خبرگزاری کار ایران

8 دلیل استفاده از سامانه نظرسنجی آنلاین یوچک

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۳۵۲

در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید؛ حتما به بازخورد مخاطبان خود از جمله مشتریان، دانش آموزان و حتی کارمندان و همکارانتان نیاز دارید. این امر به شناسایی نقاط ضعف و قوت، ارتباط و تعامل بهتر و به‌طور ساده موفقیت بیشتر منجر می‌شود. سامانه نظرسنجی یوچک، یک پلتفرم تخصصی ساخت، اشتراک‌گذاری و آنالیز پرسشنامه و نظرسنجی است که می‌تواند در این زمینه به‌خوبی به شما کمک کند.

در حالی که در گذشته نظرسنجی‌ها عمدتا به روش‌های کاغذی، پستی، حضوری و به‌طورکلی فیزیکی انجام می‌شدند؛ اینترنت کمک کرده است که نظرسنجی‌های امروزی، بسیار کارآمدتر، سریع‌تر و ارزان‌تر تهیه و اجرا شوند. اما مزیت پلتفرمی مانند یوچک نسبت به دیگر سامانه‌های نظرسنجی چیست و چه تجربه منحصربه‌فردی را برای شما رقم می‌زند؟

در این مقاله، هشت دلیل برای استفاده از سامانه نظرسنجی یوچک را به شما معرفی می‌کنیم که درواقع، نقاط قوت متمایزکننده این پلتفرم نسبت به رقبایش هستند. اگر به دنبال طراحی و برگزاری پرسشنامه و نظرسنجی آنلاین به روشی کارآمد و بهینه هستید با ما همراه باشید و با امکانات خود در یوچک آشنا شوید.

یوچک را رایگان امتحان کنید

مسلما، پیش از آنکه هر محصول یا خدماتی را خریداری کنید، تمایل دارید در مورد آن بدانید. اگر بتوانید با ویژگی‌های آن کار کرده و آشنایی نیز پیدا کنید، قطعا می‌توانید تصمیم بهتری بگیرید. درست مانند خودرویی که پیش از خرید باید سوار آن شده و علاوه بر اطمینان از سلامتی‌اش از اینکه باب میل شماست و انتظارات‌تان را برآورده می‌کند، مطمئن شوید.

سامانه نظرسنجی یوچک نه‌تنها ثبت‌نام رایگان دارد؛ بلکه این امکان را برای کاربران تازه خود فراهم آورده است که با درخواست نسخه دمو یا سازمانی این سامانه با محیط آن پیش از خرید، آشنا شوند. به‌این‌ترتیب، به‌خوبی متوجه خواهید شد که کدام‌یک از امکانات این فرم‌ساز آنلاین با مدل کسب‌وکار شما، اندازه آن، نوع سوالات و به‌طورکلی نیازها و انتظاراتتان بیشتر سازگار است.

علاوه بر این با کار کردن با محیط دمو می‌توانید سرعت خود در کار کردن با نرم‌افزار اصلی را افزایش دهید و سوالات احتمالی را نیز برای خود رفع کنید یا از آن‌ها لیستی تهیه کرده و پیش از خرید نرم‌افزار اصلی یوچک از کارشناسان این سامانه بپرسید.

یوچک یک سامانه تخصصی است

بسیاری از سامانه‌های ساخت پرسشنامه آنلاین ، خدمات پرسشنامه آنلاین و موارد مشابه را در کنار دیگر خدمات خود ارائه می‌دهند. این در حالی است که یوچک، یک سامانه تخصصی نظرسنجی آنلاین بوده که تمرکز خود را تنها به این خدمات معطوف کرده است. این ویژگی در دل خود، مزایای پنهان دیگری نیز دارد که مهم‌ترین آن‌ها تنوع روش‌ها و متدهای نظرسنجی است.

هر کسب‌وکار، سازمان یا فرد، بسته به نیازها، مخاطبان و مدل فعالیت خود به متد و شکل خاصی از پرسشنامه نیاز دارد. برخی بیشتر سوالات باز مطرح می‌کنند که نتایج کلی و کیفی را در بر دارند. برخی دیگر بیشتر به سوالات بسته با جواب‌های کمی نیاز دارند و هدف خاصی را دنبال می‌کنند.

متخصصین طراحی سامانه فرم ساز آنلاین یوچک، علاوه بر اینکه در این زمینه دانش آکادمیک و علمی به‌روز دارند؛ چندین سال است که در این عرصه فعالیت کرده و مدل‌های کسب‌وکار در ایران و نیازهای آنان را شناسایی کرده‌اند.

یوچک امکانات سفارشی سازی دارد

سفارشی‌سازی از آن مزایایی است که هر کسب‌وکاری در تمامی نرم‌افزارهای خود به دنبال آن است. یک نرم‌افزار با ویژگی‌ها و قابلیت‌های ثابت و غیرقابل تغییر به‌هیچ‌عنوان نمی‌تواند تمامی ظرفیت خود را در یک کسب‌وکار نشان دهد. به همین دلیل است که سامانه نظرسنجی یوچک با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی، امکان سفارشی‌سازی نرم‌افزارهای فرم‌ساز و پرسشنامه‌های آنلاین خود را فراهم کرده است. این امکان خود مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:

  • برقراری ارتباط صمیمانه‌تر با مخاطب و جلب اعتماد بیشتر او

  • افزایش احتمال شرکت مخاطبان در نظرسنجی و نیز افزایش میزان دقت آن‌ها در پاسخ‌گویی؛ چراکه آن‌ها بیشتر خود را در یک ارتباط واقعی و معنادار می‌یابند

  • افزایش اعتبار برند

  • تسهیل فرآیندهای آنالیز

  • تسهیل تمایزگذاری بین نظرسنجی‌های مختلف در بخش‌های متفاوت سازمان یا بین نظرسنجی‌هایی که با اهداف و مخاطبان متفاوت انجام شده‌اند.

با یوچک حرفه ای تر آنالیز کنید

یک آنالیز هدفمند، کاربردی و مختص هر نظرسنجی و سازمان تنها با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های هوش مصنوعی میسر است. در غیر این صورت، هم احتمال خطا بالا می‌رود و هم نتایج حاصل‌شده به‌قدری کلی و بدون توجه به ماهیت و نیازهای سازمان هستند که عملا استفاده از آن‌ها غیرممکن می‌شود.

سامانه نظرسنجی آنلاین یوچک با توجه به این هدف که درواقع، هدف نهایی و مطلوب هر نظرسنجی است با کاربرد هوش مصنوعی، مدل‌های مختلف گزارش‌گیری و آنالیز را نظرسنجی‌های خود گنجانده است. این آنالیزها می‌توانند کیفی، کمی و یا ترکیبی از آن‌ها باشند و در شکل‌های متفاوت عدد، آماری، شکلی و غیره به نمایش درآیند. یکی از مهم‌ترین مزایای گزارش‌گیری بصری، کاهش زمان آنالیز داده‌ها بدون نیاز به دانش خاص در علم آمار است.

با یوچک مدل های مختلف سوالات را پوشش دهید

8 دلیل استفاده از سامانه نظرسنجی آنلاین یوچک

این مزیت نیز یکی از نتایج برخورداری یوچک از یک تیم حرفه‌ای و متخصص در طراحی سوالات است. باوجوداینکه هنگام استفاده از این سامانه نظرسنجی، امکان سفارشی‌سازی وجود دارد، می‌توان گفت که سوالات پیش‌فرض طراحی‌شده توسط این تیم، هم ازنظر فرم و هم ازنظر محتوا، بسیاری از نیازهای شما را پوشش می‌دهند.

یک نظرسنجی حرفه‌ای باید فرم‌های مختلفی از سوالات، شامل نموداری، مقیاس لیکرت، باز، بسته، مقایسه‌ای و رتبه‌دهی، شکلی و غیره را شامل شود و برای هر سوال، بهینه‌ترین شکل را پیش روی مخاطب بگذارد. در تیم یوچک برای بسیاری از سوالات پرتکرار و مشترک در عمده نظرسنجی‌ها با بررسی‌های آماری و مطالعاتی که انجام شده است، بهینه‌ترین شکل طراحی و پیشنهاد شده‌اند.

برای هر بخش، نظرسنجی جداگانه طراحی کنید

8 دلیل استفاده از سامانه نظرسنجی آنلاین یوچک

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از سامانه نظرسنجی آنلاین یوچک این است که می‌توانید برای بخش‌های مختلف سازمان خود، نظرسنجی‌های تخصصی و جداگانه طراحی کنید. این بخش‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • منابع انسانی

  • مشتریان

  • بازاریابی

  • آموزش

  • صنایع

  • اجتماعی

هر یک از این بخش‌ها سوالات و الزامات مخصوص به خودشان را دارند. این دسته‌بندی‌ها در یوچک کلی هستند؛ اما با ورود به هر بخش می‌توانید نظرسنجی‌های تخصصی‌تری را مشاهده کنید. همچنین در هر بخش، نمونه‌ای از نظرسنجی‌ها قرار داده شده است که با توجه به آن‌ها می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

با یوچک نظرسنجی اینتراکتیو انجام دهید

در فرم‌های یوچک، این امکان وجود دارد که نظرسنجی را به‌صورت صوتی مطرح کرده و جواب‌ها را نیز به‌صورت صوتی دریافت کنید. به‌طورکلی با استفاده از امکانات اینتراکتیو فرم‌سازهای یوچک می‌توانید از اشکال دیگر مدیا به‌غیراز متن و تصویر نیز استفاده کرده و نظرسنجی خود را مفهومی‌تر کنید. این امکان، مزایای زیر را نیز در پی دارد:

  • درگیری بیشتر مخاطب با نظرسنجی

  • افزایش دقت در پاسخ‌ها

  • جذابیت بیشتر شرکت در نظرسنجی برای مخاطب

  • امکان دریافت بهتر منظور مخاطب از طریق لحن صحبت، زبان بدن و غیره

نظرسنجی خود را به طرق مختلف به اشتراک بگذارید

هر کسب‌وکار و سازمانی از طریقی با مخاطبان، کارمندان و به‌طورکلی، افرادی که قرار است در نظرسنجی‌اش شرکت کنند در ارتباط است. سامانه نظرسنجی آنلاین یوچک، این امکان را فراهم کرده است که نظرسنجی طراحی‌شده و نهایی‌تان را در قالب‌های متعددی منتشر کنید. این امر، کمک می‌کند که مخاطب شما سریع‌تر، بیشتر و بهینه‌تر در نظرسنجی‌تان شرکت کند.

ایمیل، اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، وب‌سایت و SMS از جمله این راه‌ها هستند. در کنار آن‌ها می‌توانید نظرسنجی خود را در کیوسک‌های نظرسنجی‌تان نیز بارگذاری کرده و در محل فروشگاه یا سازمان خود با مشتریانتان به اشتراک بگذارید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز