خبرگزاری کار ایران

معرفی چرخ گوشت امگا ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۴۳۲

چرخ گوشت امگا یکی از برترین محصولات تولید داخل است که با دانش مهندسان توانمند ایرانی و با بهره گیری از مرغوبترین مواد اولیه در داخل کشورمان طراحی، تولید و مونتاژ می شود.

شرکت امگا صد صنعت آرا در سال 1386با نیل به خودکفایی ملی و برطرف کردن نیازهای مصرف کنندگان داخلی آغاز به تولید تجهیزات و ماشین آلات مرتبط با صنعت گوشت نظیر اره استخوان بر، دستگاه مرغ خرد کن و چرخ گوشت صنعتی نمود و در این راه با نظارت مدیران با کفایت بر کیفیت فنی و تلاش کادر فنی مجرب موفق عمل کرده است تا به امروز که محصولات این شرکت از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار هستند.

چرخ گوشت امگا ایرانی توسط دقیق ترین ماشین آلات و بکارگیری فناوری های روز دنیا تولید می شود و در بالاترین سطح استاندارد قرار گرفته است. در ساخت این دستگاه ایمنی کاربران و بهداشت مواد پروتئینی از مهمترین فاکتورهایی هستند که مورد توجه واقع شده اند.

ارتقای سطح کیفی و نوآوری در تولید چرخ گوشت امگا ایرانی، سرلوحه تولید کنندگان چرخ گوشت امگا می باشد تا این دستگاه بتواند با نمونه های خارجی رقابت کند و گامی موثر در پیشرفت صنعت کشورمان بردارد. به دلیل الگوبرداری این چرخ گوشتها از نمونه های امگای ایتالیا و شباهت به ساختار ظاهری و داخلی آنها به نام چرخ گوشت امگا ایرانی نامگذاری شده و شناخته می شوند. 

چرخ گوشت امگا با توجه به کارایی فوق العاده و قیمت مناسبی که دارد از مقبولیت بالایی در میان صاحبان قصابی ها، هایپرمارکت ها، فروشگاه های گوشت و مرغ وماهی، رستوران ها، هتل ها و کشتارگاه ها برخوردار است و  نیاز این مراکز را به خوبی برطرف می سازد.

در این متن فروشگاه اینترنتی امگا صد صنعت آرا قصد دارد به صورت مختصر به بررسی انواع چرخ گوشت امگا ایرانی بپردازد تا با شناخت کافی اقدام به خرید نمایید.

با انواع چرخ گوشت امگا ایرانی آشنا شوید 

چرخ گوشت امگا ایرانی در ۵ مدل تولید شده و به بازار عرضه می گردد که وجه تمایز اصلی آنها در اندازه تیغه، جنس بدنه و قدرت موتور می باشد. تیغه این دستگاه ها در دو سایز ۲۲ و ۳۲ تولید می شوند که با توانایی چرخ کردن ۲۵۰ تا ۵۰۰ کیلوگرم گوشت در هر ساعت برای استفاده در مراکز فروشگاهی و نیمه صنعتی و کلا محیط هایی با حجم کار متوسط مناسب هستند. دسته بندی دیگر این این دستگاه ها بر اساس قدرت موتور صورت می گیرد که به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم بندی می شوند.

چرخ گوشت امگا ایرانی چه مشخصات و ویژگیهایی دارد 

ظاهر صیقلی و براق و تنوع رنگی چرخ گوشت امگا ایرانی بر جذابیت آن افزوده است و نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. ابعاد کوچک و جمع جور این تجهیزات رومیزی موجب گردیده تا نیازی به فضای زیاد نباشد که این خود مزیتی بزرگ به حساب می آید.

بدنه چرخ گوشت امگا ایرانی یا به شکل تمام استیل تولید می گردد و یا در برخی مدلها از آلیاژ آلومینیوم در تولید آن بهره گرفته شده است. اما در همه نمونه ها تیغه، طوقه، گلویی و پنجره که مستقیما با گوشت در تماس هستند از مرغوبترین استیل ساخته می شوند. یکی از ویژگیهای برجسته چرخ گوشت امگا استفاده از تیغه و پنجره ایتالیایی است که بر دوام و بازدهی آنها اثر می گذارد.

عملکرد بهداشتی دستگاه های چرخ گوشت امگا حاصل استفاده از همین آلیاژهای نامبرده شده در ساخت بدنه و قطعات می باشد که علاوه بر افزایش استحکام و مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی از جسبیدن گوشت و چربی به آنها جلوگیری کرده و امکان شستشو و نظافت آسان دستگاه را نیز تضمین می کنند.

پنجره چرخ گوشت امگا ایرانی برای چرخ کردن گوشت در اندازه های مختلف به صورت رشته های باریک و ضخیم در سه شکل سوزنی، کبریتی و نخودی قابل انتخاب است و کاربران می توانند با توجه به نوع مصرفی که دارند، از این خروجی ها استفاده کنند.  

از دیگر ویژگیهای ممتاز چرخ گوشت امگا ایرانی امکان آزاد کردن گلویی می باشد تا بتوان در صورت لزوم کل مجموعه را در حین کار داخل یخچال قرار داده و پس از مدتی بدون نگرانی از رشد باکتری و تغییر رنگ گوشت دوباره گلویی را بسته و فرایند چرخ کردن را ادامه داد.  

قابلیت چرخش معکوس تیغه در چرخ گوشت امگا توسط کلید تعبیه شده این امکان را فراهم می کند تا زمانیکه تکه های گوشت و چربی موجب انسداد مسیر خروجی می گردند با به حرکت در آوردن تیغه در جهت مخالف، بتوان دستگاه را تخلیه کرد. در ضمن بکارگیری این قابلیت موجب بهتر چرخ شدن گوشت نیز می گردد.

الکتروموتور قدرتمند چرخ گوشت امگا که تحت لیسانس ACEC کشور بلژیک تولید می گردد از نیروی گشتاور بالا در لحظه استارت برخوردار است که کار مستمر و مداوم را امکانپذیر می سازد. 

معرفی چرخ گوشت امگا ایرانی

عرضه چرخ گوشت امگا ایرانی با مناسبترین قیمت در فروشگاه اینترنتی امگا صد صنعت آرا

قیمت چرخ گوشت صنعتی یکی از عواملی است که بر انتخاب مصرف کنندگان تاثیر می می گذارد. با توجه به این موضوع، شرکت امگا صد صنعت آرا با بررسی نیاز کاربران و جهت دسترسی آسان هموطنان عزیزمان، در قیمت گذاری چرخ گوشتهای صنعتی نهایت انصاف را در نظر گرفته اند. قیمت چرخ گوشت امگا ایرانی در مقایسه با همتایان ایتالیایی اش با جیب مصرف کنندگان داخلی سازگار تر است و امکان خرید این دستگاه ها را برای هر قشری از جامعه میسر نموده است.  

فروشگاه اینترنتی امگا صد صنعت آرا به عنوان نمایندگی فروش محصولات این شرکت ایرانی، انواع چرخ گوشت امگا را با بهترین قیمت در اختیار شما خریداران محترم قرار می دهد که با مقایسه قیمتهای این شرکت با سایر فروشگاه ها صحت این موضوع را درخواهید یافت.   

برای آگاهی از قیمت روز مدلهای مختلف چرخ گوشتهای امگا ایرانی ، مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی امگا صد صنعت آرا راحتترین شیوه برای شما می باشد .

 

فروشگاه اینترنتی امگا صد صنعت آرا مرکز فروش انواع چرخ گوشت امگا

بدون شک خرید چرخ گوشت امگا ایرانی از نمایندگی معتبر دارای مزایای بسیاری است که شامل تضمین اصل بودن کالاها، ارائه بهترین قیمت، دریافت مشاوره و راهنمایی رایگان، دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش و خرید قطعات فابریک می باشد.

فروشگاه اینترنتی امگا صد صنعت آرا با فروش آنلاین همه مدلهای چرخ گوشت امگا امکان دسترسی به این دستگاه ها را از تمام شهرهای کشورمان میسر نموده است. کافیست تا یک گوشی هوشمند یا کامپیوتر در اختیار داشته باشید تا با ورود به سایت مجموعه مشخصات فنی و قابلیتهای هر دستگاه را ارزیابی نمایید و با توجه به حجم کار و نیازهایی که دارید، مدل ایده آل تان را ثبت سفارش کنید.

با خرید اینترنتی چرخ گوشت امگا ایرانی دیگر نیازی نیست هزینه های رفت و آمد را در هوای آلوده و ترافیک سنگین تهران متحمل شوید. قابل ذکر است که اگر تمایل به خرید حضوری دارید می توانید به آدرس قید شده در سایت مراجعه نمایید و پس از مشاهده دستگاه ها از نزدیک و دریافت راهنمایی های لازم از کارشناسان حاضر ، اقدام به خرید کنید.

معرفی چرخ گوشت امگا ایرانی

تعمیر چرخ گوشت امگا ایرانی را به فروشگاه اینترنتی امگا صد صنعت آرا بسپارید

تکنسین های فروشگاه اینترنتی امگا صد صنعت با ساختار داخلی و تمامی قطعات انواع چرخ گوشت امگا آشنایی دارند و به عیب یابی و تعمیر این دستگاه ها مسلط هستند. از اینرو بدون هیچ دغدغه ای می توانید تعمیر دستگاهتان را به دست تعمیرکاران ما بسپارید و البته پیش از مراجعه یا ارسال دستگاه به صورت تلفنی می توانید ایراد دستگاه را مطرح نمایید تا با راهنمایی کارشناسان شاید بتوانید مشکل را برطرف کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز