خبرگزاری کار ایران

نحوه خوانش تیزر تبلیغاتی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۸۷۴

تیزر تبلیغاتی در اصفهان آژانس تبلیغات نکسوس یکی از بهترین روش‌هایی است که کسب و کارها می‌توانند به منظور معرفی بهتر فعالیت‌های برند خود از آن استفاده کنند. در کنار اینکه محتوای تیزر باید جذاب باشد و مفاهیم را به خوبی به مخاطب منتقل کند, صدای گوینده و نحوه خوانش تیزر تبلیغاتی توسط وی نیز می‌تواند سبب تاثیر بیشتر تیزر بر روی مخاطب شود. در این مطلب قصد داریم تا نگاهی بر صدای گوینده تیزر و اثر آن بر روی تیزر تبلیغاتی داشته باشیم.

گوینده تیزر تبلیغاتی کیست و چه وظایفی بر عهده دارد؟

ساخت تیزرهای تبلیغاتی که برای کسب و کارهای مختلف طراحی می‌شوند به تنهایی قادر نیستند تا احساس را به مخاطب منتقل کنند. حضور یک صدای دلنشین, که احساس شادی, هیجان و صداقت را به مخاطب منتقل کند قطعا تاثیر شگرفی بر روی موفقیت تیزرهای آژانس تبلیغات نکسوس خواهد داشت. گوینده تیزر, فردی با فن بیان عالی و مهارت گویندگی بی‌نظیر است که با صدای خود می‌تواند اثربخشی آگهی‌های تبلیغاتی را دو چندان کند. این شخص وظیفه دارد تا پیام و متونی که در اختیار وی قرار می‌گیرد را به شکلی واضح, روان و صحیح ادا نموده و با احساس, آن را به مخاطب منتقل نماید.

یک گوینده تیزر تبلیغاتی چه ویژگی هایی دارد؟

بسیاری از افرادی که برای کسب و کار خود نیاز به ساخت تیزرهای تبلیغاتی آژانس تبلیغات نکسوس را دارند، در بسیاری از موارد اهمیت حضور گوینده حرفه‌ای را نادیده می‌گیرند و به منظور کاهش هزینه‌های نهایی, از افراد کم سابقه در این زمینه کمک می‌گیرند. باید گفت استفاده از یک گوینده غیر حرفه‌ای نه تنها تاثیر مثبتی روی موفقیت و جذابیت تیزر نخواهد داشت بلکه در بسیاری از موارد، به دلیل عدم رعایت نکات مهم از جمله نحوه خوانش, سبب شکست قطعی تیزر خواهد شد.

از این رو اهمیت دارد از افرادی در این زمینه کمک گرفت که در دوره‌های فن بیان و تقویت مهارت گویندگی شرکت کرده تا بتوانند پیام را به خوبی به مخاطب منتقل کنند. همچنین دارای تجربه لازم در این زمینه باشند.

راهنمای تبدیل شدن به گوینده تیزر تبلیغاتی در اصفهان

نحوه خوانش تیزر تبلیغاتی

شاید تصور کنید که نحوه خوانش تیزر تبلیغاتی , امری بسیار ساده است و نیاز به مهارت چندان زیادی ندارد. در این مورد باید گفت سخت در اشتباه هستید. یک گوینده تیزر حرفه‌ای باید مواردی نظیر تنظیم تن و لحن صدا, کنترل قدرت صدا,خوانش صحیح و روان و... را به خوبی رعایت کند تا بتوانید تاثیر بیشتری روی موفقیت تیزر تبلیغاتی داشته باشد. در این بخش, شما را با برخی تمرین‌های ابتدایی که برای شروع گویندگی به آن نیاز خواهید داشت آشنا می‌کنیم.

اصول نریشن خوانی

در درجه اول, برای آنکه بتوانید گویندگی کنید باید بتوانید طیف وسیعی از کلمات را تلفظ و بیان کنید. برای این کار می‌توانید کتاب‌ها و متون مختلف را بخوانید. پس از آن می‌توانید متون را مرتبا با صدای بلند بخوانید تا بتوانید مهارت بازیگری را نیز به صدای خود اضافه کنید. برای این کار سعی کنید متن را اجرا کنید و با این کار, احساسات خود را در صدایتان به مخاطبین انتقال دهید. حتی می‌توانید سعی کنید تا صدای افراد مختلف را تقلید کنید. این کار سبب می‌شود تا صدای شما انعطاف بیشتری داشته باشد.

برای آنکه بتوانید با نقاط ضعف و قوت صدای خود آشنا شوید بهتر است صدای ضبط شده خود را چندین بار گوش کنید. به این ترتیب می‌توانید با تمرین و تکرار بیشتر, ایرادات صدایتان را برطرف کنید. نکته بسیار مهمی که روی قدرت صدای شما تاثیر خواهد گذاشت آن است که صدا را نه از بینی بلکه از دهان و دیافراگرام خارج کنید. به این ترتیب, صدایی قوی,صاف و رسا به گوش مخاطب خواهد رسید.

برای آنکه بتوانید صدای خود و کیفیت آن را بهبود ببخشید به سراغ ورزش‌هایی بروید که با تنفس همراه هستند. برای مثال, دم و بازدم در هنگام دراز کشیدن بر روی سطح زمین یکی از این ورزش‌ها است. حتی می‌توانید خلاقانه‌ تر عمل کنید و در هنگام تمرین، برای محصولاتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد یک شخصیت طراحی کنید و سعی کنید تا برای آن, یک صدای منحصر به فرد طراحی کنید. نکته مهم در تمامی این اقدامات آن است که برای اینکه به مرحله خوبی برسید نیاز است تا به طور مرتب تمرین و تکرار داشته باشید.

اهمیت نحوه خوانش تیزر تبلیغاتی توسط گوینده

نحوه خوانش تیزر تبلیغاتی

تصور کنید که در حال تماشای آگهی‌های تبلیغاتی در تلویزیون هستید. در این حالت کدام آگهی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد؟ آگهی که تنها دارای موسیقی متن است و یا آگهی که در آن گوینده در حال صحبت در مورد محصول و خدمات است؟ بر اساس تحقیقات و مطالعاتی که در این زمینه انجام گرفته است مشخص شده که افراد به آگهی‌ های تبلیغاتی که با صدای گوینده همراه است واکنش بهتری نمایش می‌دهند و بیشتر مجذوب آن خواهد شد. باید گفت این امر کاملا منطقی است.

صدا به عنوان یکی از حس‌های بسیار موثر در صنعت تبلیغات و بازاریابی شناخته می‌شود و به راحتی می‌تواند بر روی مخاطب تاثیر به سزایی داشته باشد. نکته بسیار مهم آن است که گوینده باید بتواند بر اساس نوع برند,خدمات و محصولاتی که ارائه می‌کند, تن و لحن صدای خود را به خوبی تنظیم کرده تا بتواند پیام تیزر را به خوبی به مخاطبین منتقل کند.

هرچه صدای گوینده, لحن گرم و صمیمی داشته و از قدرت کافی برخوردار باشد قطعا می‌تواند توجه مخاطبین را به سمت خود جلب نماید. علاوه بر این, اهمیت دارد تا خوانش را به درستی رعایت نموده و متون را به شکلی کاملا صریح و واضح ادا کند. همچنین نحوه خوانش باید به گونه‌ای باشد که مخاطب بتواند احساس، صداقت و هیجان گوینده را به خوبی دریافت و درک کند.

رعایت این موارد قطعا می‌تواند تاثیرگذاری تیزر تبلیغاتی را به شکل چشمگیری افزایش دهد. از این رو افرادی که قصد ورود به عرصه گویندگی تیزرهای تبلیغاتی را دارند بهتر است با شرکت در دوره‌هایی که برای تقویت فن بیان و گویندگی طراحی شده‌اند,مهارت گویندگی خود را بهبود ببخشند.

مجموعه آژانس تبلیغات نکسوس به عنوان یکی از مراکز موفق در زمینه تبلیغات و بازاریابی و ساخت تیزرهای تبلیغاتی, آماده ارائه مشاوره به کسب و کارهایی است که تمایل دارند برای فعالیت، خدمات و محصولات خود, تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای با بهره‌گیری از گویندگان حرفه‌ای داشته باشند.

تیزر تبلیغاتی در اصفهان آژانس تبلیغات نکسوس

شما عزیزان میتوانید برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی در اصفهان و طراحی کاتالوگ در اصفهان و ...  با بهترین کیفیت نسبت به همکاران و مناسب ترین قیمت بازار توسط گروه مجرب آژانس تبلیغات نکسوس به سایت https://www.nexxus.ir  مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز