خبرگزاری کار ایران

قیمت گوجه فرنگی ارگانیک و خواص بی نظیر آن

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۹۹۳

گوجه فرنگی یکی از صیفی جات خوشمزه و مقوی در تمامی دنیا می باشد که مصارف غذایی فراوانی دارد و از خواص درمانی بالایی نیز برخوردار می باشد.

در حال حاضر کشت گوجه فرنگی به دو صورت سنتی و گلخانه ای صورت می گیرد، طبق تحقیقات انجام شده گوجه های ارگانیک از لحاظ صادراتی ارزش بیشتری دارند، بیشتر گوجه های ریز و گلخانه ای برای مصرف شخصی و پختن رب گوجه استفاده می شود.

شاید برایتان جالب باشد بدانید سهم سالانه صادرات گوجه فرنگی در جهان به عدد 13.5 میلیارد دلار می رسد که این آمار به طور سالیانه در حال افزایش می باشد. کشورهایی مثل اسپانیا، ایتالیا و هلند بیشترین سهم صادرات جهان را در حوزه این محصول به خود اختصاص می دهند. اگر در زمینه سفارش محصول با مشکل مواجه شدید می توانید با مشاورین ما در آراد برندینگ ارتباط گرفته و پاسخ سوالات خود را بگیرید.

کشور ایران با توجه به شرایط خوب آب و هوایی که دارد تنها 1 درصد از صادرات گوجه را در کل دنیا در دست دارد که این میزان برای کشور ما بسیار کم می باشد و با تلاش زیاد کشاورزان و تاجران می توان این رقم را افزایش داد.

آمریکا بیشترین آمار واردات گوجه فرنگی را در جهان با 22 درصد دارد، بعد از آن آلمان با 16 درصد در رتبه دوم می باشد، آمار واردات این محصول به ویتنام تقریبا صفر می باشد.

مجموعه ما در زمینه صادرات و واردات گوجه فرهنگی ارگانیک و گلخانه ای مدت طولانی می باشد که فعالیت می کند، کسانی که علاقه مند به همکاری با ما هستند می توانند به سایت ما مراجعه و از اجناس متنوع دیدن کنند.

 

گوجه فرنگی گلخانه ای ارگانیک

بسیاری از افراد تفاوت گوجه فرنگی ارگانیک و گلخانه ای را نمی دانند در این مطلب سعی می کنیم در مورد تفاوت این دو مورد صحبت کنیم.

محصولاتی که در خاک گلدان و زمین و در فصل مناسب خود رشد می کنند ارگانیک گفته می شود، طبیعی است که این نوع محصول از طرفداران بیشتری برخوردار باشد زیرا در این صورت تمام خواص محصول حفظ می شود.

اما با رشد روز افزون جمعیت و تقاضای بیشتر مردم برای موجود بودن برخی محصولات کشاورزی، کشاورزان تصمیم گرفتند خارج از فصل اقدام به تولید سبزیجاات و برخی میوه ها کنند. محصولات گلخانه ای که به غیر ارگانیک مشهور هستند ظاهری بزرگ تر از نوع طبیعی دارند، این تفاوت در طعم آنها نیز مشهود است.

قیمت گوجه فرنگی ارگانیک و خواص بی نظیر آن

گوجه فرنگی ارگانیک معمولا خارج از فصل اصلی میوه به بازار عرضه می شوند و با قیمت بالایی به فروش می رسند، در این روش برای از بین بردن آفتها از سموم شیمیایی استفاده می شود که معمولا پس از شست وشو محصول نیز از بین نمی رود ولی در تولید به صورت ارکانیگ از روش وجین دستی برای از بین بردن آفات استفاده می شود.

بسیاری از کسانی که در زمینه تجارت گوجه فرنگی گلخانه ای فعالیت دارند، برای بستن قرارداد با مشتریان خود قیمت لحظه ای این محصول را استعلام می کنند، زیرا نوسان قیمت پیرامون محصول گوجه زیاد است.

 

گوجه فرنگی در ایران

بعد از ورود گوجه فرنگی از فرانسه به ایران این صیفی با استقبال عموم مردم مواجه شد و به نوعی مقبول واقع شد اگر در حال حاضر نگاهی به غذاهای ایرانی و حتی پیش غذاها بزنیم به خوبی نقش پررنگ این طعم دهنده خوش رنگ و خوشمزه را متوجه می شویم.

برای مثال آبگوشت که از دیرباز به عنوان یکی از غذاهای سنتی و اصیل ما ایرانیان محسوب می شود و جزوی از تاریخچه و فرهنگ ما است با استفاده از گوجه فرنگی ایران تهیه می شود که واقعا طعم آن را بی نظیر می کند.

قیمت گوجه فرنگی ارگانیک و خواص بی نظیر آن

یا کوفته تبریزی که اتفاقا آن هم یکی از غذاهای سنتی مردمان ترک زبان ما یعنی ارومیه و تبریز می باشد که بااستفاده از آرد نخودچی، برنج، لپه، گوشت چرخ کرده و مقدار کمی ادویه و فلفل به همراه رب گوجه فرنگی عرضه می شود که حقیقتا می توان گفت اگر آشپز آن ماهر باشد می تواند غذایی درست کند که به عمرتان نخورده اید که بیشتر به هنر آشپز و مهارت آن برمی گردد.

مجموعه ما با همکاری شرکتهای زیر مجموعه خود در سالهای اخیر تواسنته است با دانش فنی و بومی که در اختیار دارد تمامی خطوط تولید و بسته بندی خود را داخلی سازی نموده و با افزایش ظرفیت و تولید گوجه و رب گوجه فرنگی در حجم و بسته بندیهای مختلف گام مهمی در اهداف توسعه و تعالی خود بردارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز