خبرگزاری کار ایران

چرخ گوشت الکتروکار

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۷۵۶

چرخ گوشت صنعتی یکی از کاربردی ترین دستگاه های مربوط به صنایع غذایی و از ملزومات آشپزخانه های صنعتی محسوب می گردد که همانند مدلهای خانگی وظیفه چرخ کردن گوشت را برعهده دارد، با این تفاوت که می تواند به راحتی مقدار قابل توجهی از گوشت را با سرعت چشمگیری به قطعات بسیار ریز خرد کند و یا اصطلاحا چرخ کند.

از تولید کنندگان مطرح انواع چرخ گوشت صنعتی و در واقع از اولین آنها در کشورمان شرکت الکتروکار تمدن نژاد را می توان نام برد که بواسطه طراحی و ساخت تجهیزات آشپزخانه های صنعتی سالهاست که پیشتاز این عرصه محسوب می گردد. این شرکت ایرانی که از سال ۱۳۹۲ آغاز به کار نموده در ابتدا از وارد کنندگان اصلی این ماشین آلات به حساب می آمد که به مرور زمان با توجه به افزایش تقاضای مصرف کنندگان داخلی و نیاز آنها به دستگاه هایی باکیفیت با قیمت مناسب، اقدام به طراحی و تولید چرخ گوشت های نیمه صنعتی و صنعتی نمود.

چرخ گوشت الکتروکار از لحاظ ساختاری با الگوبرداری از محصولات شرکت ایتالیایی مینروا امگا تولید می گردد و چیزی از این تولیدات قدرتمند کم ندارد و با محبوبیتی که در میان مصرف کنندگان داخلی بدست آورده ، قدرت تولیدات داخلی را به رخ می کشد. حسن شهرت انواع چرخ گوشت الکتروکار نه تنها در کل کشورمان بلکه به کشورهای همسایه نیز رسیده و به تعدادی از آنها نیز صادر می گردد.

اگر برای آشپزخانه حرفه ای شلوغ خود به یک دستگاه قابل اعتماد و با ظرفیت بالا نیاز دارید، خرید چرخ گوشت الکتروکار صنعتی راه حل مناسبی است که فروشگاه اینترنتی اسلایسر به شما پیشنهاد می کند.

این تجهیزات برای استفاده و عملکرد روزمره طراحی می شوند و  به راحتی می توانند از 400 تا ۴۰۰۰ کیلوگرم گوشت را در ساعت چرخ کنند. خروجی قابل توجه چرخ گوشت الکتروکار استفاده از آن را برای مراکز نیمه صنعتی و صنعتی نظیر هایپرمارکت ها، سوپر پروتئینی ها، کبابی ها، قصابی ها، فست فودها، رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها، کارخانجات و کارگاه های تولید، بسته بندی و توزیع گوشت مناسب نموده و به دستگاهی ایده آل تبدیل کرده است.

در این مبحث فروشگاه اینترنتی اسلایسر به معرفی و بررسی انواع چرخ گوشت الکتروکار می پردازد تا با شناخت بهتری اقدام به خرید و استفاده از این دستگاه ها نمایید.

 

بررسی انواع مختلف چرخ گوشت الکتروکار

این چرخ گوشت های قدرتمند به طور کلی به دو دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

چرخ گوشت تسمه ای:

این چرخ گوشت ها از ساختار ایستاده برخوردار هستند و به دلیل وزن بالا و ابعاد بزرگی که دارند در زیر پایه های آنها چهار چرخ تعبیه گردیده تا جابجایی و حمل و نقل آسانی داشته باشند و نظافت فضای اطراف به سهولت انجام بگیرد. البته برای ثابت ماندن دستگاه ها هنگام چرخ کردن و جلوگیری از هر حرکت اضافی دو عدد از چرخ ها مجهز به ترمز شده اند.

نام چرخ گوشت الکتروکار تسمه ای از نوع موتور آنها گرفته شده است یعنی انتقال نیرو از موتور به قطعات برای چرخ کردن گوشت، از طریق تسمه صورت می گیرد. 

مدلهای متنوع چرح گوشت تسمه ای الکتروکار با سایز تیغه ۳۲، ۳۲ به ۴۲ و ۴۲ تولید می شوند که برخی از آنها به شکل مبله طراحی می گردند. در برخی مدلها دو چرخ جلو دارای ضامن هستند و در برخی دیگر دو چرخ عقب مجهز به ضامن شده اند.  

 

چرخ گوشت گیربکسی:

نقطه تمایز این نمونه های چرخ گوشت الکتروکار استفاده از چرخ دنده و گیربکس به جای تسمه جهت انتقال نیرو می باشد که موجب قدرتمند تر شدن آنها نسبت به مدلهای تسمه ای گردیده است.

این چرخ گوشت ها به سه شکل رومیزی، ایستاده و چرخ گوشت مبله طراحی و تولید می شوند که مدلهای رومیزی به دلیل دارا بودن ابعاد کوچکتر بر روی کانتر یا هر گونه میزی جا می گیرند و نیاز به فضای زیادی ندارند اما مدلهای ایستاده و مبله از چرخ های ترمز دار برخوردار هستند. 

چرخ گوشت الکتروکار گیربکسی در سایزهای ۱۲، ۲۲، ۳۲ ، ۴۲ و ۵۲ به بازار عرضه می شوند که قابل استفاده در محیط های فروشگاهی، نیمه صنعتی و صنعتی می باشند و با افزایش سایز تیغه و پنجره قدرت و بازدهی آنها افزایش می یابد.

 

بررسی مشخصات کلی انواع چرخ گوشت الکتروکار

از آنجاییکه گوشت یکی از مواد اصلی در سبد خرید خانواده و پایه بسیاری از غذاها می باشد و با سلامت افراد مرتبط است از اینرو چرخ گوشت صنعتی باید به صورت کاملا بهداشتی گوشت چرخ کرده را آماده کند که این امر مستلزم بکارگیری مرغوبترین فلزها در ساخت بدنه و قطعات می باشد. چرخ گوشت الکتروکار نیز برای عرضه گوشت سالم از بهترین آلیاژهای ضد زنگ ساخته شده است تا هم دچار زنگ زدگی، پوسیدگی و خوردگی نشود، هم تغییری در طعم، بو و خواص گوشت حاصل نشود و هم اینکه براحتی قابل شستشو باشد.  

از چرخ گوشت الکتروکار نه تنها برای چرخ کردن گوشت بلکه برای ریز کردن سایر مواد غذایی نظیر نخود، پیاز و سیب زمینی نیز می توان استفاده کرد که البته مدلهای تسمه ای این وظیفه را به خوبی انجام می دهند. تفاوت اصلی مدلهای تسمه ای و گیربکسی الکتروکار در همین موضوع است.

با اینکه چرخ گوشت الکتروکار دارای موتور گیربکسی می تواند در مدت زمان طولانی و پیوسته بدون ضربه زدن به آرامی کار کند اما چرخ کردن مواد غذایی آبدار با این دستگاه موجب آسیب رسیدن به موتور دستگاه می گردد. زیرا ساختار این چرخ گوشت ها به گونه ایست که آب و خرده های حاصل از چرخ کردن در داخل دستگاه تجمع پیدا کرده و موجب ایجاد بوی بد و آلودگی می گردند و با ورود به داخل موتور، روغن میان چرخ دنده ها را پاک کرده و آسیب جدی به دستگاه می زنند.

یکی از ویژگیهای بارز و حائز اهمیت و البته کاربردی چرخ گوشت الکتروکار برخورداری از قابلیت چرخش معکوس است. زمانی به ارزش واقعی این قابلیت پی می برید که هنگام کار گوشت در گلویی گیر کند. در این حالت با زدن دکمه چرخش معکوش تیغه در جهت عکس می گردد و گرفتگی گلویی برطرف می شود.  

مجهز شدن به موتور قدرتمند از دیگر مزایای چرخ گوشت الکتروکار می باشد که با دارا بودن ۱ تا ۱۵ اسب بخار قدرت بسته به مدل قادر هستند تکه های بزرگ گوشت و حتی استخوان های نرم را نیز چرخ کنند. این دستگاه ها در دو مدل تک فاز و سه فاز تولید می شوند که استفاده از آنها را در  محیط های فروشگاهی، صنعتی و نیمه صنعتی امکانپذیر می سازند.

 

قیمت چرخ گوشت الکتروکار

قیمت چرخ گوشت الکتروکار به چندین فاکتور بستگی دارد که شامل آلیاژ به کار رفته در ساخت دستگاه، نوع و قدرت موتور، رومیزی یا ایستاده بودن، سایز تیغه، امکانات و قابلیتها و ابعاد دستگاه می گردد. برای مثال چرخ گوشت های تسمه ای از نمونه های گیربکسی ارزانتر هستند و هر چه سایز تیغه بزرگتر باشد قیمت دستگاه نیز افزایش می یابد.

برای آگاهی از قیمت چرخ گوشت الکتروکار می توانید سری به فروشگاه اینترنتی اسلایسر بزنید و البته پس از مقایسه قیمت این مجموعه با سایر فروشگاه های اینترنتی، اقدام به خرید کنید.

 چرخ گوشت الکتروکار

خرید و فروش چرخ گوشت الکتروکار 

فروشگاه اینترنتی اسلایسر به عنوان سایت رسمی شرکت تراز ایران فعالیت دارد که با داشتن ۲۰ سال سابقه در زمینه فروش و تعمیرات انواع تجهیزات آماده سازی مواد غذایی، انواع خدمات مربوط به تولیدات ایرانی خصوصا چرخ گوشت الکتروکار را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

فروشگاه اینترنتی اسلایسر، تمامی مدلهای چرخ گوشت الکتروکار را با بهترین قیمت همراه با گارانتی به مشتریان خود عرضه می دهد.

 

خدمات پس از فروش چرخ گوشت الکتروکار 

یکی از مهمترین دغدغه های مصرف کنندگان و صاحبان چرخ گوشت الکتروکار ، سرویس دوره ای، تعمیر و تعویض قطعات آنها می باشد. متخصصان و تعمیرکاران مجرب و دوره دیده فروشگاه اینترنتی اسلایسر با استفاده از قطعات اصلی و فابریک تعمیر این دستگاه ها را در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهند.  

http://slicer.ir/

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز