خبرگزاری کار ایران

5 مورد از مزایای ثبت برند در خارج از کشور و جوامع بین المللی از زبان مدیران ثبت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۶۳۴

بسیاری از کسب و کار ها وجود دارند که به دنبال ارتباطات بین المللی هستند برای این برند ها بهترین راه ثبت برند بین المللی و ثبت برند در خارج از کشور است.برای شناخته شدن در جوامع دیگر ثبت برند در خارج از کشور اهمیت بسیار زیادی دارد.

ثبت برند در خارج از کشور

ثبت کردن یک برند در خارج از کشور مانند ثبت شرکت در ترکیه، یک اقدام رسمی و قانونی بوده که برای رعایت مالکیت و حقوق یک برند و یک کسب و کار انجام میشود.با ثبت برند در خارج از کشور شما می توانید با برند های خارجی و داخلی همزمان رقابت داشته باشید و این برای رشد برند شما بسیار مهم است. همچنین ثبت برند در خارج از کشور برای صاحبین کسب وکار مزایای فراوانی را به دنبال دارد و آن ها می توانند با قانونی طی کردن این مسیر از این مزایا بهره مند شوند. با ثبت شرکت و برند خود در خارج از کشور خدمات و محصولات خود را در جوامع بین المللی معرفی کرده و رشد و توسعه کسب و کار خود را تضمین خواهید کرد.

ثبت برند بین المللی

سیستم ثبت علامت تجارت بین المللی، سیستم مادرید یا پروتکل مادرید نامیده می شود. این سازمان در ژنو اداره می شود. سیستم مادرید به کسب و گار ها اجازه می دهد تا در خارج از کشور و جوامع بین الملل نیز برند خود را ثبت و معرفی نمایند.علامت بین المللی ثبت شده در ایالات متحده، معادل همان درخواست و برندی است که صاحبان کسب و کار ثبت کرده اند. اداره علائم تجاری کشور مورد نظر، باید اجازه حفاظت از برند را بدهد. سیستم مادرید ، خدمات شما را بسیار راحت می کند و بدون نیاز به هیچ تغییری می توانید برند خود را در هر کشوری مانند ثبت برند در ترکیه ثبت نمایید.

5 مورد از مزایای ثبت برند در خارج از کشور و جوامع بین المللی از زبان مدیران ثبت

مدارک ثبت برند در خارج از کشور

در اینجا مدارک لازم برای ثبت برند را توضیح داده ایم:

مدارک لازم برای ثبت برند  برای اشخاص حقیقی:

کارت ملی، شناسنامه، مجوز تاسیس کسب و کار، پروانه بهره برداری

مدارک لازم برای ثبت برند اشخاص حقوقی:

کارت ملی، شناسنامه، آگهی تاسیس شرکت، حوزه فعالیت شرکت، کارت بازرگانی

برای اخذ کارت بازرگانی نیز باید مراحلی را لگذرانید که شرکت های زیادی مثل مدیران ثبت خدمات اخذ کارت بازرگانی در تبریز و شهر های دیگر را برای شما انجام می دهند.

هزینه ثبت برند در خارج از کشور

هزینه های لازم برای ثبت کردن یک علامت تجاری در خارج از کشور و جوامع بین المللی، عبارت است از :

هزینه های اولیه: برای اولین قدم ثبت برند است .

هزینه های تکمیلی: هر دو کشور باید تعهد دهند که از برند محافظت می کنند. در بعضی از موارد هزینه های تکمیلی فقط برعهده فرد است .

دیگر هزینه های تکمیلی: برای کالا های متفاوت هزینه های جدا گرفته می شود که به طبقات کالا ازتباط دارد همچنین هزینه ارسال مدارک نیز در این دسته می باشد.

مزایای ثبت برند در خارج از کشور

محافظت قانونی: ثبت برند بین المللی مانند ثبت برند داخلی ،برند شما را از سو استفاده افراد محافظت می کند و در صورت ایجاد هر مشکلی به صورت قانونی می توانید پیگیری نمایید.

5 مورد از مزایای ثبت برند در خارج از کشور و جوامع بین المللی از زبان مدیران ثبت

فرصت شغلی: برند بین المللی شما به عنوان یک نوع دارایی عمل کرده و نقش مهمی در رشد برند شما دارد. یک برند بین المللی موفق، به برند و کسب و کار شما فرصت درآمد بیشتر و شهرت را می دهد .

هویت منحصر به فرد: وقتی در سطح جهانی کسب وکار و برند خود را ثبت می کنید محصول شما از طریق ثبت علامت تجاری بین المللی شناخته می شود .

تجارت الکترونیک: ثبت یک برند در خارج از کشور، نقش مهمی در رشد تجارت الکترونیک خواهد داشت .

ثبت تغییرات و تمدید آسان: ثبت برند خود در خارج از کشور، از مدت ثبت به مدت ۱۰ سال اعتبار دارد و دسترسی به تغییرات و تمدید آسان می باشد .

از برند شما در هنگام صادرات و واردات محافظت می شود: هنگام انجام دادن صادرات و واردات، اگر هرگونه تخلفی نسبت به برند شما انجام شود، می توانید نسبت به آن اقدامات قانونی را انجام دهید.

آیا متقاضی می تواند برند خود را در چند کشور ثبت کند؟

چندین قرارداد بین المللی برای یک برند، می تواند در چند کشور مختلف ثبت شود. موافقت نامه مادرید و پروتکل مادرید، امکان ثبت درخواست صاحبان کسب و کار برای ثبت برند در سطح بین المللی را فراهم خواهد کرد فقط نکته مهم این است که حفاظت از برند ثبت شده در هر کشور باید تایید شود.

5 مورد از مزایای ثبت برند در خارج از کشور و جوامع بین المللی از زبان مدیران ثبت

چرا داشتن وکیل در ثبت برند بین الملل اهمیت دارد؟

هر زمانی که شما برند خود را در ایالات متحده یا در سطح بین المللی ثبت کنید، راهنمای یک وکیل می تواند مزایای فراوانی برای ثبت برند شما داشته باشد. هنگامی که در این مسیر با یک وکیل همراه باشید، به شما کمک می کند که تمام جزئیات مشخص شود و مسیر شما برای تجارت هموار شود. تمام صاحبان کسب و کار باید مطمئن شوند که اشخاص دیگر از برند آن ها استفاده نمی کنند و در این موارد وجود یک وکیل بسیار مهم خواهد بود.همچنین یک وکیل می تواند از سواستفاده از برند و ... از راه های قانونی جلوگیری کند.

سخن پایانی

تمام صاحبان کسب و کار می توانند برای حفاظت از برند خود و پیشرفت های چشمگیر، ثبت برند در خارج از کشور را انجام دهند و از این راه به سود بسیار زیادی برسند. در این مسیر هزینه ها و مراحل زیادی وجود دارد، اما هنگام ثبت برند به صورت قانونی در خارج از کشور، برند شما به رسمیت شناخته خواهد شد. ثبت کردن یک برند در خارج از کشور علاوه بر مزایای بسیار زیادی که به همراه دارد، ممکن است که خطراتی هم وجود داشته باشد که برند صاحبان کسب و کار را به خطر بیندازد.شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مدیران ثبت:modiransabt.com مراجعه نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز