما هم نشان دهم تا شما هم بتوانید به موفقیت و ثروت مورد نظرتان برسید.

سالاد ماکارونی تک نفره

سالاد ماکارونی تک نفره خوشمزه را می توانید به همراه لوبیا چیتی که از حبوبات بسیار مغذی و شامل خواص کلسیم، آهن، پتاسیم، پروتئین، سدیم، آمینو اسید، فسفر، منیزیم، فیبر و منبع غنی از ویتامین سی می باشد.

هنگام خرید سالاد ماکارونی تک نفره توجه داشته باشید که به دلیل خوشمزه و مفید بودن این سالاد خوشمزه و به خاطر اینکه تهیه این سالاد به صورت سرد می باشد و نگهداری آن در یخچال است.

 

ماکارونی آنکارا

ماکارونی آنکارا محصول کشور ترکیه می باشد، که بین مردم کشور ایران بسیار طرفدار پیدا کرده است.

قیمت ماکارونی آنکارا بر اساس مقدار وزن و شکل قیمت متفاوتی دارد مثلا قیمت یک بسته ماکارونی آنکارا ضخیم 500 گرمی بین 30 هزار تومان تا 40 هزار تومان می باشد که بسته به قیمت تورم می تواند بیشتر هم بشود.

ماکارونی آنکارا بسیار خوشمزه در انواع مختلف رشته ای نازک، درشت و شکل دار با بسته بندی های شکیل و زیبا در بازار موجود می باشد.

این ماده غذایی سرشار از گلوکز است که علاوه بر خوشمزگی برای سلامت بدن بسیار لازم و مفید می باشد، که توصیه می شود هفته ای یکبار در وعده غذایی خود مصرف کنید.

ماکارونی آنکارا شامل ماکارونی رشته ای درشت، ماکارونی رشته ای نازک، ماکارونی پاپیونی، ماکارونی حلزونی و غیره در وزن های مختلف 500 گرمی و 700 گرمی تولید و در بازار موجود می باشد.


ماکارونی دروازه های ثروت را برایم باز کرد

ماکارونی اماده

هنگامی که به دلیل مشغله کاری وقت کافی ندارید که برای خانواده خود در منزل غذا تهیه کنید و یا محل کار هستید و نیاز به غذایی سالم و مفید دارید.

پیشنهاد ما استفاده از ماکارونی اماده است، غذایی خوشمزه و بسیار راحت، فقط کافی است محتویات بسته را داخل قابلمه آب جوش بریزید و بعد از چند دقیقه ماکارونی شما آماده می شود.

ماکارونی آماده سرشار از آرد گندم است، پس شامل زیادی نشاسته، گلوکز و کربوهیدرات ها می باشد که مصرف آن برای سلامتی بدن ضروری است.

ماکارونی آماده به دلیل خواص و ویتامین هایی که دارد، می تواند یک غذای مناسب برای ورزشکاران، خانم های باردار، کودکان و بخصوص افرادی که به دنبال رژیم غذایی سالم هستند، باشد.


ماکارونی دروازه های ثروت را برایم باز کرد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز