خبرگزاری کار ایران

همه چیز درباره خط تولید شوینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۴۲۰۸

 

از دستگاه تیوپ پرکن پلاستیکی چه می‌دانید؟

امروزه انتخاب مناسب‌ترین دستگاه تیوپ پرکن به علت تنوع ماشین‌آلات بسته بندی داخلی و خارجی به خصوص در زمینه آرایشی و بهداشتی، با توجه به شرایط مالی و شغلی کشور تبدیل به کاری سخت برای مشتریان خود شده است لذا نیاز به حضور مشاوری متخصص و متعهد در این زمینه به مراتب بیشتر از گذشته احساس می‌شود. فروش دستگاه تیوپ پرکن در انواع مختلف توسط گروه رضا ماشین انجام می‌پذیرد.

دستگاه‌های تیوپ پرکن چه اتومات باشند و چه نیمه اتومات برای پر کردن تیوپ‌های کرم خمیردندان چسب کاربرد داشته و با توجه به نوسانات بازاری با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.

1.دستگاه یونیزه آب برای خط تولید شوینده       

اولین دستگاه موجود در خط تولید شوینده دستگاه یونیزه آب میباشد. ابتدا به وسیله این دستگاه سختی آب را کاهش می دهیم. زیرا آب مصرفی در محصولات شوینده بهداشتی حتماً بایستی دارای TDs کمتر از ۴۰ ppm باشد.

 

۲. مخزن ذخیره سازی سه لایه و پمپ استیل آب برای خط تولید شوینده

بعد از دستگاه تصفیه آب، برای خط تولید شوینده مخزن ذخیره سازی سه لایه و پمپ استیل آب مورد نیاز می باشد. زیرا زمانی که دستگاه تصفیه آب به آرامی و در مدت زمان ۲۴ ساعت ۱۸۰۰ لیتر آب را تولید میکند می بایست این آب در یک مخزن پلی اتیلن ذخیره شود سپس به وسیله یک پمپ استیل در لحظه‌ای که قرار است فرمولاسیون انجام شود به داخل میکسر ریخته شود.

  این مخزن ها حتماً بایستی به صورت سه لایه باشند تا نور به هیچ عنوان به داخل آن نفوذ نکند و در آن جلبک رشد نکند و ضمناً بهداشتی باشد تا مواد پلاستیکی مخزن داخل آب ذخیره شده، وارد نشود.

 

کارکرد دستگاه تیوپ پرکن

این دستگاه تیوپ پرکن دارای سه نوع اتومات، نیمه اتومات و دستی می‌باشد که هر تولید کننده با در نظر گرفتن ظرفیت خط تولید و میزان سرمایه مشتری یکی از این انواع را انتخاب می‌نماید.

از لحاظ جنس نیز در سه دسته پلاستیکی، لمینتی و آلومینیومی تقسیم می‌گردند. جنس پلاستیکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین انواع این دستگاه است زیرا برای اکثر محصولات تیوپی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

صنایع مورد استفاده

از دستگاه‌های تیوپ پرکن پلاستیکی در صنایع آرایشی، شیمیایی، بهداشتی، دارویی و غذایی استفاده می‌شود.

 

نوع و جنس تیوپ

مساله نوع تیوپ نقش مهمی در انتخاب نوع دستگاه بسته بندی دارد.معیار انتخاب نوع و جنس تیوپ، مشخصات محصول می‌باشد. از مهم‌ترین مواردی که باید در انتخاب تیوپ مورد توجه قرار داد، سازگاری محصول و عدم واکنش آن با سطح داخلی تیوپ می‌باشد. مورد مهم دیگر در این انتخاب نوع درب یا شانه آن است که با توجه به کاربرد و نوع محصول تعیین می‌گردد.

در پایان نام تعدادی از شانه‌ها آورده می‌شود:

شانه Top Caps

شانه Flip

شانه پیچی یا Screw Tops

شانه های چشمی

شانه های نازل دار

 

از دستگاه لیبل زن بطری چه می‌دانید؟

 

همه چیز درباره خط تولید شوینده

دستگاه لیبل زن، یکی از بهترین دستگاه‌ها در کارخانجات صنایع غذایی و بسته بندی به شمار می‌رود. کاربرد این دستگاه که همان انجام عمل لیبل زدن است بسیار مهم می‌باشد. از دستگاه لیبل زن برای درج لیبل و برچسب توضیحات بر روی انواع بطری‌ها و قوطی‌های مواد غذایی و بهداشتی و... استفاده می‌شود. در این مطلب قصد داریم اطلاعات مختصر و مفیدی درباره دستگاه لیبل زن بطری ارائه کنیم پس ب ما همراه باشید.

لیبلی که روی محصولات نصب می‌شود، شامل نام محصول، تاریخ و برخی اطلاعات می‌باشد. وجود این برچسب نشان دهنده عرضه بهداشتی و ایمن محصولات بوده و نکاتی مانند آرم بهداشت و دیگر نکات قابل ذکر روی آن آورده شده و همچنین اهمیت آن در تبلیغات برند بسیار بالا است.  میتوان لیبل زدن را سریع‌ترین بازاریابی ممکن تلقی کرد و هر محصول باکیفیت و مطمئنی دارای این برچسب مهم می‌باشد و برای انجام این عمل مهم و ارزشمند نیاز به دستگاه لیبل زن داریم تا کار به راحتی و با رعایت بهداشت انجام گردد. حال بهتر است به ارائه مطالبی پیرامون دستگاه لیبل زن بطری بپردازیم.

مطالبی پیرامون دستگاه لیبل زن بطری

جهت معرفی بهتر دستگاه لیبل زن بطری بهتر است ابتدا تعریفی دقیق از عمل لیبل زدن ارائه کنیم. به فرآیند درج لیبل یا برچسب بر روی محصول به وسیله دستگاه را لیبل زنی می‌گوییم. این دستگاه جدیدترین محصول در نوع خود به شمار می‌رود که وظیفه‌اش درج اطلاعات مورد نظر بر روی لیبل است.

در تولیدی‌ها و کارخانجات برای حک کردن نوشته‌ها و تصاویر بر روی لیبل از پرینتر صنعتی استفاده می‌شود. در واقع دستگاه لیبل زن، یک پرینتر است که عمل چاپ حروف و اعداد بر روی لیبل‌ها را انجام می‌دهد. این عمل با حرارتی که توسط هد حرارتی ایجاد می‌شود و همچنین توسط تریبون یا لیبل حرارتی انجام گرفته و نهایتا چاپ مورد نظر انجام می‌گردد. در واقع می‌توان گفت تولید کنندگان با استفاده از این وسیله اطلاعاتی مانند نام، برند، توضیحات محصول، کارگردها، نکات لازم و همچنین برند را یادآوری می‌کنند.

دستگاه لیبل زن بطری و غیره، قطعات مختلفی دارد که هر کدام عهده‌دار وظیفه‌ای خاص هستند. این اجزاء شامل مین برد، غلطک فید و نگهدارنده، نگهدارنده ریبون، ترمال هد یا هد حرارتی می‌باشد و خرابی هر کدام از این‌ها می‌تواند در روند کار اختلال ایجاد کند.

دستگاه لیبل زن چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای ساخت لیبل زن از موادی به کار برده می‌شود که به آن‌ها زده زنگ می‌گوییم. این عامل باعث افازایش عمر و کاهش هزینه استهلاک آن می‌شود. همچنین عمر این دستگاه به واسطه پوشش‌های پلیمری، رنگ ضد زنگ و قطعات فلزی اصل تا چند برابر تضمین می‌گردد.

از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به وجود سیستم انتقال قدرت و همچنین الکتروموتورهایی اشاره کرد که باعث می‌شوند کارکرد این وسیله به بهترین حالت پیش رود. همینطور جهت سهولت کار با این وسیله قطعات برقی و الکترونیکی در آن تعبیه شده‌اند.

 دستگاه لیبل زن/ مزایا

-زیبایی محصول: از مهم‌ترین نکات بازار کار که پر از مارک‌ها و برندهای مختلف استت، توجه به زیبایی است. قطعا زمانی که لیبل به‌صورت کاملا استاندارد روی بطری قرار گرفته باشد، توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند.

-مقاومت بالا: دستگاه لیبل زن دارای ویژگی‌های مهمی از جمله مقاومت بالا در مقابل حرارت و ماندگاری بیشتر محصول هستند.

-صرفه جویی در زمان: با به کار گیری این محصول، کار لیبل زنی با بهترین حالت و کیفیت و در کمترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد.

همه چیز درباره خط تولید شوینده

دستگاه پرکن مایعات چیست؟

دستگاه پرکن مایعات دستگاهی است که برای پر کردن حجم یا وزن مشخصی از مایعات در چگالی و حالت‌های متفاوت می‌باشد. انتخاب دستگاه پرکن مایعات مسئله ای پیچیده می‌باشد به همین خاطر توصیه می‌شود به منظور انتخاب دستگاه مناسب با محصول خود با مشاورین شرکت‌ها مشورت کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز