خبرگزاری کار ایران

6 نکته ضروری برای خرید میز و صندلی ناهارخوری

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۱۷۵۷

نکاتی که قبل از خرید میز و صندلی غذاخوری باید به انها توجه داشته باشید آورده شده است، با ما همراه باشید.

1. جنس چوب میز و صندلی ناهارخوری

معروف‌ترین و بهترین چوب برای ساخت میز و صندلی ناهارخوری چوب درخت بامبو و درخت سیاه می‌باشد که دارای مقاومت بسیار بالایی است اما ازآنجایی‌که چوب درخت بامبو و درخت سیاه دارای قیمت بالایی هستند به خریدارانی که توان پرداخت قیمت بالا برای میز ناهارخوری را ندارند سفارش می شود تا به سراغ میزهایی بروند که از چوب درخت گردو تهیه می‌شود و دارای کیفیت خوب و قابل قبولی می باشد. البته چوب راش به دلیل بافت همگن و درجه سختی مناسب خود، یک انتخاب محبوب برای انواع مبلمان، میز و صندلی و سایر وسایل داخلی و خارجی است.

2. قیمت ست چوبی غذاخوری

قیمت میز و صندلی ناهارخوری بسته به مواد اولیه استفاده شده در تولید، اعم از پارچه و چوب، نوع رنگ و .... متفاوت می باشد. برای خرید آنلاین و اطلاع از آخرین قیمت ها می توانید از سایت میلاد سهند دیدن نمایید.

شما می توانید بهترین میز و صندلیهای غذاخوری چوبی را به صورت مستقیم از تولیدی ناهارخوری و انواع مبلمان میلادسهند واقع در شهرک صنعتی چهاردانگه تهیه نمایید. همچنین برای مشاهده جدیدترین طرح ها از وب سایت میلادسهند دیدن نمایید یا از بخش فروش میلادسهند درخواست نمایید تا کاتالوگ را از طریق واتساپ برای شما ارسال نمایند.

6 نکته ضروری برای خرید میز و صندلی ناهارخوری

3. دارا بودن ابعاد استاندارد

ابعاد استاندارد یک میز شش نفره، نود در، صد و پنجاه سانتی‌متر می باشد. میز مستطیل دوازده نفر در ابعاد صد و بیست در سیصد و سی و پنج سانتی‌متر به‌صورت استاندارد است.  البته با توجه به سایز منزل شما و البته بر اساس استانداردهای مناسب به صورت شخصی سازی می توان میز و صندلی ناهارخوری مناسب شما را تولید کرد برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان میلادسهند تماس بگیرید.

4. دارا بودن ارتفاع استاندارد صندلی ناهارخوری

ارتفاع صندلی ناهارخوری ۴۵٫۷۲ سانتی‌متر  و ارتفاع میز ناهارخوری استاندارد ۷۶٫۲ سانتی‌متر است. معمولا ارتفاعی که برای محل نشیمن صندلی در نظر گرفته می‌شود چهل و پنج سانتی‌متر است.

5. رنگ میز و صندلی غذاخوری

انتخاب رنگ مناسب بسیار سلیقه ای است و یکی از معیارهای انتخاب رنگ سرویس ناهارخوری و مبلمان رنگ دکوراسیون منزل شما، از جمله رنگ دیوارها، رنگ فرش، پرده  بقیه موارد می باشد. رنگ های گردویی، فندقی تیره و روشن و قهوه ای تیره و روشن در دکوراسیون کلاسیک بیشترین کاربرد را دارند، زیرا که جزء رنگهای آرامش بخش می باشند.

البته در سالهای اخیر رنگ سفید نیز یکی از محبوب ترین رنگ ها برای سرویس مبل و ناهارخوری شده است.

6 نکته ضروری برای خرید میز و صندلی ناهارخوری

6. طرح مدرن و به روز

شرکت تولیدی میز و صندلی ناهارخوری میلادسهند واقع در شهرک صنعتی چهاردانگه از برندهای معروف در زمینه تولید میز و صندلی ناهارخوری و همچنین انواع مبل راحتی و کلاسیک می باشد. که شما می توانید برای مشاهده نمونه کارهای مجموعه و خرید صندلی غذاخوری و انواع مبلمان و سرویس خواب دیدن نمایید و برای مشاوره رایگان با کارشناسان تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز