خبرگزاری کار ایران

کاربری کانکس سرویس بهداشتی چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۹۳۵

کانکس سرویس بهداشتی جهت کاربری سرویس بهداشتی سیار مورد استفاده قرار میگیرد که به صورت چشمه شمارش می شود. شاید سرویس بهداشتی پارک ها و سرویس بهداشتی های بین راهی را دیده باشید که یک فضای کامل به چندین چشمه سرویس تقسیم بندی شده است و مورد استفاده عموم قرار می گیرد. کانکس های سرویس بهداشتی سیار چون قابلیت جابجایی و انتقال را دارا می باشند امروزه مورد استفاده بسیاری از شرکت ها، ارگان ها و تشکل های اجتماعی از جمله شهرداری ها، سازمان های دولتی، رستوران ها، موکب های اربعین، فضای سبز و ... قرار میگیرد.

جنس کانکس سرویس بهداشتی از چیست؟

کانکس سرویس بهداشتی از جنس های  گالوانیزه، ساندویچ پانل، فایبرگلاس، ورق کامپوزیت در طرح ها و رنگ های مختلف ساخته می شود. که انتخاب متریال این نوع کانکس با توجه به میزان هزینه و درخواست مشتری امکان پذیر می باشد

مشخصات کانکس سرویس بهداشتی اربعین

همه ساله نزدیک به پیاده روی اربعین سازمان ها و ارگان ها و حتی بخشی از مردم عادی جهت رفاه حال زائرین کربلا و کسانی که در پیاده روی اربعین شرکت می کنند تعداد بسیار بالایی سرویس بهداشتی سیار سفارش داده و به لب مرزهای مهران، خسروی و ... ارسال میکنند. در کنار نیت خیر و مشارکت همگانی مردم و ارگان ها در حمایت از پیاده روی اربعین کانکس سرویس بهداشتی کمک بسیار شایانی برای زائرین کربلا می باشد. کانکس های سرویس بهداشتی در تعداد چشمه های بالا به صورت سرویس بهداشتی چند چشمه راهرو دار یا سرویس بهداشتی چند چشمه بدون راهرو توسط شرکت های معتبر کانکس سازی ارائه می شوند که پس از اتمام مراسم اربعین اغلب به فضاهای دیگر منتقل شده و مورد استفاده قرار میگیرند. این نوع کانکس های سرویس بهداشتی دارای کاسه توالت چینی، روشویی، شیرآلات، جامایع و هواکش می باشند. باید توجه داشته باشید که هنگام سفارش کانکس سرویس بهداشتی از شرکتهایی که اعتبار بیشتر و بهتری در زمینه ساخت کانکس سرویس بهداشتی دارند خرید نمایید. شرکت اسکان سپهر یکی از شرکت هایی است که همه ساله در مراسم اربعین تعداد زیادی کانکس سرویس بهداشتی آماده تحویل جهت رفاه حال زائرین در نظر میگیرد که شما میتوانید از طریق سایت این شرکت اقدام به استعلام قیمت نمایید.

کاربری کانکس سرویس بهداشتی چیست؟

سرویس بهداشتی راهرو دار بهتر است یا سرویس بهداشتی بدون راهرو؟

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه راهرودار به صورت سرویس دوچشمه راهرو دار، سه چشمه یا چهارچشمه راهرودار یا به تعداد بیشتر ساخته می شود بدین صورت است که همه چشمه های سرویس به یک راهرو باز شده و داخل راهرو به تعداد مورد نیاز روشویی و جامایعی قرار داده می شود، اما در کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه بدون راهرو تک تک چشمه های سرویس بهداشتی به فضای بیرون باز شده و داخل هر کدام جداگانه روشویی (طبق درخواست مشتری) قرار داده می شود. راهرو دار یا بدون راهرو بودن کانکس کاملا به سلیقه و انتخاب مشتری بستگی دارد. البته استفاده از کانکس سرویس بهداشتی راهرودار به علت قرار گرفتن راهرو و یک فضای کافی برای بهداشت بسیار کاربردی تر بوده و بیشتر مورد پسند مشتری قرار میگیرد.

کاربری کانکس سرویس بهداشتی چیست؟

کاربری کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

کانکس های سرویس بهداشتی تک چشمه معمولا در فضاهایی که نیاز به یک چشمه توالت می باشد قرار داده می شود. اغلب در فضاهایی که تعداد مراجعین و افراد کمتری هستند از کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه استفاده می شود. کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه به راحتی قابل جابجایی می باشد و همچنین جهت تخلیه آن امکانات در نظر گرفته می شود.

 کانکس های سرویس بهداشتی  را می توانید به صورت اینترنتی از سایت های تولید و عرضه کننده آن ها خریداری کنید. یکی از مهمترین مزایای کانکس سرویس بهداشتی  سرعت بالای ساخت و قابلیت جابجایی آن هاست. کانکس اداری، کانکس بانکی، کانکس مخابراتی، کانکس دکه روزنامه، کانکس حمام، کانکس ساندویچ پانل، کانکس توالت عمومی، کانکس کارگاهی، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس انباری، کانکس نگهبانی، کانکس مدیریتی، کانکس ایستگاه دوچرخه و ... نیز از جمله کانکس هایی هستند که به صورت پیش ساخته تولید و عرضه می شوند.

کانکس سرویس بهداشتی دست دوم

بسیاری از مشتریان تصور میکنند با خرید کانکس دست دوم میتوانند با کاهش قیمت خرید در هزینه ها صرفه جویی کنند اما با توجه به اینکه کانکس سرویس بهداشتی یک فضای بسیار کاربردی است و با استفاده مداوم پس از چندین سال به هر حال از کیفیت اولیه لوازم آن کاسته می شود، پس از خرید کانکس سرویس بهداشتی دست دوم نیاز است روی آن تعمیرات و بازسازی انجام شود. بنابراین بهتر است کانکس نو تهیه شود ، که هم از لحاظ هزینه به صرفه تر است، هم دارای طول عمر بیشتری می باشد.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز