خبرگزاری کار ایران

10 مدل جذاب‌ پرده سان اسکرین + آموزش نصب

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۶۶۷

اگر دوست دارید پرده‌ای داشته باشید که علاوه بر حفظ حریم خصوصی و کنترل نور، اشعه‌های مضر خورشید را حذف کند، در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند و به شما امکان دیدن مناظر بیرون را هم بدهد، پرده سان اسکرین تنها راه‌حل ممکن است. مدل‌های پرده سان اسکرین متنوع هستند و طیف وسیعی از نیازها را پوشش می‌دهند. شما بسته به انتظارات خود می‌توانید از مدل‌های مختلف این پرده استفاده کرده و آسایش را تجربه کنید.

پرده سان اسکرین بهترین راه برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی، محافظت از وسایل در برابر تابش نور خورشید و حفظ سلامت پوست و چشم در مقابل اشعه UVA خورشید است. این پرده تا 97 درصد اشعه ماوراء‌بنفش خورشید را حذف و کیفیت فرش و مبلمان شما را تا حد زیادی حفظ می‌کند. همچنین مانع از گرم‌شدن محیط می‌شود و انعکاس نور را روی صفحه نمایش تلویزیون و کامپیوتر به حداقل می‌رساند. تمام این مزایا در حالی است که با وجود بسته‌بودن پرده، باز هم می‌توانید دید بیرون را داشته باشید، اما کسی از بیرون نمی‌تواند شما را ببیند. انواع مدل‌های پرده سان اسکرین در فروشگاه اینترنتی پرده بازار موجود است و تنها با چند کلیک می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

 

پرده سان اسکرین یا پرده اقتصادی

10 مدل جذاب‌ پرده سان اسکرین + آموزش نصب

به جرأت می‌توان پرده سان اسکرین را اقتصادی‌ترین پرده موجود در بازار دانست. هیچ پرده‌ای از نظر جلوگیری از هدررفت انرژی با این پرده برابری نمی‌کند. پرده سان اسکرین از الیاف شیشه و پی‌وی‌سی ساخته شده است و به دلیل وجود همین الیاف به‌خصوص الیاف شیشه، مقدار زیادی از اشعه‌های مضر خورشید را برمی‌گرداند، همچنین مانع از گرم‌شدن محیط در اثر آفتاب می‌شود. این قابلیت تأثیر زیادی در کاهش بار مصرفی وسایل برودتی در فصل تابستان دارد. این در حالی است که شما همچنان می‌توانید از نور طبیعی خورشید بهره‌مند شوید و نیازی به روشن‌کردن چراغ ندارید.

عکس این امر در فصل زمستان اتفاق می‌افتد. به این ترتیب که پرده مانع از خروج هوای گرم داخل از طریق پنجره‌ها می‌شود و بار مصرفی وسایل حرارتی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. در مجموع پرده سان اسکرین صرفه‌جویی زیادی در مصرف انرژی می‌کند و به مرور زمان مشاهده می‌کنید که هزینه‌هایی که بابت گاز و برق  می‌پردازید، کاهش پیدا می‌کند. به همین دلیل است که پرده سان اسکرین را پرده اقتصادی می‌دانند و بهترین پرده در جهت توسعه پایدار به شمار می‌آید.

 

انواع رنگ پارچه سان اسکرین

پارچه سان اسکرین در رنگ‌های مختلف موجود است و شما می‌توانید مطابق نیاز خود هر رنگی را که می‌خواهید، سفارش دهید. رنگی را که برای پارچه انتخاب می‌کنید، نحوه عملکرد آن را تعیین می‌کند. بنابراین قبل از اینکه رنگ پارچه را انتخاب کنید، مشخص کنید که چه انتظاری از پرده دارید. به‌عنوان مثال آیا می‌خواهید دید عالی بیرون را داشته باشید یا ترجیح می‌دهید روشنایی فضای خود را افزایش دهید؟ بهتر است تنها به این موضوع که کدام رنگ با فضای داخلی شما هم‌خوانی بیشتری دارد، اکتفا نکنید و موارد دیگری را هم در نظر بگیرید.

رنگ‌های روشن نور و گرما را منعکس می‌کنند و در عین حال روشنایی فضا را به حداکثر می‌رسانند، اما وقتی خورشید در بیرون با شدت زیادی می‌تابد، دید بیرون را کمی‌ سخت‌تر می‌کنند. رنگ‌های تیره‌تر به‌دلیل جذب نور و گرما، دید عالی را از داخل به بیرون ارائه می‌دهند، اما این جذب ممکن است اتاق را کمی‌ گرم‌تر کند.

فروشگاه اینترنتی پرده بازار انواع پرده سان اسکرین را با رنگ‌های متنوع شامل بژ، خاکستری، کرم، شیری، طوسی، سفید و قهوه‌ای عرضه می‌کند. این رنگ‌ها جزو رنگ‌های خنثی بوده و قابل ترکیب با بسیاری از رنگ‌های دیگر هستند. همچنین می‌توان آن‌ها را در تمام دکوراسیون‌ها به کار برد. مزیت دیگر خرید پرده سان اسکرین با رنگ خنثی این است که اگر تصمیم به تعویض دکوراسیون خود گرفتید، نیازی به تعویض پرده‌ها نیست.

 

بهترین مدل‌های پرده سان اسکرین چیست؟

10 مدل جذاب‌ پرده سان اسکرین + آموزش نصب

مدل‌های پرده سان اسکرین تنوع زیادی دارند و به شما این امکان را می‌دهند که طبق نیاز خود، مدلی که دوست دارید را انتخاب کنید، بنابراین بهترین مدل‌های پرده سان اسکرین به سطح انتظارات شما بستگی دارد و همگی آن‌ها از فروشگاه اینترنتی پرده بازار قابل خریداری هستند. سه مدل پرده سان اسکرین از نظر میزان عبور نور عبارت‌اند از:

پشت فوم‌دار یا فلوکه

اگر می‌خواهید پرده سان اسکرین علاوه بر فیلترکردن اشعه‌های مضر UVA خورشید، نور مرئی را هم حذف کند و وقتی پرده را بسته‌اید فضای تاریکی در اتاق ایجاد شود، این نوع پرده برای شما مناسب است. الیاف پرده پشت فوم‌دار تراکم بالایی دارد و مانع از ورود نور مرئی به داخل محیط می‌شود. این پرده برای مناطقی که نیاز به حذف کامل نور وجود دارد مانند اتاق خواب، اتاق کنفرانس ادارات، اتاق کار و غیره مناسب است.

اوریس

پرده سان اسکرین مدل اوریس به شما امکان می‌دهد که از نور طبیعی روز برخوردار شوید، اما امکان دید بیرون را ندارید و از داخل اتاق نمی‌توانید مناظر بیرون را تماشا کنید. البته کسی هم از بیرون نمی‌تواند شما را ببیند و حریم خصوصی شما محفوظ است.

اسکرین

در پرده سان اسکرین مدل اسکرین هم نور طبیعی خورشید را دارید و نیازی به روشن‌کردن چراغ‌ها نیست و هم می‌توانید مناظر بیرون را از داخل خانه تماشا کنید. این مدل پرده از حریم خصوصی شما محافظت می‌کند و دید از بیرون وجود ندارد. اگر ترجیح می‌دهید این قابلیت را داشته باشد که در ساعاتی از روز نور را قطع کنید، می‌توانید این پرده را با یک پرده پارچه‌ای ترکیب کنید.

 

پرده سان اسکرین در چه مکان‌هایی استفاده می‌شود؟

10 مدل جذاب‌ پرده سان اسکرین + آموزش نصب

پرده سان اسکرین بهترین نوع پرده برای استفاده در مکان‌های مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی و غیره است. این پرده مزایای زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به حذف اشعه‌های مضر خورشید، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، امکان دیدن مناظر بیرون هم‌زمان با داشتن حریم خصوصی و غیره اشاره کرد.

این پرده به‌خصوص به دلیل حذف اشعه‌های UVA خورشید برای ادارات و اتاق‌های کار که در آن‌ها کامپیوتر و دیگر وسایل الکترونیکی وجود دارد، مناسب است. اشعه‌های UV-A به‌راحتی از شیشه عبور می‌کنند و اگر فیلترنشده باقی بمانند، منجر به تخریب و آسیب به سطوحی که روی آن‌ها می‌تابد، می‌شوند. مبلمان، فرش، آثار هنری و سایر مواد از این قبیل هم مستعد آسیب هستند و باید از نور مستقیم خورشید محافظت شوند. در غیر این صورت، رنگ آن‌ها محو می‌شود و ارزش خود را از دست می‌دهند.

بهترین راه برای محافظت از وسایل در برابر اشعه ماوراءبنفش، استفاده از پرده سان اسکرین است. وقتی پنجره هیچ پوششی ندارد، 40 تا 50 درصد نور UV از شیشه عبور می‌کند، پرده سان اسکرین تا 97 درصد از ورود اشعه ماوراءبنفش جلوگیری می‌کند و حفظ کیفیت مبلمان، فرش، وسایل الکترونیکی، تابلوها و غیره را بسیار آسان‌تر می‌کند. پرده‌های سان اسکرین از مواد PVC با طراحی خاص و تکنولوژی پیشرفته ساخته شده‌اند که مقاومت بالایی در برابر آسیب محوشدگی به دلیل اشعه ماوراءبنفش دارند. همچنین ضد آب و بسیار بادوام هستند، بنابراین در برابر فشار باد و باران مقاومت زیادی از خود نشان می‌دهند. شما می‌توانید این پرده‌ها را در فضای بیرون و داخل استفاده کنید و در هر اتاقی از خانه و همچنین در محل کار آن‌ها را نصب نمایید.

فروشگاه اینترنتی پرده بازار(pardebazar.com) با سابقه پنج ساله در عرضه انواع پرده‌های مدرن شامل پرده شید، پرده دابل شید، پرده زبرا، پرده ورتیلاین و پرده سان اسکرین، انواع مدل‌های پرده سان اسکرین را با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. شما می‌توانید پرده مورد نظر خود را به‌راحتی سفارش دهید و آن را در کمترین زمان ممکن با 18 ماه ضمانت دریافت کنید.

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز