خبرگزاری کار ایران

مشاوره عطاری از صفر تا صد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۷۶۱

شروع هر کاری سخت و دشوار است و اگر تجربه‌ای هم نداشته باشید، اصلاً نمی‌دانید از کجا باید شروع کرد! یکی از سخت‌ترین کار‌ها، راه‌اندازی کسب‌و‌کاری جدید است. برای مثال، راه‌اندازی عطاری مراحل، هزینه‌ها و شرایط گوناگونی دارد که قبل از هر اقدامی باید با آن آشنا شوید. برای آشنایی با این قوانین و دریافت کمک از افراد خبره، می‌توانید به مراکزی مراجعه کنید که مشاوره عطاری ارائه می‌دهند. ما در این مقاله به بررسی قدم به قدم راه‌اندازی عطاری می‌پردازیم. شما می‌توانید با مطالعه این مطلب با شرایط و مسیر پیش روی خود بهتر آشنا شده تا با دید باز‌تری قدم در راه موفقیت بگذارید. 

آماده‌سازی سرمایه لازم مهم‌ترین قدم برای شروع کسب‌و‌کار

سرمایه لازم برای راه‌اندازی عطاری به موارد مختلفی بستگی دارد. در مشاوره عطاری شما می‌توانید با بیان هدف خود، به‌طور دقیق میزان سرمایه مورد‌نیاز خود را به‌دست آورید. یکی از مهم‌ترین معیار‌های تاثیر‌گذار در سرمایه اولیه، متراژ مغازه است. برخی از افراد به راه‌اندازی عطاری آنلاین علاقه دارند. در این صورت هزینه اجاره مغازه جای خود را به طراحی سایت و بازاریابی محتوا می‌دهد. 

به‌طور‌کلی، ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان برای تجهیز مغازه و خرید محصولات مورد نیاز از عمده فروشی عطاری تهران و خرید ماشین‌آلات نیاز خواهید داشت. این مبلغ به‌جز هزینه اجاره یا خرید مغازه است. برای خرید محصولات باید عمده‌فروشی عطاری را انتخاب کنید که کامل‌ترین محصولات را با قیمت‌های مناسب به مشتریان خود عرضه کند. 

اجاره مغازه یا راه‌اندازی عطاری آنلاین؛ تصمیمی سرنوشت‌ساز 

پس از تامین سرمایه، اجاره مغازه برای دریافت مجوز لازم است. شما باید مغازه‌ای داشته باشید که کاربری تجاری داشته باشد. درغیر‌این‌صورت اداره بهداشت مجوز لازم برای فعالیت را به شما نخواهد داد. هر چیزی که به‌طور مستقیم با غذا و انسان در ارتباط باشد، نیاز به تایید وزارت بهداشت دارد. برای مثال، برخی از افراد با خرید عمده عرقیات، آن را در خانه انبار می‌کنند و به فروش عرقیات می‌پردازند. این کار غیر‌قانونی بوده و جریمه‌های سنگین در پی خواهد داشت. 

برخی از افراد نیز با افزایش خرید‌های آنلاین، یک عطاری آنلاین راه‌اندازی می‌کنند تا هزینه‌های خود را کاهش دهند. برای راه‌اندازی عطاری به دو شکل آنلاین و فیزیکی باید از مشاوره عطاری بهره‌مند شوید تا سرمایه و زمان شما هدر نرود. 

دریافت مجوز؛ مهم‌ترین قدم برای راه اندازی فروشگاه عطاری 

هر کسب‌و‌کاری برای شروع فعالیت به‌طور قانونی باید مجوز‌های متعددی کسب کند. برای عطاری‌ها ابتدا باید مجوز فعالیت از صنف عطاری‌ها، عصار و حلواساز دریافت کنید. همچنین، اگر کسب‌و‌کار شما به‌صورت فیزیکی باشد، باید برای مجوز اداره بهداشت نیز اقدام شود. برای مغازه آنلاین عطاری نیز باید درگاه پرداخت و نماد اعتماد الکترونیک داشته باشید.

قوانین دریافت این مجوز‌ها در هر حوزه‌ای متفاوت است. برای مثال، دریافت مجوز فعالیت عطاری یک تا دو هفته زمان می‌برد و نیازمند طی مراحل مختلفی است. البته شما می‌توانید حتی پس از شروع فعالیت نیز برای دریافت این مجوز اقدام کنید. پیشنهاد می‌شود برای مراجعه و پرداخت مالیات حتما از کارشناس مجرب راهنمایی بگیرید. 

مشاوره عطاری از صفر تا صد

تامین محصولات؛ خرید گیاهان عطاری پر‌فروش و متنوع

مهم‌ترین مورد برای تضمین موفقیت در عطاری، شناختن گروه هدف است. شما باید نیاز مخاطبین کسب‌و‌کار خود را بشناسید و متناسب با آن محصولات پر‌فروش و مورد‌نیاز آن‌ها را خریداری کنید. در این بررسی برای شناخت گروه هدف، باید مشخص کنید که قصد خرده‌فروشی دارید یا عمده‌فروشی. به‌طور‌کلی، محصولات پر‌فروش عطاری را در ۴ دسته می‌توان تقسیم کرد:

  1. روغن‌های خوراکی
  2. دمنوش گیاهی
  3. دانه‌های روغنی
  4. ادویه و چاشنی
  5. گیاهان دارویی

شما می‌توانید با خرید عمده حبوبات، ادویه‌ها و پر‌فروش‌ترین محصولات عطاری، انتخاب‌های متنوعی را در اختیار مشتریان خود بگذارید. با‌ تکمیل سبد فروش عطاری خود، مشتریان با هر هدف و سلیقه‌ای دست پر از مغازه شما برمی‌گردند. 

نحوه قیمت‌گذاری و خدمات پس از فروش؛ تضمین موفقیت کسب‌و‌کار

قیمت‌گذاری باید متناسب با استراتژی کسب‌و‌کار و آدرس مغازه انتخاب شود. عطاران می‌توانند ۳۰ تا ۱۰۰ درصد روی محصولات خود سود کنند. البته استراتژی کسب‌و‌کار در تامین محصولات و قیمت‌گذاری آن تاثیر بسیاری دارد. در بسیاری از موارد، قیمت‌گذاری بدون استراتژی در مدتی باعث شکست کسب‌و‌کار می‌شود. به‌همین دلیل، دریافت مشاوره عطاری و تعیین استراتژی طولانی‌مدت می‌تواند آینده و موفقیت بیزینس تازه تاسیس شما را تضمین کند. 

در استراتژی، علاوه‌بر نحوه قیمت‌گذاری، امکاناتی مانند خدمات پس از فروش نیز بررسی می‌شود. برای این‌کار، ابتدا باید نوع کسب‌و‌کار مشخص شود. برای مثال خدمات پس از فروش در سایت‌های عطاری آنلاین، تاثیر مستقیم در اعتماد‌سازی مخاطب و تبدیل او به مشتری وفادار دارد. 

مشاوره عطاری از صفر تا صد

ویترین مارکت؛ همراه شما در همه مراحل صفر تا صد راه‌اندازی عطاری

برای دریافت مشاوره عطاری ابتدا نیاز است تا با مراحل کلی دریافت مجوز، محصولات پر‌فروش و سرمایه مورد‌نیاز آشنا شوید. در این مقاله همه مراحل از ابتدا تا افتتاح مغازه عطاری را بررسی کردیم. شما می‌توانید برای تضمین موفقیت خود و داشتن استراتژی مناسب برای بازاریابی یا فروش، از مشاورین با‌تجربه و متخصص کمک بگیرید. 

در ویترین مارکت، از مشاوره راه‌اندازی عطاری تا تامین کالا همراه متقاضیان خواهیم بود. در ویترین مارکت بیش از ۶۰۰۰ مشتری در مرحله دریافت مشاوره راه‌اندازی عطاری و خرید عمده محصولات فعالیت دارند. خدمات ویترین‌مارکت در راه‌اندازی عطاری شامل تجهیز ماشین‌آلات و تامین محصولات پر‌فروش عطاری است. شما می‌توانید برای ارتباط بیشتر با کارشناسان ویترین مارکت با شماره ۰۲۱۲۲۹۵۳۵۸۴ تماس گرفته یا به سایت vitrinemarket مراجعه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز