خبرگزاری کار ایران

تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد _ مشهد سرویس

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۶۸۱

آیا هنگام کار با ماشین لباسشویی ال جی خود پیغام خطایی روی نمایشگر سیستم ظاهر شده است که معنی آن را نمی‌دانید؟ آیا حتی پس از ریست کردن ماشین لباسشویی نیز پیغام خطا از بین نرفته است؟ دانستن معنی این خطاها به شما کمک می‌کند تا لباسشویی را عیب یابی کنید.

امروزه تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است و این پیشرفت به بشریت به اندازه زیادی کمک می‌کند، اما در عوض می‌تواند زمانی که نیاز به حل مشکلات دارید، بسیار مشکل ساز نیز باشد. به خاطر داشته باشید بسیاری از ایرادات ماشین لباسشویی به دلیل عدم نگهداری صحیح است؛ بدین معنی که با نگهداری صحیح و سرویس دوره‌ای منظم می‌توانید به افزایش عمر مفید دستگاه کمک کنید.

در این مطلب می‌خواهیم به بررسی مشکلات و خطاهای ماشین لباسشویی ال جی بپردازیم و روش‌های رفع هر خطا را با شما در میان بگذاریم. درصورتی که مشکل جزئی باشد خود شما خواهید توانست آن را حل کنید. اما در صورتی که موفق به رفع مشکل نشدید، هیچ جای نگرانی نیست. زیرا پرسنل مجرب و ماهر ما برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد در کنار شما هستند تا بدون کوچک‌ترین نگرانی لباسشویی خود را به سالمی روز اول تحویل بگیرید.

بررسی کدهای خطای لباسشویی طبق نظر بخش تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد

ماشین لباسشویی ال جی مجهز به سیستم اتوماتیک نمایش خطا هستند. این سیستم ایرادات لباسشویی را پیش از آن که دردسرساز شوند، به شما نمایش خواهد داد. لباسشویی ال جی به محض وجود هرگونه اختلال یک کد خطای دو حرفی روی سیستم نمایش می‌دهد که در ادامه این مطلب به بررسی مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

کد خطای IE ماشین لباسشویی ال جی

این خطا به دلیل اختلال در ورود آب به دستگاه ایجاد می‌شود. بدین معنی که اگر تا 8 دقیق پس از شروع کار سطح آب به میزان مورد نظر نرسد پیغام خطا روی نمایشگر ظاهر خواهد شد. برای عیب یابی شیر آب پشت دستگاه را بررسی کنید که کاملا باز باشد. شلنگ‌ها را از لحاظ پیچ خوردگی بررسی کنید. دریچه ورودی آب را نیز بررسی کنید و در صورت وجود هرگونه ایراد، تعویض آن را به تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد بسپارید. چنان چه دریچه سالم بود، ایراد ممکن است از برد الکترونیک دستگاه باشد که باید توسط نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد تعویض شود.

کد خطای UE ماشین لباسشویی ال جی

این خطا به دلیل قرار دادن لباس بیش از حد ظرفیت ماشین لباسشویی روی می‌دهد. برای جلوگیری از مشکل باید پیش از بارگیری به ظرفیت دستگاه توجه نمایید. همچنین برای رفع خطا باید مقداری از لباس‌های درون دیگ شستشو را تخلیه نمایید. چنان چه مشکل رفع نشد با بخش تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد تماس حاصل نمایید.

کد خطای OE ماشین لباسشویی ال جی  و نحوه عیب یابی طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد

دلیل بروز این خطا، ایراد در تخلیه آب پس از فرآیند شستشو است. چنان چه پس از اتمام شستشو لباسشویی به مدت 10 دقیقه تخلیه نشود، کد خطا روی نمایشگر ظاهر خواهد شد. برای عیب یابی ابتدا شلنگ‌های تخلیه و سپس محل تخلیه را چک کنید. بررسی کنید که مانعی باعث انسداد مسیر تخلیه نشده باشد. اگر پمپ تخلیه آسیب دیده است تعویض آن را به تکنسین تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد بسپارید. در صورت نیاز به خدمات بیشتر می‌توانید با نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد در تماس باشید.

تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد _ مشهد سرویس

کد خطای FE ماشین لباسشویی ال جی

این خطامربوط به پر شدن بیش از حد ماشین لباسشویی است. برای عیب یابی باید دستگاه را از برق بکشید. سیم کشی‌های بین سنسور ورن و برد کنترل اصلی را بررسی نمایید و چنان چه سیم کشی ایرادی نداشت، سنسور وزن را توسط بخش تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض نمایید. در صورت نیاز به خدمات بیشتر با نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد تماس بگیرید.

کد خطای DE ماششین لباسشویی ال جی

این خطال هنگامی رخ می‌دهد که درب ماشین لباسشویی باز مانده باشد. جهت عیب یابی درب را از لحاظ وجود موانع بررسی کنید. چنان چه درب دچار آسیب شده است، برای تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد با ما تماس بگیرید. اگر درب لباسشویی به درستی بسته می‌شود قفل درب و سیم کشی سوئیچ را بررسی کنید. چنان چه اتصالات سیم کشی سالم است، باید برای تعویض قفل درب و یا سوئیچ به نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد مراجعه نمایید و یا از خدمات نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد استفاده نمایید.

کد خطای TE ماشین لباسشویی ال جی

چنان چه ر=در سنسور دمای دستگاه مشکلی وجود داشته باشد این خطا نمایش داده می‌شود. برای بررسی‌های بیشتر، اتصالات سیم کشی در ترمیستور یا همان سنسور دما را بررسی کنید. سپس میزان مقاوت قطعات را توسط ولت متر یا اهم متر بررسی نمایید. عدد نمایش داده شده باید حدوده 4000 اهم در دمای 85 درجه فارنهایت باشد. چنان چه ترمیستور ایرادی دارد، از تکنسین بخش مشهد سرویس ، تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد بخواهید آن را تعویض نماید. اجزای حرارتی را نیز از لحاظ سلامت کنترل کنید و در صورت وجود ایراد، قطعات معیوب را توسط نمایندگی لباسشویی ال جی در مشهد تعویض نمایید.

تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد _ مشهد سرویس

کد خطای LE ماشین لباسشویی ال جی

این خطا زمانی مشاهده می‌شود که موتور محرک قفل شده باشد. ابتدا موتور و اتصالات موتور و تاکومتر ار بررسی کنید. اگر سیمکشی معیوب است آن را تعویض نمایید. چنان چه اتصالات سیم کشی مشکل ندارد اجزای آسیب دیده موتور را بررسی کنید. در نهایت اگر مشکلی پیدا نشد، سنسور اصلی را بررسی کنید تا ببینید آیا این قطعه سالم است یا نه. در صورت نیاز به تعمیر، این کار را به تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد بسپارید.

نتیجه‌گیری و رفع مشکل لباسشویی طبق نظر بخش تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد

در این مطلب به بررسی کدهای خطای ماشین لباسشویی ال جی پرداختیم و به شما آموزش دادیم برای عیب یابی هر مشکل چه باید کرد. با خواندن این مطلب شما می‌توانید تعمیرکار خودتان باشید و ایرادهای جزئی دستگاه را برطرف نمایید. البته چنان چه موفق به رفع مشکل نشدید نگران نباشید زیرا پرسنل دلسوز تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد همواره در کنار شما هستند تا مشکلات ماشین لباسشویی شما را به بهترین شکل ممکن رفع نمایند. شما می‌توانید تعمیرات ماشین لباسشویی خود را با خیالی آسوده به تعمیرکاران مجرب و ماهر ما بسپارید و از خدمات با کیفیت ما برخوردار شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز