خبرگزاری کار ایران

بزرگترین استفاده درب شیشه ای اتوماتیک و کرکره برقی کجاست؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۲۷۷

درب شیشه ای اتوماتیک، این روزها به دلیل مزایای زیادی که دارد، جایگزین درب‌های قدیمی شده است. این نوع در به دلیل زیبایی و کارایی خاصی که دارد، در مکان های پرتردد مانند ساختمان های اداری، تجاری، بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و غیره، استفاده می‌شود.

درب اتومات شیشه ای قیمت و انواع مختلفی دارد. درب برقی شیشه ای، درهای Sliding یا همان کشویی، درب لولایی و تلسکوپی از این انواع می باشد. قیمت درب شیشه ای اتوماتیک به عواملی نظیر: اندازه و ابعاد، نوع آن، ضخامت و جنس فریم، شاسی، حمل و نقل و تجهیزات جانبی بستگی دارد.

به جز مکان های فوق، می توان از کرکره برقی پارکینگ برای انواع مغازه و فروشگاه ها استفاده نمود. شایان ذکر است که هنگام خرید کرکره برقی و درب شیشه ای اتوماتیک، می بایست به یکسری نکات توجه نمود که در ادامه به آن پرداخته می شود.

درب شیشه ای اتوماتیک چه انواعی دارد؟

 

اگر قصد خرید درب شیشه ای اتوماتیک را دارید، بهتر است قبل از هر اقدامی برای خرید با انواع مختلف آن آشنا شوید. چرا که هر کدام از انواع این درب‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارد و متناسب با یک نیاز خاص طراحی شده. پس بیایید انواع درب شیشه ای اتوماتیک را به صورت مختصر بشناسیم.

·درب کشویی شیشه ای اتوماتیک (اسلایدینگ)

 

این مدل نسبت به سایر مدل‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، در مکان‌هایی مانند فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها و... از آن استفاده می‌شود. پنل‌های به کار رفته در این نوع درب به صورت کشویی است و به کمک یک سنسور چشمی در بالای آن، وقتی جسمی به درب نزدیک می‌شود درب به صورت کامل باز و بسته می‌شود.

·درب شیشه ای اتوماتیک تلسکوپی

 

یکی از پرکاربردترین مدل‌ها است که بیشتر در مکان‌های پرتردد استفاده می‌شود، از ویژگی‌های خاص آنها می‌توان به روان بودن حرکت اشاره کرد که به دلیل استفاده از چرخ‌های پلیمری در آنها است. علاوه بر این، اجازه ورود گرد و غبار را نیز نمی‌دهد.

·درب شیشه ای اتوماتیک گردان

این نوع درب‌ها به دلیل جلوه زیبایی که می‌بخشند بسیار محبوب هستند و بیشتر در مکان‌های لوکس مانند هتل‌ها یا برخی بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر زیبایی، مهمترین ویژگی این درب‌ها این است که برای ورودی‌های کوچک بسیار مناسب هستند، چون هم به عنوان ورودی استفاده می‌شوند هم خروجی.

·درب شیشه ای اتوماتیک لولایی و تاشو

به این مدل از درب‌ها، سوئینگ نیز گفته می‌شود. از نظر ظاهری بسیار شبیه درب‌های لولایی معمولی می باشند، با این تفاوت که اتوماتیک اند و بیشتر مناسب فضاهای با ورودی کوچک هستند.

درب تاشو، تقریبا مثل درب‌های لولایی هستند، ویژگی که آنها را متمایز کرده دامنه حرکتی کم است که باعث می‌شود در فضاهای کم نیز قابل استفاده باشد.

چرا باید از کرکره برقی پارکینگ استفاده کنیم؟

بزرگترین استفاده درب شیشه ای اتوماتیک و کرکره برقی کجاست؟

این روزها بیشتر از کرکره برقی پارکینگ به جای کرکره مکانیکی استفاده می‌شود. کرکره برقی پارکینگ بوسیله یک موتور کوچک که روی کرکره متصل شده است کار می‌کند. یکی از ویژگی‌های شاخص کرکره برقی پارکینگ، ایمنی بالا است. 

علاوه بر آن یکی از ویژگی‌هایی که این روزها آمار خرید کرکره برقی را بالا برده است، سیستم ایمنی پرتو الکتریکی است که به این صورت کار می‌کند که اگر کرکره در حال پایین آمدن باشد و کودک یا حیوان اهلی یا هر شئ دیگری از زیر آن عبور کند، بسته نخواهد شد.

با خرید کرکره برقی پارکینگ دیگر نیاز نیست با فشار و کمک دست کرکره را بالا و پایین کنید. کرکره برقی پارکینگ دارای طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی است اما کرکره دستی تنها یک مدل با رنگ‌های مختلف دارد. کرکره برقی پارکینگ دارای سیستم برق اضطراری UPS است که در هنگام قطعی برق نیز قابلیت بالا و پایین رفتن دارد.

کرکره برقی پارکینگ به دلیل استفاده از رنگ الکترواستاتیک که ضد تابش و رطوبت است، رنگ و شفافیت خود را از دست نمی‌دهد اما کرکره‌های سنتی در طول زمان دچار فرسودگی و خوردگی می‌شوند. یکی دیگر از مزایای کرکره برقی پارکینگ این است که ضد سرقت هستند اما کرکره‌های دستی به راحتی بالا و پایین می‌شوند.

در خرید کرکره برقی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

بزرگترین استفاده درب شیشه ای اتوماتیک و کرکره برقی کجاست؟

یکی از عواملی که در خرید کرکره برقی باید به آن توجه کرد نوع تیغه کرکره برقی است. تیغه کرکره برقی دارای انواع مختلفی است که شامل تیغه آلومینیومی، فولادی، پلی کربنات و غیره می‌شود. معمولا در خرید کرکره برقی پارکینگ از جنس آلومینیومی استفاده می‌کنند چون سبک و بی‌صدا است.

عامل دیگری که در خرید کرکره برقی اهمیت دارد نوع موتور آن است که عبارتند از ساید، توبولار (توبلار) و سانترال. موتور توبلار بیشتر برای جاهای کم تردد و کرکره‌های کوچک استفاده می‌شود. 

در خرید کرکره برقی به هزینه حمل و نقل و هزینه نصب کرکره نیز توجه داشته باشید، معمولا برای کرکره‌های زیر 10 متر مربع یک هزینه کلی دریافت می‌شود و برای 10 متر به بالا بر اساس متر مربع محاسبه می‌شود.

جمع بندی

این روزها افراد دوست دارند راحتی هرچه بیشتر به دست آورند، استفاده از درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک و کرکره برقی پارکینگ در ورودی و خروجی ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری، بیمارستان‌ها، هتل‌ها و... نمونه‌هایی از این تمایل به راحتی در انسان‌ها است، البته به جز راحتی مزایای دیگری نیز از جمله بالا رفتن امنیت، استفاده بهینه از فضا و زیبایی نیز وجود دارد. 

در متین هوشمند با ارائه انواع درب شیشه‌ای اتوماتیک و کرکره برقی پارکینگ، در تلاشیم تا به راحتی هرچه بیشتر شما را تامین کنیم. امیدواریم خواندن این مقاله شما را در انتخاب درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک و کرکره برقی پارکینگ کمک کرده باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز