خبرگزاری کار ایران

بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید ویلا

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۲۸۶

با خرید ویلا در بهترین مناطق اطراف تهران، می توانید تعطیلات آخر هفته خود را در یک منطقه بکر و طبیعی بگذارنید. در قدم اول لازم است با این مناطق آشنا شده و در نهایت در تناسب با بودجه خود اقدام به خرید ویلا کنید. با ما همراه شوید تا با منطقه خوب اطراف تهران آشنا شوید.

معرفی بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران

در اطراف شهر تهران مناطق ویلایی مختلفی وجود دارد که به جهت بهره مندی از آب و هوای خوب، به یک گزینه مناسب برای خرید ویلا تبدیل شده اند. اغلب این مناطق دارای جاذبه های طبیعی بوده و از چشم اندازهای خاص برخوردار هستند. خرید ویلا در اطراف تهران شما برای مدتی کوتاه شما را از دود و دم شهر تهران دور می کند. در معرفی بهترین مناطق ویلایی در اطراف شهر تهران، می توان به منطقه زیبا و طبیعی اشاره نمود.

1.منطقه کردان زیبا و لوکس

کردان یکی از بهترین مناطق اطراف تهران است که به دلیل دارا بودن آب و هوای مناسب و قرارگیری در مجاورت تهران، معروف و محبوب گشته است. این منطقه که در شمال غربی استان تهران و در استان البرز واقع شده، یکی از زیباترین و در عین حال گران ترین مناطق ویلایی اطراف تهران به شمار می آید.

در کردان باشگاه های اسب سواری متعددی وجود دارد که مورد توجه بسیاری از سوارکاران و ورزشکاران قرار گرفته است. وجود آب و هوای معتدل، مناظر طبیعی بکر و زیبا و سطح امکانات رفاهی بالا، منطقه کردان را برای خرید ویلا مناسب ساخته است. شهرک حافظیه، آرین، طوبی و صفاییه از جمله معروف ترین شهرک های ویلایی واقع در کردان هستند که هر یک امکانات مخصوص به خود را دارند.

بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید ویلا

2.منطقه دشت بکر مشاء

در 45 کیلومتری شهر تهران، یک منطقه زیبا و خوش آب و هوا به نام دشت مشاء قرار دارد که از جمله زیباترین و لوکس ترین مناطق ویلانشین اطراف تهران به شمار می آید. این دشت که بزرگترین شهر دماوند به شمار می آید، در مجاورت امام زاده هاشم، پیشت آبعلی و محله های بالا دست دماوند قرار گرفته است.

در دشت مشاء نه تنها جاذیه های طبیعی همچون چشمه های اعلا و دریاچه تار وجود دارد، بلکه جاذبه های تفریحی و گردشگری همچون سایت پرواز پراگلایدر نیز شکل گرفته است. مجموع این مشخصات دشت مشاء را به یکی از بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید ویلا تبدیل کرده است.

3.منطقه و محله  لواسان زیبا و لاکچری

یکی دیگر از مناطق خوش آب و هوای اطراف تهران، شهر لواسان است که برای عموم مردم شناخته شده است. این منطقه از جمله محبوب ترین مناطق ویلایی اطراف تهران است که درست در 10 کیلومتری شمال شرق آن واقع شده است.

در لواسان می توانید انواع ویلاهای شیک و لاکچری را خریداری کنید. تنوع ویلا در این منطقه به حدیست که تمام بودجه ها را پوشش می دهد. لواسان که جزوی از شهرستان شمیرانات به شمار می آید، علاوه بر آب و هوای معتدل، دارای جاذبه های طبیعی و چشم اندازهای فوق العاده ای است.

وقتی شما در تهران احساس کنید نمی توانید ترافیک سنگین و هوای آلوده را تحمل کنید یا برایتان مشکل است شاید تصمیم به خرید ویلا در لواسان  یا حاشیه های اطراف را بگیرید. حتی الامکان تمامی کسانی که در تهران زندگی می کنند برای یک بار هم که شده به این منطقه سر زده اند و شاید برای دوران بازنشستگی به خرید ویلا در لواسان و فشم فکر کرده اند که این دوران را در این منطقه خوش آب و هوا بگذرانند.

سد لتیان، پارک جنگلی تلو و دریاچه لواسان از جمله معروف ترین جاذبه های طبیعی این منطقه به حساب می آیند. در منطقه لواسان یکی از لاکچری ترین شهرک های ویلایی با نام عسلک و باستی هیلز قرار گرفته که از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار است. برای خرید ویلا در لواسان می توانید از مناطق ناران، گلندوک، دهستان لواسان کوچک و بزرگ دیدن کنید. vilatop.com یکی از سایت های معتبر خرید و فروش ویلا می باشد که شما می توانید با خیال راحت مشاوره رایگان بگیرید و ویلای مورد نظرتون را انتخاب و بخرید.

 

4.منطقه چهارباغ سرسبز

چهارباغ کرج یکی دیگر از مناطق محبوب اطراف تهران است که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. این منطقه از تلاقی دو روستای ملک آباد و مهدی آباد به وجود آمده است. در چهارباغ کرج باغات گسترده ای دیده می شود که علاوه بر ایجاد مناظر سرسبز، موجب بهبود هوای منطقه شده اند.

در چهارباغ جاذبه گردشگری و توریستی متعددی وجود دارد که اقامت در این منطقه را جذاب تر ساخته است. ویلاهای موجود در چهارباغ کرج با وجود سرسبزی بالا، از قیمت کمتری در مقایسه با ویلاهای کردان برخوردارند.

5.منطقه آرام و دنج سهیلیه

سهیلیه که در غرب استان البرز قرار گرفته، تنها 75 کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. این منطقه دنج و آرام به دلیل بهره مندی از طبیعت بکر و آب و هوای معتدل، به یکی از بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید ویلا تبدیل شده است. شهرک کوروش و زعفرانیه سهیلیه از جمله معروف ترین و مرفه ترین شهرک های ویلایی این منطقه به شمار می آید. مجاورت با منطقه کردان و همجواری با کوه کهار از دیگر دلایل محبوبیت سهیلیه کرج است.

بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید ویلا

6.منطقه تهراندشت بکر و دست نخورده

تهراندشت یکی از محبوب ترین مناطق برای ویلانشینان اطراف تهران است. این منطقه دارای یک طبیعت بکر و خاص است که چشم انداز زیبا و فوق العاده ای دارد. برای خرید یک ویلای لوکس و لاچری در منطقه تهراندشت می توانید به محله های سعیدآباد، سرخاب، اسماعیل آباد و شهرک ویلایی کارینا سر بزنید.

بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید ویلا

7.منطقه کوهسار محبوب و بکر

یکی دیگر از مناطق بکر اطراف تهران، کوهسار زیبا است که در شهرستان ساوجبلاغ و در 13 کیلومتری شمال استان البرز واقع شده است. این منطقه دارای آب و هوای معتدل و طبیعی بکر و خاص است. عبور رودخانه کران از حاشیه کوهسار، جذابیت این منطقه را دوچندان کرده است. بهره مندی از این ویژگی های خاص موجب شده تا کوهسار کرج نیز در لیست بهترین مناطق ویلایی اطراف تهران قرار بگیرد.

سخن پایانی

پس از آشنایی با بهترین مناطق اطراف تهران می توانید یک ویلای دنج و زیبا در یک منطقه طبیعی و بکر خریداری کنید. قیمت و ارزش ویلا در مناطق مختلف متفاوت است. اما به جهت بالا بودن تنوع مناطق و قیمت های مختلف، شما نیز می توانید یک ویلای خاص و زیبا در اطراف تهران خریداری کنید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز