خبرگزاری کار ایران

چطوری 24 ساعته درآمد داشته باشیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۰۲۱

احتمالاً این سؤال خیلی از شمایی است که در حال خواندن این مطلب هستید. اما سؤال اصلی این است که کسب درآمد 24 ساعته چگونه امکان دارد؟ ممکن است تعجب کنید وقتی بدانید که خیلی‌ها در خواب هم درآمد دارند. شاید در نگاه اول سخت و غیرممکن به نظر برسد، اما حقیقت دارد. پس اگر به دنبال راهی برای تحقق این رؤیا هستید، تا انتها همراه ما بمانید.

با فروشگاه ساز به رؤیای پول‌دار شدن خود جامه عمل بپوشانید

یکی از روش‌های آسان و درعین‌حال پردرآمد برای کسب درآمد 24 ساعته، استفاده از یک فروشگاه ساز معتبر است. پس اگر می‌خواهید یک فروشگاه آنلاین بسازید اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، این راهنما شما را از ایده اولیه به یک کسب‌وکار آنلاین پردرآمد می‌رساند.

برای شروع، یک لوگوی متناسب با ایده‌تان انتخاب کنید. لوگویی که انتخاب می‌کنید باید معرف کسب‌وکار شما باشد. اگر قبلاً نام تجاری خود را ثبت کرده‌اید، کارتان راحت‌تر می‌شود. اما اگر تا الان این کار را انجام نداده‌اید چه؟ نترسید؛ در این مطلب چند توصیه مهم را قبل از استفاده از فروشگاه ساز برای شما آماده کرده‌ایم.

  • برای انتخاب نام برندتان از روش بارش فکری استفاده کنید

هر چیزی که به ذهنتان می‌رسد را بنویسید؛ حتی اگر به نظرتان احمقانه بیایند. یک لیست بلند از این نام‌ها را بدون قضاوت در مورد آن‌ها تهیه کنید.

  • به بازخوردها توجه کنید

نامی که هیچ بازخوردی ندارد، احتمالاً خسته‌کننده است. اما اگر مردم با یکی از نام‌هایی که شما در نظر گرفته‌اید نمی‌توانند ارتباط برقرار کنند، به آن‌ها خوب گوش کنید.

  • نام انتخابی شما نباید املای سختی داشته باشد

بسیاری از کسب‌وکارها به این نکته توجه نمی‌کنند. اما بهتر است بدانید که املای آسان نام برند شما به مشتریان کمک می‌کند تا راحت‌تر شما را پیدا کنند. اگر در صنعتی فعالیت می‌کنید که رقبای زیادی دارید باید مراقب باشید که نام برندتان تکراری نباشد.

  • از دامنه .com استفاده کنید

همه آدرس‌های اینترنتی می‌توانند عالی باشند؛ اما اگر دامنه‌های رایج را بخرید و آن‌ها را به سمت سایت خود هدایت کنید، احتمال اینکه افراد اشتباهاً به سراغ رقبا بروند، کمتر می‌شود.

در خانه بنشینید و درآمدهای نجومی داشته باشید!

 

صرف‌نظر از اینکه به دنبال درآمد تمام‌وقت هستید یا فقط می‌خواهید یک منبع درآمد اضافی داشته باشید، می‌توانید به کسب درآمد در خانه فکر کنید. بسیاری از افراد بدون اینکه از منزل بیرون بروند به درآمدهای عالی می‌رسند. اما چگونه؟

این افراد، ایده‌ای ناب دارند که آن‌ها را به کسب‌وکاری موفق می‌رساند. کسب درآمد در خانه مزایای زیادی دارد؛ شما برنامه‌ای انعطاف‌پذیر دارید و هروقت که بخواهید کار می‌کنید. این مزیت باعث می‌شود تا از تعادل بین کار و تفریح خود لذت ببرید و به کسب درآمد 24 ساعته برسید.

طراحی یک سایت کارآمد به چه هزینه‌هایی نیاز دارد؟

برای اینکه بدانید که هزینه طراحی سایت شما چقدر است باید روش راه‌اندازی آن را در نظر بگیرید. اگر طراحی سایت را به شخص دیگری بسپارید، هزینه‌های شما بالا می‌روند. تعرفه‌های طراحی سایت برای پروژه‌های مختلف، یکسان نیستند. امکانات اضافی که شما برای سایت خود می‌خواهید، هزینه‌های شما را بالا می‌برند.

چطوری 24 ساعته درآمد داشته باشیم؟

 

اما اگر می‌خواهید که سایت شما درنهایت کارآمد باشد، باید هزینه‌های بالای طراحی آن را متقبل شوید. البته روش راه‌اندازی سایت با سایت ساز می‌تواند سایت شما را با کم‌ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن طراحی کند. در بسیاری از موارد استفاده از این روش هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی و سایت را به صفر می‌رساند. با این روش می‌توانید به درآمد 24 ساعته برسید.

کسب‌وکار اینترنتی خود را رایگان شروع کنید 

راه‌اندازی یک وب‌سایت خوب همیشه گران بوده است؛ مگر اینکه خودتان سایتتان را طراحی کنید. تخصص و تجربه برنامه‌نویسی ندارید؟ مهم نیست؛ بازهم پیشرفت تکنولوژی به کمک بشر آمده است. شما می‌توانید ساخت سایت رایگان را با سایت سازهای حرفه‌ای تجربه کنید.

برای استفاده از سرویس‌های اینترنتی که خدمات راه‌اندازی سایت را ارائه می‌دهند، کافی است ابتدا در این سایت‌ها ثبت‌نام کنید. ثبت‌نام شما در این سایت‌ها کاملاً رایگان است. با این روش، ساخت سایت رایگان شما برای کسب درآمد 24 ساعته انجام می‌شود.

ساخت وب سایت رایگان گزینه بسیار مناسبی برای تازه‌کارها به شمار می‌رود. هزینه طراحی سایت برای شروع هر کسب‌وکار اینترنتی مهم است؛ بنابراین اگر این هزینه‌ها به کم‌ترین مقدار خود برسند، شما می‌توانید روی مسائل مهم‌تری تمرکز کنید. سایت سازها این کار را برای شما به ساده‌ترین شکل انجام می‌دهند.

 

کلام پایانی

داشتن درآمد 24 ساعته برای بسیاری از افراد رؤیایی دست‌نیافتنی است. اما با پیشرفت تکنولوژی در زمینه کسب‌وکارها دیگر رؤیا به شمار نمی‌رود. شما می‌توانید حتی در خواب هم درآمد کسب کنید. البته باید بدانید که با هر ایده و روشی نمی‌توانید به این هدف برسید.

برای شروع کسب‌وکار خود باید یک سایت خوب داشته باشید. یکی از روش‌های نوین و کم‌هزینه راه‌اندازی سایت، استفاده از سایت سازها است. پرتال یک سرویس اینترنتی است که خدمات طراحی سایت را به‌صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از تست 7 روزه فروشگاه ساز پرتال استفاده کنید تا از کیفیت خدماتی که دریافت می‌کنید، مطمئن شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز