خبرگزاری کار ایران

چطور علایقم را به منبع درآمدم تبدیل کردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۰۱۳

با توجه به اینکه همیشه به دنبال به وجود آوردن یک راه درآمد از طریق دنبال کردن علایقم بودم به سراغ تولید انواع بازی فکری رفتم و توانستم در این عرصه موفق شوم و سود خوبی به دست آوردم و در این مطلب بهترین بازی ها را به شما معرفی خواهم کرد.

بازی فکری کودکان

یکی از سرگرمیهایی که می‌ تواند هم روحیه مان را شاد کند و هم در جهت تقویت حافظه مان به ما کمک کند بازی فکری کودکان و بازی آنلاین دخترانه می‌ باشد که با موضوعات متنوع و انواع بسیاری و با قیمت مناسب در میان مردم خرید و فروش می‌ شود. در صورتی‌ که شما در فکر افزایش مهارتهای ذهنی و روابط اجتماعی کودکان دلبندتان و یا حتی خودتان هستید بهتر است ابتدا یکی از انواع این بازیها را تهیه کنید و نتیجه آن را ببینید.

ممکن است فکر کنید که این بازیها فقط مخصوص کودکان و خردسالان می‌ باشد اما بازیهایی که پیچیده‌ تر و مناسب سنین بالا طراحی شده‌ اند می‌ توانند ذهن شما را به چالش بکشند و همان سرزندگی و شادی کودکی را در بزرگسالی به شما هدیه دهند. ممکن است حتی متوجه نباشید اما زمانی‌ که شما شروع به بازی می‌ کنید خود را در یک فضای ذهنی قرار می‌ دهید که نیاز به برنامه‌ ریزی دقت و تلاش برای برنده شدن دارید و همین باعث می‌ شود که از ذهن خود به‌ شدت استفاده کنید و در جهت بهبود حافظه و گیرایی مغز خود قدمهای مثبتی بردارید.

بازی فکری معمایی

البته امروزه با توجه به پیشرفت انرژی انواع و اقسام مدل های مختلف بازی فکری معمایی مانند جاسوسی، جنگی، فوتبالی،معمایی و غیره وارد بازار شده اند که هر کدام از آن ها از طرفداران خاص خود برخوردار می باشند و همچنین فرد با صرف زمان در ان ها به راحتی می تواند زمینه خلاقیت، خنده،شادی و همچنین هوش خود را بالا ببرد و در نتیجه از ابتلا شدن به بیماری های مانند آلزایمر، افسردگی،استرس کاهش سرعت مغز و غیره جلوگیری نماید.

اگر بخواهیم بازی فکری را به صورتی کاملا روان برای شما معرفی کنیم بایستی بگوییم که نام دیگر بازی های رومیزی، بازی فکری می باشد که اغلب دارای ابزارهایی همچون یک صفحه بازی، تعدادی مهره، تاس و یا ورق می باشند که اگر بخواهیم دو مورد از قدیمی ترین ان ها را نام ببریم بایستی به منچ و یا مار بازی اشاره نماییم که تقریبا تمامی اهالی دهه های مختلف قبل از ۸۰ برای یکبار هم که شده با آن بازی کرده اند.

چطور علایقم را به منبع درآمدم تبدیل کردم

بازی فکری قدیمی

تاثیر بازی فکری قدیمی بر روی مغز و ذهن افراد بستگی به نوع آن بازی دارد مثلا بازیهای استراتژیک بر روی قدرت تحلیل و محاسبات و قدرت پیش بینی و حس ششم و غیره تاثیر می گذارند و این بخشها در ذهن و مغز را تقویت می کنند.

خاصیت بازیهای فکری این است که به دلیل آنکه این بازیها سبب می شود تا در هنگام بازی در ذهن خود برنامه ریزی کنید و تمرکز کنید و نقشه بکشید و اطلاعاتی را به یاد داشته باشید و در کل از مغزتان کار بکشید از این رو از پیری و اختلال حافظه جلوگیری می کند و فرد را از خطر ابتلا به آلزایمر دور می کند. طبقه بندی بازیهای فکری 7 دسته می باشد که در ادامه توضیح مختصری از هر کدام برای شما خواهیم داد.

چطور علایقم را به منبع درآمدم تبدیل کردم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز