خبرگزاری کار ایران

راهنمای خلاق برای انواع مختلف چاپ دیجیتال در سال 2022

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۲۷۸

انواع مختلفی از چاپ در دسترس سازندگان وجود دارد. این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه و چه زمانی از آنها استفاده کنید.امروزه انواع مختلف چاپ در دسترس سازندگان وجود دارد. چاپ دارای سابقه طولانی در انقلابی در نحوه انتقال و توزیع ایده ها است و هنوز هم امروز قوی است.

در این راهنما نگاهی به برخی از روشهای چاپی متداول مورد علاقه هنرمندان و طراحان و همچنین تشریح آنچه برای آنها مناسب است ، می پردازیم. اگر به دنبال چاپ پوسترها ، تصاویر هنری زیبا ، بیلبوردهای تجاری (در برگه جدید) یا حتی مجلات هستید ، روش های چاپ دیجیتال مربوطه را در اینجا پیدا خواهید کرد.

علیرغم ترس از اینکه انتشار دیجیتال بار دیگر نحوه اشتراک کلمات و تصاویر را متزلزل کرده است ، گزارش های مربوط به مرگ چاپ بسیار اغراق آمیز است. مواد چاپی به لطف تجربه منحصر به فرد و لمسی که ارائه می دهند ، از تجدید حیات لذت می برند. بنابراین اگر می خواهید با محبوبیت تازه پیدا شده چاپ درگیر شوید ، این روشهای قابل توجه را کشف کنید.امروزه اکثر چاپخانه ها دارای وب سایت های حرفه ای با سئو سایت برای قیمت محصولات خود هستند.یک وب سایت خوب که تجربه کاربری خوبی را ارائه دهد و عناصر تکنیکال آف پیج و آن پیج و کور وب وایتال در آن رعایت شده باشد می تواند در انتخاب و سفارش یک خدمات چاپ به یک کاربران یک چاپخانه کمک کنند و با پیشرفته تکنولوژی چاپ دیجیتال نیاز به یک سایت واکنش گرا و موبایل فرندلی هر روز بیشتر می شود.

  • چاپ لینو

مورد استفاده برای: چاپ هنری زیبا

جوانب مثبت: ارزان ، آسان برای شروع ، قابل استفاده مجدد

جوانب منفی: برش لبه کار ، انجام چندین رنگ دشوار است

چاپ لینو یک تکنیک عالی در سطح ورودی برای خلاقانی است که به دنبال چاپ هنری هستند. این شامل به ثمر رساندن یک تصویر در یک ورق مشی ، پوشیدن مناطق بلند شده در جوهر و فشار دادن یک بستر (سطحی که جوهر به آن می چسبد ، اغلب کاغذ) در بالا است.

تمام موادی که برای شروع کار لازم دارید از هر فروشگاه هنری خوب با قیمت مناسب در دسترس هستند و حتی ابتدایی ترین ابزارها نتایج چشمگیر ایجاد می کند. برای ایجاد علائم منحصر به فرد ، می توان چاقوهای امتیاز دهی مختلفی را به ابزار شما اضافه کرد ، اگرچه یک انتخاب باریک از تیغه ها باید کافی باشد.

راهنمای خلاق برای انواع مختلف چاپ دیجیتال در سال 2022

نکته ای که باید هنگام به ثمر رساندن یک طرح در لینو در نظر داشته باشید این است که شما در حال ایجاد یک تصویر آینه ای از تصویر هستید ، بنابراین حروف به عقب حک شده اند. همچنین بخاطر داشته باشید که فقط مناطق بزرگ شده از لینولئوم جوهر را منتقل می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چاپ Lino ، از جمله اطلاعات بیشتر در مورد ابزارهای اساسی مورد نیاز ، به معرفی ما برای چاپ Lino Printmaking (در سایت چاپ آرمانی) مراجعه کنید.

  • چاپ صفحه نمایش

مورد استفاده برای: چاپ منسوجات ، پوسترها

جوانب مثبت: تکنیک همه کاره ، روش قابل استفاده مجدد ، با دوام ، کیفیت بالای تولید

جوانب منفی: به تجهیزات تخصصی ، گزینه های رنگ محدود نیاز دارد

چاپ صفحه یک روش محبوب برای انتقال طرح ها بر روی پارچه ها ، به ویژه تی شرت ها باقی مانده است. فرآیند چاپ شامل مجبور کردن رنگ از طریق صفحه ابریشم با یک پرس فشرده است ، با سوراخ های استنسیل در صفحه اجازه می دهد تا رنگ در مکان مورد نظر عبور کند.

با برنامه ریزی دقیق و طراحی هوشمندانه ، می توان چندین رنگ را با چاپ صفحه لایه بندی کرد و امکان ایجاد تصاویر خیره کننده را فراهم می آورد. هر رنگ به صفحه نمایش خاص خود نیاز دارد ، اما حتی چاپ های رنگی حتی چشمگیر به نظر می رسند.

برای تهیه طرح خود ، باید صفحه خود را با امولسیون حساس به عکس نقاشی کنید و سپس آن را در معرض نور UV قرار دهید. یک استودیوی چاپی محلی باید در این امکانات به شما کمک کند.

  • چاپ آفست

مورد استفاده برای: روزنامه ها ، مجلات ، بروشور ، لوازم التحریر ، کتاب

جوانب مثبت: برای چاپ های بزرگ خوب ، می تواند از جوهرهای سفارشی خاص ، بالاترین کیفیت چاپ استفاده کند

جوانب منفی: راه اندازی خسته کننده ، تجهیزات نیاز به تعمیر و نگهداری اضافی دارند

چاپ افست یکی از متداول ترین راه های چاپ مطالب مانند روزنامه ها و مجلات است. در این فرآیند تصویری جوهر شده از یک بشقاب به یک پتو لاستیکی منتقل می شود ، سپس در نهایت به خود سطح چاپ. این پتوهای لاستیکی در اطراف یک سری سیلندرها پیچیده شده و کاغذ به طور مداوم از طریق آنها منتقل می شود.

راهنمای خلاق برای انواع مختلف چاپ دیجیتال در سال 2022

با توجه به اینکه نیاز به دسترسی به فناوری چاپ تخصصی دارد ، چاپ افست به اندازه برخی از تکنیک های موجود در این لیست بلافاصله در دسترس نیست. به طور معمول از آن برای چاپ های بزرگ استفاده می شود ، و هزینه تنظیم آن به زودی توسط تعداد زیادی از قطعاتی که قادر به چاپ هستید ، جبران می شود.

  • چاپ Letterpress

مورد استفاده برای: پوستر ، کارت ویزیت ، کارت تبریک

جوانب مثبت: خوب برای اجرای چاپ کوتاه ، ظاهر چاپی منحصر به فرد ، ساده

جوانب منفی: فرآیند آهسته ، رنگهای محدود ، تولید تصاویر دشوار است

مشابه چاپ لیتوگرافی ، چاپ Letterpress یک منطقه بلند شده را که با جوهر پوشیده شده است ، می بیند و سپس به یک بستر منتقل می شود. از لحاظ تاریخی ، تصاویر و حروف توسط یک تانده مرتب شده و در تعقیب در جای خود قفل شده اند.به عنوان روشی برای چاپ روزنامه ها ، Letterpress تا اواسط قرن بیست و یکم محبوب ماند.

منبع: خبر

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز