خبرگزاری کار ایران

یخچال الکترواستیل و بازار پر رقابت یخچال فریزر در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۱۸۸

به احتمال زیاد شرکت تولید لوازم خانگی الکترواستیل را بشناسید. زیرا از مطرح‌ترین تولیدکنندگان یخچال فریزر در انواع متنوع است. اگر که شما دوستِ عزیز هم قصد خرید یخچال فریزر با کاربردهای گوناگون را دارید، بهتر است به سوی شرکتی روید که طی بیست و پنج سال گذشته جزئی از سه برند برتر ایرانی بوده است. از سویی هم جوایز متعددی در حیطه‌های صرفه‌ی اقتصادی، گارانتی و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان گرفته است! بگذارید خیال شما را راحت کنیم یخچال الکترواستیل یکی از مطرح‌ترین یخچال‌های موجود در گستره‌ی بازار است. البته جای تعجب هم ندارد. چرا که این برند دقیقاً از دهه‌ی چهل شمسی انرژی و علم خود را به گونه‌ای تخصصی برروی تولید یخچال و فریزر در انواعِ خانگی و صنعتی گذارده است.

انواع یخچال و فریزر الکترواستیل!

  • یخچال و فریزر دوقلو

اگر که شما دارای خانواده کم‌جمعیتی می‌باشید و یا عادت به تهیه روزانه مواد غذایی برای خود دارید، شرکت الکترواستیل مبنی بر پوشش نیاز شما و با قیمت فوق‌العاده اقتصادی، محصولات خود را به عنوان مدل‌های ES27, ES23, FS24 و ... روانه بازار کرده است.

  • یخچال فریزر بالا و پایین

امکان دارد شما به فریز کردن کم مواد غذایی نیاز داشته باشید و چنین ترجیح دهید مواد غذایی را به صورت تازه استفاده نمایید. در این شرایط فریزر در پایین برای شما مناسب‌تر خواهد بود. همچنین با توجه به استفاده‌های بیشتر یخچال نسبت به فریزر در زندگی کنونی، طراحی یخچال فریزر پایین، از مبتلا شدن شما به کمردرد به دلیل خم شدن‌های پی‌درپی پیش‌گیری می‌نماید.

از سویی دیگر اگر که شما جزئی از آن دست افرادی هستید که فضا، کاربرد، از تمامی این‌ها مهم‌تر قیمت یخچال اولویت دارد، یخچال‌های فریزر بالا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. شرکت الکترواستیل یخچال‌های فریزر بالا را در سری CARA روانه بازار کرده است.

  • یخچال الکترواستیل در مدل سایدبای‌ساید

هم‌اکنون یخچال فریزرهای سایدبای‌ساید جزئی از پرطرفدارترین یخچال‌های موجود در گستره‌ی بازار به شمار می‌رود. شرکت الکترواستیل با سال‌های طولانی تجربه در حیطه‌ی تولید محصولات برودتی، در این زمینه فعالیت می‌کند. شما می‌توانید یخچال سایدبای‌ساید الکترواستیل دارای یخ‌ساز اتوماتیک را در سری محصولات ROYAL با دو طرح چرمی و تیتانیوم شاهد باشید.

به عبارتی این نوع از محصولاتِ ارائه شده از جانب برند الکترواستیل با طراحی مدرن و رنگ‌بندی بسیار زیبا، زینت‌بخش محیط آشپزخانه شما خواهد بود. به لحاظ فنی این مدل از یخچال و فریزرها نسبت به قیمتی که به خود اختصاص داده‌اند بسیار پیشرفته و مدرن به شمار می‌رود. از نگرشی تخصصی یخچال‌های کوچک به سوی بهره‌وری انرژی کمتر متمایل می‌باشند و در طولانی مدّت هزینه‌ای بیشتر به شما متحمل می‌نماید. ولی یخچال فریزر سایدبای‌ساید الکترواستیل می‌تواند از منظر ابعاد نسبت به قیمت و کارایی رضایت شما عزیزان را جلب نماید.

  • یخچال فریزر تک پنج فوت

نام تجاری الکترواستیل برای مصرف کنندگانی که تنها به فریزر و یا تنها به یخچال نیازمند هستند و دوست دارند فضای یخچال و فریزر آن‌ها به گونه‌ای کامل از یک‌دیگر جدا باشد دو محصول پنج فوتی ارائه نموده است. این نمونه از بهترین یخچال الکترواستیل محصولاتی اقتصادی و البته کارآمد می‌باشند که نیاز شما در هریک از این گروه‌ها به خوبی رفع خواهد شد.

آیا کیفیت یخچال الکترواستیل خوب است!

کیفیت یک محصول به گونه‌ای مستقیم به فناوری‌های فنی و خصوصیات ظاهری آن بازمی‌گردد. از این جهت توصیه می‌کنیم در ابتدا عناوینی که در ادامه مطلب مورد بحث قرار می‌دهیم را بررسی کنید. لطفاً با ما تا پایان متن همراه باشید.

  • موتور یخچال الکترواستیل

مهم‌ترین نکته‌ای که لازم است به هنگام خرید لوازم برقی بدان توجه شود، موتور آن دستگاه می‌باشد. در یخچال فریزر الکترواستیل از کمپرسور اینورتر بهره‌گیری شده است که منجر به برتری این مدل از یخچال‌ها به نسبت رقبای خود می‌شود. استفاده از این نوع کمپرسورها موجب افزایش طول عمر مفید یخچال، بهینه‌سازی مصرف انرژی و همچنین کاهش شدّت صداهای مزاحم تا سی‌و‌نه دسیبل می‌شود. از سویی دیگر وجود یک کمپرسور کم‌انرژی با بازده مناسب، امکان مدیریت قبض برق را به شما خواهد داد.

  • محفظه‌هایی برای نگهداری میوه و سبزیجات با کنترل رطوبت

ممکن است در یخچال شما همیشه چند کیسه پُر شده از میوه و سبزیجات وجود داشته باشد که منجر می‌شود از انرژی و مرتب بودن داخل یخچال شما کم شود. در این حالت پیشنهاد ما به شما تهیه‌ی یخچال الکترواستیل خواهد بود. زیرا با وجود یک کشوی جمع و جور جامیوه‌ای منجر می‌شود شما از نگهداری تعداد زیادی کیسه‌ در یخچال بی‌نیاز باشید. علاوه بر این‌ها همیشه میوه و سبزیجات شما تَر و تازه خواهد بود.

یخچال الکترواستیل و بازار پر رقابت یخچال فریزر در ایران

  • سردسازی مواد در کوتاه‌ترین زمان ممکن

بنابر تحقیقات اخیر دانشمندان، زمانی‌که مواد غذایی را به روشی بسیار سریع‌السیر سرد نماییم‌، خاصیت آن‌ها بهتر حفظ خواهد شد. همچنین این نوعِ از ویژگی امکان سرد کردن نوشیدنی‌ها در یک ظهر بسیار گرم تابستانی را برای شما مهیا می‌سازد. اگر که شما از سری یخچال الکترواستیل استفاده کنید و اهل تهیه انواعِ گوناگون دسر و ژله هستید، دیگر نیاز نیست جهت تهیه هر مرحله زمان بسیاری را صرف کنید. زیرا ژله شما بسیار سریع حالت گرفته و آماده مرحله بعد خواهد شد.

  • سیستم جریان هوای چندگانه

مهندسان ایرانی کمپانی الکترواستیل در راستای پیش‌گیری از ناهمگونی سرما در بخش‌های گوناگون یخچال، در بیشتر یخچال‌های الکترواستیل با استفاده از چندین دریچه در تمامی طبقات منجر شده‌اند تا سرما به گونه‌ای یک‌دست به تمامی بخش‌های یخچال برسد.

  • استفاده از سیستم نوفراست

شرکت الکترواستیل با تعبیه فناوری صددرصد نوفراست در یخچال و فریزر الکترواستیل آسودگی خاطر را به کاربران خود می‌دهد. این‌گونه دیگر نیاز نخواهد بود شما نگران وجودِ برفک در یخچال‌‌های خود باشید. جالب است این را به شما بگوییم که اوّلین مهندسان در تکنولوژی نوفراست، زیر نظر شرکت الکترواستیل فعالیت می‌نمودند. پس بهتر است خیال شما از این جهت راحت باشد.

  • وجود هوم بار

دسترسی بسیار سریع و آسان به یک ردیف مملو از نوشیدنی‌های رنگارنگ کاربردی است که با وجود طراحی هوم‌بار در بعضی از مدل‌های یخچال الکترواستیل به آن دست پیدا می‌کنید.

 

  • سیستم فیلتراسیون ضدبو

ممکن است برای شما قبلاً اتفاق افتاده باشد که در زمان باز نمودن درب یخچال و یا فریزر با اقسام گوناگون بوهای نامطبوع روبه‌رو شوید. در این هنگام بایستی یخچال‌ و فریزرهایی را تهیه کنید که علاوه بر داشتن لاستیک دور درب ضدباکتریایی حاوی فیلتر ضدبو آنتی باکتریال داخلی هم باشد. نیاز به گشتن هم نیست. زیرا بیشتر یخچال فریزرهای الکترواستیل با وجود این ویژگی به شما کمک خواهد کرد.

  • مجهز به آب‌سرد کُن و یخ‌ساز با تغذیه از آب شهری

وجود یخ‌ساز و آب‌سرد کُن در بعضی از مدل‌های یخچال الکترواستیل کار شما را جهت دسترسی سریع و آسان به آبی گوارا و خنک و قطعه‌هایی از یخ را ساده‌تر خواهد کرد. از سویی وجود همین آب‌سرد کُن در یخچال‌های الکترواستیل منجر خواهد شد شما درب یخچال را کمتر باز و بسته کنید. در نهایت آنچه که رخ می‌دهد صرفه‌جویی بیش از سی درصد در مصرف انرژی خواهد بود.

یخچال الکترواستیل و بازار پر رقابت یخچال فریزر در ایران

قیمت یخچال الکترواستیل:

یخچال و فریزر الکترواستیل با مصرف بسیار بهینه انرژی و رتبه‌بندی مناسب انرژی در انواع مدل‌های خود، نگرانی‌های شما را در ارتباط با قبض برق کاهش خواهد داد. علاوه بر این‌ها با توجه به امکانات خارق‌العاده، تخصصی و جامع این برند توانا، به این نتیجه دست پیدا می‌کنیم که خرید یخچال الکترواستیل می‌تواند برای شما صرفه‌ اقتصادی خوبی باشد.

نتیجه گیری

دوستان عزیز ما در این نوشتار از خود سعی نمودیم خلاصه‌ای از این مسئله را برای شما بازگو کنیم که آیا یخچال‌ الکترواستیل در گزینه مناسبی برای خرید به شمار می‌رود یا خیر؟ با توجه به مطالب ارائه شده، احتمالا متوجه شده باشید که این برند ایرانی امکانات بسیاری را در دِل خود جای داده است. بنابراین شما با خرید این محصول می‌‌توانید به بسیاری از نیازهای خود پاسخ دهید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز