خبرگزاری کار ایران

ثبت شرکت در ترکیه

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۰۵۴

راه اندازی کسب و کار و آغاز فعالیت تجاری معمولا با ثبت شرکت انجام می‌شود. سرمایه داران با ثبت شرکت و شروع کار و فعالیت علاوه بر ایجاد اشتغال، باعث رونق و کمک به اقتصاد کشور می‌شود.

ثبت شرکت در ایران و هر کشور دیگری ، تابع قوانین مربوط به آن کشور می باشد. با توجه به شرایط کنونی ایران و وجود تحریم ها علیه ایران ، تجار ، تولیدکنندگان و صاحبان شرکت ها ممکن است در برخی موارد مربوط به کسب و کارهایشان با مشکل روبه رو شوند. یکی از راه حل هایی که می توانند با تحریم ها مقابله کنند و مانع از بین رفتن سرمایه و کسب و کارشان شود، ثبت شرکت در کشور دیگری می باشد. کشور ترکیه یکی از کشورهایی است که به عنوان مقصدی برای ثبت شرکت از طرف سرمایه گذاران انتخاب می شود.

قوانین ثبت شرکت در ترکیه

ثبت شرکت در ترکیه و قوانین آن نشات گرفته از قوانین فرانسه می باشد. و فقط در برخی دستورالعمل ها تفاوت های جزیی دارند. قوانین ثبت شرکت در ایران و ترکیه تا حدودی شباهت دارند. برای آغاز هر نوع فعالیت و کسب و کاری در ترکیه باید شرکت ثبت کرد. طبق قانون ترکیه ، افراد خارجی با پاسپورت می توانند در این کشور به طور قانونی شرکت ثبت کنند.

انواع ثبت شرکت در ترکیه

سه نوع ثبت شرکت در ترکیه وجود دارد. ثبت شرکت شخصی، ثبت شرکت مسئولیت محدود و ثبت شرکت سهامی.

بیشترین و پرطرفدارترین نوع ثبت شرکت ، ثبت شرکت مسئولیت محدود می باشد. با انتخاب این نوع از ثبت شرکت، هر شرکتی و با هر نوع موضوع فعالیتی را می توان ثبت کرد. و فعالیت در ترکیه را آغاز نمود.

ثبت شرکت در ترکیه

بعد از ثبت شرکت نیاز به استخدام یک شخص ترک به عنوان حسابرس و مشاور مالی شرکت می باشد. استخدام این شخص در روند ثبت شرکت ضروری بوده و حتما باید شخص ترک باشد و شهروندی ترکیه را داشته باشد. و پس از ثبت شرکت نیز کارهای مالیاتی و نگهداری شرکت را انجام می دهد.

 لزوم مشاوره پیش از ثبت شرکت در ترکیه

به دلیل وجود تحریم ها علیه ایران، ایرانی ها برای ثبت شرکت در ترکیه با محدودیت هایی مواجه هستند. نوع شرکتی که ثبت می کنند بسیار مهم می باشد. و باید به آن توجه شود. همچنین برخی شرکت ها نیاز به مجوزهایی دارند که خارجی ها یا نمی توانند این مجوزها را بگیرند، یا اخذ مجوزهای لازم بسیار سخت می باشد. علاوه بر این ، مشاوره پیش از کار می تواند در کاهش هزینه ثبت شرکت در ترکیه نیز کمک بزرگی باشد.

ثبت شرکت در ترکیه

بنابراین نیاز است ابتدا با کارشناس و وکیل باتجربه در زمینه ثبت شرکت در ترکیه مشورت شود. تا بتوان به صورت قانونی و درست از شرکت ثبت شده استفاده کرد. زیرا شرکت هایی هستند که به دلیل موضوعات گفته شده یا مشکلات دیگر، قادر به ادامه کار و فعالیت در ترکیه نمی باشند. و مجبور به بستن شرکت می باشند. که بستن شرکت پروسه زمانبرتر و هزینه بری می باشد.

موسسه بین المللی گلوبال کادرو، با داشتن کارشناسان و وکلای مجرب ، توصیه ها و راهنمایی های لازم را به سرمایه داران و صاحبان شرکت ها می کند. و آن ها را در مسیر ثبت شرکت در ترکیه راهنمایی و هدایت می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز