خبرگزاری کار ایران

خرید اقساطی خودرو به چه صورت است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۳۵۴

خودرو یکی از لوازم پر مصرفی است که افراد زیادی تمایل به خریداری آن دارند اما به دلیل این که قیمت خودرو ها با افزایش زیادی روبرو شده است، افراد زیادی نمی توانند خرید خودرو را انجام دهند و بودجه ی کافی ندارند. با توجه به تورمی که وجود دارد با پس انداز پول نیز در برخی از موارد امکان خرید خودرو وجود نخواهد داشت. بنابراین شرکت ها طرحی را با عنوان فروش اقساطی خودرو ارائه نمودند که در این طرح می توان خرید خودرو را انجام داد اما مبلغ خرید خودرو را به صورت اقساط پرداخت نمود.

در خرید اقساطی خودرو افراد تنها بخشی از مبلغ خرید خودرو را پرداخت کرده و مابقی این هزینه قسط بندی می شود. شرایط اقساط و مبلغ آن توسط شرکت فروش خودرو ارائه می شود که می تواند به شکل های مختلف در نظر گرفته شود. هر یک از شرکت های فروش خودرو شرایط مختلفی را برای ارائه ی محصولاتشان در نظر می گیرند و باید به شرایط ارائه شده توجه کافی داشته باشید.

مجموعه دنیای خودرو از مراکز معتبر فروش اقساطی خودرو در کشورمان است که انواع خودرو ها را به صورت قسطی به فروش می رساند و با در نظر گرفتن قیمت های بسیار مناسب موجب رضایتمندی مشتریانش شده است. در صورت نیاز به مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

خدمات فروش اقساطی خودرو

خرید خودرو به دغدغه ای برای افراد بخصوص جوانان تبدیل شده است و با توجه به بالا بودن قیمت خودرو ها ، خرید آن توسط افراد زیادی میسر نمی باشد به همی جهت خرید اقساطی شاید تنها گزینه و بهترین گزینه برای خرید خودرو باشد. افراد به منظور بهره مندی از خدمات فروش اقساطی خودرو با مراجعه به شرکت های لیزینگ خودرو می تواند انواع خودرو ها و قیمت و شرایط آن را مورد بررسی قرار دهند و در صورت تمایل خریدشان را انجام دهند. قراردادی میان فرد خریدار و فروشنده منعقد خواهد شد که این قرارداد شامل مواردی است که فرد خریدار باید به آن دقت داشته باشد. فرد متقاضی خرید خودرو ابتدا قرارداد را باید مورد مطالعه و بررسی قرار دهد تا بتواند از تمامی شرایط مطلع شود. در ابتدای خرید ، هزینه ی کلی خرید خودرو و همچنین شرایط پرداخت اقساط و مبلغ آن اعلام می شود. بنابراین این نکات را حتما در نظر بگیرید و از قیمت پایانی و شیوه ی قسط بندی نیز مطلع گردید.

خرید اقساطی خودرو با شرایط عالی

در چند سال اخیر به دلیل افزایش بسیار زیاد قیمت در صنعت خودرو ها ، خرید اقساطی خودرو نقشی پر رنگ تر پیدا کرده است، بنابراین در صورتی که قصد خرید خودرو را دارید اما بودجه ی کافی در اختیار ندارید، می توانید از خدمات فروش اقساطی خودرو بهره ببرید. لیزینگ خودرو به معنای خرید خودرو به صورت قراردادی است که پس از پرداخت اقساط ، مالکیت آن به نام فرد خریدار زده می شود. بنابراین این روش مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است و افراد زیادی از این طریق خودرو دار شده اند. بسیاری از افراد نیز هستند که بودجه ی کامل خرید نقدی خودر و را دارند ولی ترجیح می دهند که خرید اقساطی خودرو را انجام دهند و به دید سرمایه گذاری به آن نگاه می کنند. در هر صورت خرید اقساطی خودرو توانسته موجب خودرو دار شدن افراد زیادی در شرایط کنونی شود.

مجموعه دنیای خودرو عرضه ی خودرو را با بهترین قیمت و شرایط در نظر گرفته است و افراد با مراجعه به سایت دنیای خودرو و تماس با کارشناسان ما می توانند خرید خودروی مورد نظر را با اطمینان کامل انجام دهند.

خرید اقساطی خودرو به چه صورت است؟

نکات مهم در خرید اقساطی خودرو

در زمان خرید اقساطی خودرو ، نیاز است که به نکاتی توجه داشته باشید تا بتوانید خودرو را بدون هیچ گونه مشکلی تهیه نمایید. در ادامه به برخی از نکات مهم در خرید خودرو اشاره می کنیم:

  • از مراکز معتبر و باسابقه خرید اقساطی خودرو را انجام دهید، حتما درباره ی مرکز فروش خودرو اطلاعاتی را به دست آورید.
  • قرارداد خرید اقساطی خودرو را با دقت مطالعه کنید و بررسی های مورد نیاز را حتما انجام دهید، می توانید از افراد آگاه در این زمینه کمک بگیرید.
  • سود تسهیلات معمولا بالاتر از سود های بانکی است بنابراین نسبت به اطلاع از قیمت کلی خرید اقساطی خودرو اقدام نمایید. سود های خیلی پایین می تواند به دلیل کلاه برداری باشد پس حتما به ان دقت داشته باشید.
  • فروش اقساطی خودرو تنها برای خودرو های صفر نبوده و به دلیل متقاضیان بیشتر برای خرید اقساطی خودرو های کارکرده این خودرو ها نیز به صورت قسطی به فروش می رسد. در خرید خودرو های کارکرده نیز باید دقت بالایی داشته باشید که خودروی مورد نظر سالم باشد.

شرایط خرید اقساطی خودرو

در زمان مراجعه ی شرکت های خدمات فروش اقساطی خودرو ، شرکت مربوطه لیستی از خودرو ها را به شما ارائه می کند و شما می تواند از میان انواع خودرو ها، خودروی مورد نظر را انتخاب کنید. برای این کار باید از قیمت و شرایط و شکل آن مطلع شوید. پس از انتخاب خودروی مورد نظر ، بخشی از مبلغ که در حدود نیمی از هزینه ی خرید خودو است به صورت پیش پرداخت، پرداخت شده و مابقی مبلغ خودرو به عنوان اقساط قسط بندی می شود بنابراین فرد پس از پرداخت پیش پرداخت ، در زمان کوتاهی که معمولا زیر یک ماه است ، خودرو را تحویل می گیرد. بنابراین فرد خریدار خودرو را دریافت نموده و از آن استفاده می کند و اقساط را در دوره های تعیین شده پرداخت می نماید. در پایان پرداخت اقسط ، سند خودرو به نام فرد خریدار زده خواهد شد. دوره های بازپرداخت وام در شرکت های مختلف ، متفاوت از هم بوده و می تواند ماه ها و یا سال ها در نظر گرفته شود. هر چه زمان بازپرداخت وام طولانی تر باشد ، در نتیجه مبالغ اقساط کمتر خواهد بود اما نکته ای که وجود دارد به دلیل طولانی بودن مهلت پرداخت ، مبلغ کلی بالاتر خواهد بود. در خرید اقساطی خودرو به دلیل این که پرداخت به شکل زمان بر و به صورت قسطی است ، شامل سودی می شود که به شرکت فروش اقساطی خودرو تعلق می گیرد. این سود در شرکت های مختلف تا حدودی متغیر است. نکته ای در زمان باید به آن توجه داشته باشید این است که در زمان پرداخت پیش پردخات باید هزینه ی بیمه بدنه خودرو و سایر بیمه ها را پرداخت نمایید و اگر شرکت این هزینه ها را پرداخت کرده باشد ، به اقساط اضافه خواهد شد. تا پایان اقساط و زده شدن سند به نامتان نمی توانید خودرو را بفروشید زیرا در رهن شرکت قرار دارد اما اگر پس از عقد قرارداد از خریدان منصرف شده باشید با توجه به شرایط در نظر گرفته شده توسط شرکت باید اقدام کنید و ممکن است متضرر شوید بنابراین لازم است پیش از خرید اقساطی خودرو ، تصمیمتان را بگیرید و خودرویی متناسب با بودجه ی خود را تهیه کنید تا بتوانید اقساط را به راحتی پرداخت نمایید و مشکلی برای پرداخت اقساط به وجود نیاید.

خرید اقساطی خودرو به چه صورت است؟

مجموعه دنیای خودرو یکی از شرکت های معتبر فروش خودرو به صورت قسطی است که شرایط منعطفی را برای مشتریانش در نظر گرفته است بنابراین افراد می توانند انواع خودرو ها را با قیمت بسیار مناسب از این مجموعه تهیه کنند.

 https://donyaekhodro.com/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز