خبرگزاری کار ایران

کاری که صنعت چرم با زندگی ام کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۶۱۹

ثروتمند شدن چیزی نیست که شما با تلاش زیاد بتوانید به آن برسید.در حقیقت موفقیت اصلی از ذهن ما ریشه می گیرد. و در دنیای بیرونی ما انعکاس پیدا می کند من در شروع کسبو کار خود توانستم در حوزه چرم بسیار موفق و ثروتمند شوم.

چرم گاوی ضخیم

تولید کنندگان محصولات چرمی و عمده فروشان چرم میتوانند چرم خام را به صورت عمده خود را از طرق مختلف تهیه کنند چرم گاوی ضخیم را به صورت عمده می توان هم از طریق خرید حضوری و هم از طریق سایت و به صورت آنلاین خریداری کرد.

البته از طریق سایت بسیار ساده تر از طریق خرید حضوری است چرا که هم رایگان مشاوره خواهید گرفت و هم می توانید به سایت های مختلف سر بزنید و بهترین چرم باکیفیت بالا و قیمت مناسب را تهیه کنید ضمن اینکه خرید آنلاین وقت کمتری را هم از شما میگیرد.

در ادامه این مطلب توجه شما را به مهم ترین دلایل برای خرید چرم گاوی جلب می کنیم.

1.ضخامت، دوام و لطافت چرم گاوی چرم گاوی بسیار ضخیم و بادوام است به همین دلیل از چرم گاوی برای کفش چرمی و حتی به و روکش مبل و صندلی و داخل اتاق اتومبیل هم استفاده می شود و در کنار این خصوصیات بسیار نرم و لطیف هم می باشد.

2.خاصیت ضد آب بودن چرم گاوی چرم گاوی به طور کامل ضد آب نیست اما در برابر آب مقاومت بیشتری دارد به طور کلی ساختار چرم گاوی همیشه به گونه ای است که آب را تا حدی جذب خود می کند و زمانی هم که خیس می شود بعد از خشک شدن هیج اثری از خیس شدن و رطوبت بر روی چرم باقی نمی ماند و به همان شکل اولیه و لطافت و نرمی خود باز میگردد به خاطر همین خاصیت نیز چرم گاوی در تولید کفش چرمی کابرد زیادی دارد.

 

چرم مصنوعی

چرم مصنوعی طوسی، نوعی از موارد پر کاربرد می‌باشد که در صنعت های مختلف استفاده می شود این رنگ طرفداران زیادی دارد که برای تولید کیف و کفش های ست استفاده می شود چرم مصنوعی نسبت به چرم طبیعی ارزان تر است که از نظر اقتصادی خیلی بصرفه می باشد که باعث شده مشتریان زیادی داشته باشد چرم مصنوعی از لحاظ کیفیت خیلی عالی می باشد چون دارای شکل ظاهری بسیار زیبایی می باشد.

یکی از ویژگی های مهم چرم مصنوعی است که برش و دوخت چرم های مصنوعی خیلی راحت می باشد و جای سوزن دوزی روی چرم مصنوعی کمتر جلب توجه می کند که این مسئله خیلی مهم می باشد این چرم نوعی از چرم های ضد آب می باشد که به خاطر این ویژگی توانسته مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کند.

ایران یکی از کشورهای برتر در تولید چرم مصنوعی است که از بهترین نوع مواد اولیه باکیفیت پلیمری و پلاستیکی برای تولید این کالا استفاده می کند که تولید عمده باعث شده علاوه بر اینکه نیاز داخلی کشور برطرف می‌شود به نیاز متقاضیان خود در خارج از کشور نیز اهمیت دهد و تولید را به صورت گسترده انجام دهد کهبا فروش آن بهترین نوع درآمد را به دست آورد چون پر فروش است و بین کشورهای های همسایه و اروپایی طرفداران زیادی دارد.

برای صادرات به کشور همسایه می توان از طریق راه های زمینی از جمله مرز مهران، پرویز خان، می توان انجام داد که این روش خیلی راحت می باشد و به هزینه های زیادی لازم ندارد اما برای صادرات به کشور های اروپایی از طریق راه های دریایی انجام می شود که با استفاده از لنج های مخصوص باربری انجام می شود که این روش به سرمایه گذاری نیاز دارد اما با صادرات بیشتر باعث می شود بهترین نوع درآمد را به دست آورد.


کاری که صنعت چرم با زندگی ام کرد

چرم مصنوعی طرح دار

یکی از مراکز دیگر که عرضه کننده چرم مصنوعی طرح دار است، سایت ترب می باشد که به صورت اینترنتی کار می کند. اکثر مراکز فروش و توزیع چرم می کوشند تا محصول را به صورت مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده برسانند.

این توزیع مستقیم سبب می شود تا چرم با قیمت بسیار مناسبی عرضه شود و مشتری با آسودگی خیال اقدام به خرید کند. اگر قصد خرید چرم طرح دار را دارید توصیه می شود که از مراکز فروش معتبر این کار را انجام دهید.

یکی از معتبر ترین مراکز پخش و و چرم مصنوعی، فروشگاه ما می باشد که سالیان زیادی است که در این عرصه فعالیت می کند و توانسته رضایت مشتریان زیادی را بدست بیاورد.

برای خرید انواع چرم طرح دار می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید و خرید خود را به ثبت برسانید. لازم به ذکر است که در کوتاه تین زمان ممکن محصول برای شما ارسال خواهد شد.


کاری که صنعت چرم با زندگی ام کرد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز