خبرگزاری کار ایران

دستکش کار از تجهیزات ایمنی پر کاربرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۸۶۱

استفاده از تجهیزات ایمنی در هر شغلی نیاز است و با توجه به جمله ی معروف اول ایمنی ، بعد کار ، افراد باید توجه داشته باشند که با استفاده از انواع تجهیزات ایمنی می توانند تا حد بسیار بالایی از آسیب رسیدن به جانشان جلوگیری کنند. تجهیزات ایمنی شامل انواع لوازم و تجهیزاتی است که افراد از آن استفاده می نمایند تا بتوانند از عضو های بدن مراقبت نمایند.

این تجهیزات شامل دستکش کار ، کفش کار ، عینک، گوشگیر، کلاه ایمنی ، لباس کار و... می باشد. در واقع برای هر یک از فعالیت ها و مشاغل، از تجهیزات ایمنی متفاوتی استفاده می شود. رعایت نکات ایمنی از فاکتور های مهم برای شروع هر فعالیتی است که باید همواره در نظر گرفته شود و در زمان انجام فعالیت ها و کار با ابزار از لوازم ایمنی مورد نیاز حتما استفاده شود. یکی از لوازمی که در هر فعالیتی مورد نیاز است و توصیه می شود که حتما از آن استفاده شود ، دستکش ایمنی است. دستکش کار برای محافظت از دست ها طراحی شده است.

فروشگاه رادین ایمن یکی از مراکز ارائه دهنده ی انواع لوازم و تجهیزات ایمنی است که انواع تجهیزات و لوازم ایمنی مورد نیاز مشاغل مختلف را به شما ارائه می کند. محصولات این مجموعه با بالاترین سطح کیفیت ارائه می شود. برای خرید انواع دستکش ایمنی و سایر لوازم ایمنی به سایت رادین ایمن مراجعه نمایید.

 

دستکش ایمنی چیست؟

دستکش ایمنی یکی از تجهیزات ایمنی است ک برای پوشش دهی به دست ها طراحی و ساخته شده است. دستکش کار در انواع مختلفی به تولید رسیده که مناسب برای مشاغل مختلف است و استفاده از دستکش کار باید مطابق با نوع فعالیت باشد تا بتواند محافظت کافی را از دست ها داشته باشد. برای این که استفاده از دستکش ایمنی درست و کاربردی باشد باید خطرات احتمالی در هر شغل را شناسایی کرده و دستکش کاری را تهیه کنیم که بتواند در مقابل این آسیب ها از دست ها محافظت نماید. دستکش کار از جنس های مختلفی ساخته شده است و بسیار مقاوم می باشند. با استفاده از دستکش کار می توان از بروز خطراتی همچون برق گرفتی، بریدگی، حرارت، ضربه و... از دست ها محافظت نمود. دستکش کار از نظر جنس و کاربرد آن به دسته بندی مختلفی تقسیم بندی می شود که در  ادامه به انواع  دستکش کار می پردازیم.

دستکش کار از تجهیزات ایمنی پر کاربرد

انواع دستکش ایمنی

همان طور که گفته شد دستکش کار در تنوع بالایی به تولید می رسد که اگر بخواهیم دسته بندی برای دستکش های ایمنی داشته باشین این دسته بندی از نظر جنس ،مشاغل و کاربرد دستکش کار خواهد بود.

  • دستکش کار ضد برق

دستکش ایمنی ضد برق از انواع دستکش های ایمنی است که استفاده از آن بسیار اهمیت دارد. برخی از مشاغل در خطر الکتریسیته قرار دارند و استفاده از تجهیزات ضد برق از جمله دستکش کار ضد برق بسیار مهم است. دستکش کار به نوع عایق برق است و در این مشاغل از آن استفاده می شود. جنس دستکش کار ضد برق از لاتکس بوده و دارای مقاومت در مقابل جریان برق است که مقاومت آن در 6 کلاس تقسیم بندی می شود.

  • دستکش کار ضد اسید و مواد شیمیایی

یکی از دستکش های ایمنی ، دستکش کار ضد اسید می باشد که مقاومت بالایی در مقابل نواع مواد اسیدی و شیمیایی دارد. این نوع دستکش ایمنی از موادی مانند پلاستیک ، پلیمر و ... ساخته می شود که دارای مقاومت بسیار بالا می باشند. برای مشاغل مختلف از جمله کار در آزمایشگاه ها ، پالایشگاه، صنایع غذایی از دستکش کار استفاده می شود.

  • دستکش کار ضد برش

دستکش ایمنی ضد برش یکی از انواع دستکش های ایمنی است که بسیار مقاوم در برابر برش و پارگی می باشد. با استفاده از این دستکش کار ، دست ها از بسیاری از خطرات محافظت خواهند شد. افرادی که با ابزار آلاتی مانند سنگ فرز، پروفیل بر و... کار می کنند باید حتما از دستکش کار ضد برش استفاده نمایند. این دستکش کار دارای مقاومت و دوام بالایی است.

  • دستکش کار حرارتی

دستکش ایمنی ضد حرارت از انواع دستکش های ایمنی است که در مقابل حرارت و گرما دارای مقاومت بالایی است. از این دستکش برای مشاغلی که در خطر حرارت و آتش سوزی قرار دارند مانند کار در صنایع ذوب و کوره ، آتش نشانی ، جوشکاری و... استفاده می شود.

  • دستکش چرمی

دستکش ایمنی چرمی ساخته شده از مواد چرمی بوده و کار برد بسیار گسترده ای دارد. به دلیل ساخته شدن این دستش ها از چرم طبیعی ، طول عمر بالایی داشته و مقاوم می باشد. در مشاغلی از قبیل جوشکاری و.. از دستکش ایمنی چرمی استفاده می شود. این دستکش ها نسوز بوده که بسیار مهم می باشد.

  • دستکش ایمنی فلزی

دستکش کار فلزی و یا دستکش ایمنی زنجیری یکی از انواع دستکش های ایمنی است که دارای مقاومت بالا بوده و ساخته شده از فلز می باشد. از این دستکش برای محافظت دستان در مشاغلی همچون مکانیکی ، قصابی و....  استفاده می شود. شکل این نوع از دستکش های ایمنی به صورت زره های فولادی بوده و در مقابل برش مقاوم می باشند.

فروشگاه رادین ایمن انواع دستکش ایمنی و سایر تجهیزات ایمنی را متناسب با مشاغل مختلف گردآوری نموده است و از طریق سایت رادین ایمن به فروش می رساند. این مجموعه ی معتبر با سابقه ی چندین ساله ی خود همواره در جهت جلب رضایت مشتریانش ، بهترین تجهیزات ایمنی را ارائه نموده است.

فروش دستکش کار

استفاده از تجهیزات ایمنی بسیار ضروری است و در هر یک از مشاغل باید به آن توجه شود و از تجهیزات مناسب استفاده شود. فروش دستکش ایمنی در فروشگاه های لوازم ایمنی انجام می گیرد و افراد می توانند خرید آن را به صورت اینترنتی نیزانجام دهند. برای خرید دستکش ایمنی می توانید به دو روش حضوری و اینترنتی اقدام کنید. در خرید اینترنتی ، متقاضیان خرید می توانند مشخصات هر یک از تجهیزات ایمنی را مشاهده کرده و نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایند. رادین ایمن به عنوان یکی از عرضه کنندگان معتبر تجهیزات ایمنی ، انواع دستکش کار ، کلاه ایمنی، کفش ایمنی ، لباس کار، عینک ایمنی و... را ارائه می نماید. محصولات رادین ایمن در نوع استاندارد بوده و با استفاده از متریال مرغوب به تولید رسیده اند بنابراین کارایی عالی در زمان استفاده خواهند داشت.

دستکش کار از تجهیزات ایمنی پر کاربرد

خرید دستکش کار

برای هر یک از مشاغل لازم است از تجهیزات ایمنی مورد نیاز استفاده شود تا بتوان ایمنی لازم را در کار ایجاد نمود. عدم توجه کارفرمایان به استفاده از لوازم ایمنی می تواند باعث بروز مشکلات زیادی شود. خرید دستکش ایمنی باید مناسب با شغل مورد نظرتان باشد تا حفاظت از دست ها به خوبی انجام گیرد. همان طور که در این مقاله به آن اشاره کردیم تنوع دستکش های ایمنی بسیار زیاد بوده و هر یک ساخته شده از متریال مختلف می باشند و به همین جهت کاربرد متفاوتی از هم دارند.

فروشگاه رادین ایمن یک مجموعه ی معتبر و تخصصی ارائه دهنده ی تجهیزات ایمنی با کیفیت بسیار بالا می باشد. این مجموعه انواع دستکش ایمنی را با قیمت ارزان ارائه می کند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی انواع تجهیزات ایمنی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. همچنین برای خرید دستکش ایمنی و سایر تجهیزات ایمنی با مراجعه به سایت رادین ایمن می توانید خرید اینترنتی را به آسانی انجام دهید.

 https://radinimen.com/

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز