خبرگزاری کار ایران

بهترین کشور برای مهاجرت کدام است ؟ بررسی امکانات کشور کانادا برای مهاجرت

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۷۹۰

قبل از انتخاب کشور مناسب برای تحصیل در خارج از کشور یا برای انتخاب بهترین کشور  برای مهاجرت  باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. چیزی که شما آن را مهاجرت یا دریافت اقامت دائم می‌نامید یکی از آن‌هاست. ازآنجایی‌که اکثر کشورها سیاست‌های مهاجرتی سخت‌گیرانه‌ای دارند، یافتن راه‌هایی برای بازگشت و کار برای دانشجویان دشوار می‌شود. بااین‌حال، برخی کشورها از تنوع ملیتی استقبال می‌کنند و به دانشجویان بین‌المللی اجازه می‌دهند به صورت دائم ساکن این کشورها شوند.

بهترین کشور برای مهاجرت کاری

کانادا کشوری مترقی است که فهرست کاملی از مزایای اجباری کارکنان، ازجمله مرخصی والدین، 25 روز مرخصی در سال و بالاترین حداقل دستمزد در آمریکای شمالی دارد. متوسط ​​حقوق در کانادا بالا است و هزینه زندگی کاملاً معقول است که  آن را به مقصدی عالی برای کار و پس‌انداز تبدیل می‌کند. کانادا همچنین یکی از امن‌ترین کشورهای روی زمین است و دارای اقتصاد پررونقی است که ازنظر اندازه در رتبه چهاردهم جهانی قرار دارد.

مراقبت‌های بهداشتی بزرگ‌ترین صنعت (ازنظر اشتغال) در کانادا است و این کشور کمک‌های چشمگیری در پیشرفت‌های پزشکی ازجمله کشف انسولین، اختراع و اولین ضربان‌ساز جهان و کشف درمان HAART درمانی به‌عنوان پیشگیری از HIV داشته است.

تمرکز بر تعادل بین کار وزندگی و کارکنان شاد در کانادا فراتر از مزایای اجباری است و بسیاری از شرکت‌ها مزایای بیشتری را برای ترویج سبک زندگی سالم ارائه می‌کنند. عضویت با تخفیف در باشگاه، مراقبت‌های بهداشتی کودکان، برنامه‌های زمانی انعطاف‌پذیر و مزایای بهداشتی طولانی‌مدت، همه اشکال رایج غرامت‌های غیر پولی هستند که کارفرمایان به نیروی کار خود در کانادا می‌دهند.

ازآنجایی‌که کانادا فرصت‌های شغلی زیادی در بخش‌های مختلف دارد، به‌ویژه درزمینه فناوری اطلاعات، تحقیقات، مراقبت‌های بهداشتی و انرژی، مکان بسیار خوبی برای یافتن کار کوتاه‌مدت، ایجاد شغل یا کارآموزی جوانان در خارج از کشور است. انگلیسی‌ زبان اصلی در اکثر مناطق کانادا است، بنابراین هیچ مانع زبانی برای مهاجران یا کارآموزان انگلیسی‌زبان وجود نخواهد داشت.

اینکه آیا برای کار در کانادا به مجوز نیاز دارید و مدت‌زمان آن به شهروندی و سایر شرایط بستگی دارد. افرادی که دارای پاسپورت ایالات‌متحده یا مکزیک هستند می‌توانند به‌طور قانونی تا 6 ماه بدون ویزای کار در کانادا کار کنند، اما اگر قصد اقامت طولانی‌تری داشته باشند، به آن نیاز خواهند داشت.

دو نوع مجوز کار موقت در کانادا وجود دارد. اولین مجوز کار باز است که به شما امکان می‌دهد برای اکثر کارفرمایان در کانادا کارکنید. گزینه دیگر مجوز اختصاصی کارفرما است که مستلزم داشتن قرارداد با کارفرمای خاص است.

قبل از شروع جستجوی کار، صفحه اطلاعاتی در وب‌سایت رسمی دولت کانادا را برای جستجوی شغل در کانادا مرور کنید. این به شما منابع بزرگی را برای کمک به جستجوی شغل و اطمینان از اینکه شغل برای دریافت مجوز کار مطابقت دارد، در اختیار شما قرار می‌دهد.

هنگامی‌که برای مطالعه آگهی‌ها آماده شدید، ابتدا به انجمن کار در خارج از کشور بروید و آگهی‌های شغلی اخیر را مرور کنید. پیوستن به گروه‌های مهاجر کانادایی در رسانه‌های اجتماعی هنگامی‌که برای مطالعه آگهی‌ها آماده شدید، ابتدا به انجمن کار در خارج از کشور بروید و آگهی‌های شغلی اخیر را مرور کنید. پیوستن به گروه‌های مهاجر کانادایی در رسانه‌های اجتماعی راه عالی دیگری برای شبکه‌سازی، یافتن فرصت‌ها و یادگیری از کسانی است که با موفقیت در کانادا کار پیداکرده‌اند.

بهترین کشور برای مهاجرت کدام است ؟ بررسی امکانات کشور کانادا برای مهاجرت

بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی

کانادا کشوری است که همیشه از مهاجرت دانشجویان استقبال کرده و شاید بهترین کشور برای مهاجرت دانشجویی باشد. این کشور یک برنامه مهاجرتی  مناسب برای مهاجرت به همراه یک برنامه  پس از فارغ‌التحصیلی دارد. این امکانات برای دانشجویان بین‌المللی که مایل به تحصیل و کار در خارج از کشور هستند ایده آل  است. بر اساس این برنامه‌ها، دانشجو می‌تواند بسته به مدت دوره تحصیلی خود، مجوز کار حداکثر تا 3 سال دریافت کند. هنگامی‌که یک دانش‌آموز شغلی پیدا می‌کند، پس از شش ماه درخواست اقامت دائم برای او آسان‌تر می‌شود. کانادا دارای سیستم آموزشی باکیفیت و دانشگاه‌های بسیار مشهور است . علاوه بر این، دانشجویان درصورتی‌که بیش از یک سال در کانادا تحصیل‌کرده باشند، امتیازات واجد شرایط اضافی برای اقامت دائم دریافت می‌کنند و از این رو می تواند بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی برای افراد باشد.

بهترین کشور برای مهاجرت  از طریق سرمایه گذاری

 در رابطه با بهترین کشور برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری نیزمیتوان گفت که برنامه‌های مهاجرتی مختلف در کانادا برای کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و شرکت‌های خارجی طراحی‌شده است که متقاضیان را واجد شرایط اقامت دائم می‌کند. درنتیجه، هیچ برنامه سرمایه‌گذار کانادایی وجود ندارد. در عوض، گزینه‌های متعددی برای مهاجرت سرمایه‌گذاران وجود دارد. این گزینه‌ها را می‌توان به برنامه‌های فدرال و استانی تقسیم کرد که در زیر توضیح داده‌شده است.

صاحبان مشاغل خارجی نوآورانه می‌توانند از ویزای استارتاپ کانادا  بهره‌مند شوند که حداکثر 5 شریک مؤسس را واجد شرایط برای اقامت دائم در کانادا می‌کند. توجه به این نکته مهم است که استارت اپ مستقر که بر تقویت نوآوری تمرکز دارند برای این برنامه ترجیح داده می‌شوند. این برنامه به سرمایه‌گذاران خارجی مانند صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر نیاز دارد. دریافت اقامت دائم ممکن است تا 2 سال طول بکشد.

چه کسی باید برای برنامه‌های سرمایه‌گذار درخواست دهد؟

هر یک از برنامه‌های بالا شرایط واجد شرایط بودن و فرآیند درخواست خود را دارد، اما اکثر آن‌ها برخی از عناصر مشترک رادارند:

  • راه‌اندازی یک کسب‌وکار موفق یا داشتن بودجه کافی برای خرید یا راه‌اندازی آن در کانادا؛
  • حداقل 250000 دلار داشته باشید که بتوانید در کسب‌وکار کانادایی خود سرمایه‌گذاری کنید.
  • داشتن مهارت‌های لازم برای توسعه تجارت و مدیریت کسب‌وکار؛ و
  • توانایی استفاده از تجربه کسب‌وکار خود را برای ایجاد کسب‌وکار در کانادا داشته باشید.

هر مهاجر تجاری که از طریق مهاجرت کاری به کانادا می‌آید، واجد شرایط اقامت دائم است. هنگامی‌که برای اولین بار برای درخواست مهاجرت تجاری خود تأییدیه دریافت می‌کنید، مجوز کار دریافت می‌کنید زیرا شرکت کانادایی شمارا استخدام می‌کند. پس از راه‌اندازی کسب‌وکار خود به مدت حداقل یک سال، واجد شرایط اقامت دائم خواهید بود. پس از دریافت اقامت دائم، درنهایت می‌توانید واجد شرایط شهروندی کانادا شوید.

 می توان کل فرآیند را می‌توان به‌صورت زیر خلاصه کرد:

  1. تأسیس یا خرید یک شرکت کانادایی؛

2-شرکت کانادایی شمارا استخدام می‌کند.

3-از طریق برنامه مهاجرت تجاری برای مجوز کار اقدام کنید.

 4-کسب‌وکار خود را در کانادا به مدت یک سال اداره کنید.

5- درخواست برای اقامت دائم

بهترین کشور برای مهاجرت کدام است ؟ بررسی امکانات کشور کانادا برای مهاجرت

جمع بندی

مهاجرت برای هرکسی می تواند هم یکی از مهم ترین و هم یکی از سخت ترین اقداماتی باشد که در زندگی شخصی و یا کاری خود می تواند انجام دهد، در این مطلب سعی کردیم مهم ترین موارد را در مورد بهترین کشور برای مهاجرت بیان کنیم تا اگر قصد مهاجرت به کشوری را دارید بتوانید بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

 

hamigrowth.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز