خبرگزاری کار ایران

از کارگری تا کارآفرینی راهی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۷۸۶

ثروتمندان همیشه در حال تلاش کردن برای رسیدن به پول بیشتر هستند، من نیز راهکار های آنان استفاده کردم و در کسب و کار جدیدی که در زمینه حوله، درب، پتو آن را به کار بردم و توانستم در مدت زمان بسیار کمی به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم.

قیمت حوله تن پوش

یکی از انواع محصولات آرایشی بهداشتی، قیمت حوله تن پوش سفید برند هنر است که در سایز های مختلف از جمله سایز 135 موجود بوده و افراد برای خشک کردن کامل بدنشان بعد از حمام می توانند از آن استفاده نمایند

این حوله ها در رنگ های مختلف از جمله صورتی، آبی، قرمز، مشکی و نیز رنگین کمانی در بازار موجود است و افراد بر اساس سلیقه شان می توانند آن را خرید نمایند.

شما هنگام خرید حوله ی تن پوش برند هنر با قیمت های مختلفی رو به رو می شوید که نشات گرفته از جنس حوله و یا ساده و طرح دار بودن آن است و همچنین اندازه های مختلفی که دارد.

این اندازه ها شامل کوچک که برای کودکان است، متوسط که برای نوجوان ها است و بزرگ که مناسب بزرگسالان است، می باشد.

حوله ها از مواد گوناگونی تولید می شوند که در زیر به اختصار آن ها را معرفی می کنیم.

جنس بامبو: این جنس را دوست دار محیط زیست می نامند زیرا از مواد و الیاف طبیعی ساخته شده و نیز مناسب افراد با پوست حساس می باشد، همچنین این نوع جنس سبک تر از بقیه بوده و نیز نازک تر می باشد.

جنس پشم ارگانیک: این جنس از پشم گوسفند ساخته شده ولی می تواند حساسیت زا باشد و همچنین نرمی و لطافت خاصی داشته و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد.

 

قیمت درب سرویس بهداشتی

امروزه قیمت درب سرویس بهداشتی از دربهای یو پی وی سی در ساختمان های جدید بیشتر استفاده می گردد این محصول به خاطر مقاومت بالا و خاصیت ضد آبی که دارد مناسب برای درب چوبی سرویس بهداشتی، درب اتاق، درب سالن و درب دستشویی می باشد.

این محصول دارای ویژگیهای نظیر ضد آب بودن دربها، بالا بودن امنیت در برابر گرما و سرما، نفوذپذیری در برابر ورود گرد و غبار می باشد که همین ویژگی سبب متمایز شدن این نوع درب از سایر دربها بشود.

از مهمترین و پرفروش ترین درب یو پی وی سی طرح دار می توان به درب و پنجره یو پی وی سی دو حالته، درب و پنجره یو پی وی سی بازشویی لولایی، در و پنجره یو پی وی سی پلنگی، در و پنجره دوجداره یو پی وی سی سایبانی، درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی دو لنگه کشویی، درب و پنجره خلیجی، در و پنجره دوجداره یو پی وی سی کمانی، در و پنجره یو پی وی سی قوس و چند ضلعی، در و پنجره های یو پی وی سی کشویی، درب و پنجره های یو پی وی سی فرانسوی و در و پنجره های دوجداره یو پی وی سی ثابت اشاره نمود. شما می توانید با دانستن کاربردها و قیمت هر کدام از درب و پنجره ها متناسب با نیازتان تهیه کنید.

از کارگری تا کارآفرینی راهی نیست

قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجی کالا

نحوه استفاده و مشخصات قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجی کالا از هر حیث برای استفاده افراد حائز اهمیت می باشد و هر کدام از این کالاها اگر به درستی انتخاب نشده باشند، علاوه بر اینکه خواب راحتی را برای فرد نمی کنند، باعث آسیب های مفصلی نیز ممکن است که بشوند.

یکی از این کالاها که در انتخاب آن باید توجه بسیاری داشت، پتو می باشد که رو اندازی محسوب می شود و در ابعاد و اندازه های مختلف و طول و عرض آن متناسب با قد افراد انتخاب می شود.

به طوری که باید کل قد فرد را پوشش کامل دهد و زمانی که فرد در هنگام خواب احساس سرما می کند، بتواند به صورت کامل در زیر آن قرار بگیرد و از سرما در امان بماند.

از کارگری تا کارآفرینی راهی نیست

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز